Toen ik halverwege shred lvl 2 zat pakte ik buns op en kon dat net redden. Ik sla dan de cooling down van de ene en de warming up van de ander over. Doe de buns wel eerst, want die is te zwaar na shredden, andersom lukt me wel.
Vanochtend dag 6 gedaan van level 1. Doe het nu alleen in het weekend, schiet niet echt op. Maar moet nog 3 weken werken en dan heb ik 2 weken vrij voor vertrek dus dan hoop ik het gewoon iedere dag te kunnen doen.
Hebben net wel sushi gegeten bij de Shabu Shabu, weg effect van het sporten.
Ik doe de filmpjes met 2 kg. Voor sommige oefeningen vind ik dat meer dan zwaar genoeg, voor deadlifts zou ik zwaarder kunnen nemen, maar die heb ik niet.
Hier gaat ie weer iets beter dan vorige week! morgen beginnen aan week 4 van BR nu weer het gezonde eten oppakken en dan voor carnaval nog wat proberen af te vallen! Al jullie motiverende berichten, motiveren mij ook!
Limitless
Geplaatst: 16-02-14 22:07
Fijn om te weten wat voor gewicht jullie gebruiken, misschien dat ik dan wat ga verlagen.. Ik zit op het meeste op 4 kilogram nu op level 1, alleen de laatste beencombinatie van circuit 3 doe ik met 2 kg. Vond het te licht anders, maar anderzijds heb ik er nu af en toe ook echt behoorlijk wat moeite mee om überhaupt nog iets omhoog te krijgen, en dat is ook niet altijd even fijn. Toch best balen dat mijn armen nu nog maar 4 kg aankunnen, in de sportschool kreeg ik met alleen al bicep curls 7/8 kg omhoog
Eliine
Geplaatst: 16-02-14 22:09
Ik werk met 1, 2, 3 kg afhankelijk van de oefening. Ik vind het vooral belangrijk dat ik de oefening correct uit kan blijven voeren. Ga je te zwaar dan moet je soms forceren en dat komt de oefening (en je rug) niet ten goede. Al moet je uiteraard ook niet met te lichte gewichten werken want dan bouw je geen spieren/kracht meer op op den duur.
Bluh ik lag dus gister ochtend in bed en had opeens last van mijn knie? o_O
Een soort pijn aan de zijkant alsof ik iets verrekt had. Het is nu weer bijna weg maar heb toch maar even rustig aan gedaan. Snap alleen niet waar het vandaan kwam, lag gewoon stil
Misschien een verkramping in een spiertje oid, al denk ik dat je dan meer pijn had.. Ik weet dat ik ooit wakker werd snachts met 2 verkrampte kuiten, héél leuk, schrok me dood
Hier zit dag 7 erop! Ben zo blij, haha! Hoe combineren jullie het met werk? Ik heb morgen mijn eerste werkdag bij mijn bijbaan en wil het eigenlijk toch wel doen morgen. Heb al 1 dag (vorige week woensdag) dus dat wil ik niet nog eens
Ja maar je moet omkleden en douchen e.d. en dan ben ik toch vaak wel een uur verder hoor Ik kan vandaag ook niet. Ik werk gewoon en daarna gaan we naar mijn ouders om daar te eten voor mijn moeders verjaardag. Misschien als ik een beetje op tijd thuis ben dat ik het dan daarna nog doe. Soms komt het gewoon niet uit en daar ga ik dan geen big deal van maken ofzo hoor
Heeft iemand tips voor gezonde dingen die je makkelijk mee kunt nemen? Ik neem gewoon brood mee naar school en fruit kan natuurlijk ook, maar zijn er nog andere tips?
Ik heb net 4 dagen gehad. Ik ben al even gezond aan het eten en aan het trainen, dus het is nog vol te houden. Ik heb alleen weinig kracht in mn armen, dus gebruik in elke hand maar een halve kilo dumbell. Heb maandag en dinsdag 11-urige werkdagen gehad met veel reizen, na gister was ik helemaal raar. Warm/koud, misselijk etc. Wellicht was het toch net te veel.
Mijn vriend traint veel en heeft verschillende supplementen. Ik neem nu na de training een shotje pure aminozuren. Dit zorgt ervoor dat je spieren sneller herstellen en je minder spierpijn hebt, ik moet zeggen dat ik ook weinig spierpijn heb. Alleen na dag 1, maar diezelfde dag heb ik ook nog behang van muren afgehaald.. dus dat zal ook wel meewerken