Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:40

Mijn vriend zit, meestal op zondag lekker aan tafel met de krant.
Hij juigt het alleen maar toe dat ik zo bezig ben.
De rest vd week ben ik alleen, mochten er pubers zijn, roep ik dat ik een half uur wil trainen en dan laten ze hun neus iig niet zien ( die schamen zich dood :D )
Laatst bijgewerkt door Sall op 27-01-13 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:43

phormicola schreef:
Mijn man vindt het juist fantastisch als ik de Shred ga doen _O- :') Vooral squats vindt ie heerlijk om naar te kijken :+

Klinkt bekent :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:44

Sall schreef:
phormicola schreef:
Mijn man vindt het juist fantastisch als ik de Shred ga doen _O- :') Vooral squats vindt ie heerlijk om naar te kijken :+

Klinkt bekent :')

Aan de achterkant zeker ;)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:44

Nero wat gaaf dat je die hele collectie van haar hebt! Wil ik ook! :D

Over vriendjes: die van mij vindt het ook alleen maar leuk en goed dat ik elke dag shred. Eerst schaamde ik me wel als ik dat ging doen terwijl hij ook in de woonkamer zit, maar tegenwoordig maakt t me niks meer uit! En vandaag had ik een collage gemaakt van foto's van mn buik vanaf dag 1 tot nu en dat vind ie dan helemaal geweldig haha! :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:46

Jolien87 schreef:
Aan de achterkant zeker ;)

Ons zwetend rood tomatenhoofd willen ze vast niet zien :')

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:49

Wauw. Als mn vriend erbij zou zitten, zou ik me echt niet meer kunnen concentreren hoor. :) En niet omdat hij zogenaamd zo lekker zou zijn, maar meer omdat ie me dan stiekem zit te begluren. :) En als ik ergens niet tegen kan....
Ik ga wel gewoon naar mijn slaapkamer :) Daar heb ik trouwens ook lekker alle ruimte, en vloerbedekking..
Laatst bijgewerkt door Piepiekuiken op 27-01-13 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Splinterz

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:57

Jaaa, ik heb weer een tomatenhoofd! *\o/* Mn man lacht zich dood.! Dag 19 zit erop. Morgen dag 20, dan ga ik sowieso dinsdag niets doen want ik ga lekker met vriendinnetje nachtje naar Belgie :D

Wie is er al met level 3 bezig? Hij ziet er pittig uit of valt het uitvoeren mee?

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:59

Ik ga beginnen met dag 12, heb gisteren overgeslagen. Heb ontzettend veel last aan de zijkanten van mijn knieen en dat word er alleen maar erger op, dus denk dat ik bepaalde oefeningen maar even achterwege laat. En dat terwijl ik echt let opdat mijn knieen niet voorbij mijn tenen gaan etc. Wel heel vervelend.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:02

Haha met z'n 2en dat doen is al anders dan "bekeken" worden.. gewoon het gevoel/idee :D (daarom vind ik deze oefeningen op de sportschool ook minder erg :D)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:03

Neroo jij kan voorlopig vooruit geloof ik :')

Ik heb geen problemen met mensen die wel/niet willen kijken, wel erg veel moeite qua bewegingsruimte. Ik heb een kamertje van zo'n 9m2 en er staat gewoon een hele hoop in. de huiskamer mag/kan ik niet gebruiken ivm broertje/zusjes en hun aanhang die komt spelen, en de vriend van mn moeder die 'dit soort dingen' belachelijk vind, ik moet maar gewoon naar de sportschool als ik wil fitnessen -O-

Ik heb trouwens ook geen sportschoenen, is het erg slecht om level 1 op blote voeten te doen?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:05

Ik heb er niet eens aangedacht om sportschoenen aan te doen :D Dus neem aan dat het niet slecht is?

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:11

Ik doe het ook op blote voeten :j

Je moet af en toe maar zo denken: de mensen in de prehistorie hadden nog geen schoenen en die renden ook al in het rond!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:12

Ik doe het ook op blote voeten. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:13

Schoenen bieden je toch meer steun hoor. Bij de springoefeningen helpen schoenen de klappen te vangen, die je anders opvangt met je knieën als je het op blote voeten doet.
Ook bij de push=ups is het prettiger voor je tenen als je schoenen aan hebt, of je moet heel sterke tenen hebben. ;)
En dan heb ik het alleen nog maar over level 1. Bij level 2 en 3 zul je de schoenen nog harder nodig hebben.
Ik draag mijn hardloopschoenen van Asics, die zitten super en veren lekker mee met het springen. :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:14

Bolivia schreef:
Is er iemand hier die bezig is met 6 weeks six pack? Zit te denken om die er nog bij te gaan doen maar ben benieuwd hoe het is qua zwaarte.

Ik. :)

Hij is geloof ik wel zwaarder, maar minder cardio. :)

Ik doe ook blote voeten maar moet eigenlijk gewoon goede schoenen aan doen. Maakt alles veel makkelijker.

Ik heb vandaag een rustdag. (Eigenlijk mag je er twee met 6 week sixpack maar ik doe er eentje)
En morgen ga ik 2kg gewichtjes pakken ipv 1kg.
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 27-01-13 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:14

Ik vind dat level 1 nog net gaat zonder schoenen,
maar bij 2 en 3 is het sowieso verstandiger voor je knieen en enkels.
Dubbel touwtje springen en level 3 springoefeningen kun je beter met schoenen doen :)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:20

Bhriseis schreef:
Lon: ook bij de yoga moet je niet springen; ik vind die work-out heel leuk maar anderen gaven aan het niet zo geweldig te vinden. Het is denk ik wel minder shock-effect (zegt men dat zo :o? ) dan 30 DS en dergelijke, maar al bij al een hele leuke intensieve work-out

Hmm, misschien ook nog wel eens interessant dan om te bekijken. Moet zeggen dat ik wel juist naar een behoorlijke 'shock' op zoek ben. Die enorme voldoening wanneer je helemaal kapot klaar bent met een training... En of dat met yoga lukt...
Hoe werkt de 6w6p eigenlijk? Hoeveel levels en trainingsvideo's zijn er? :?

Wat een mooie rij DVD's Neroo!! Gaaf hoor :)

Uhm, jullie gaan hier wel héél hard, ik weet niet hoe actief ik hier mee kan praten ;)

Owja, hardloop-topic was ook voorgesteld voor mij, zal eens even kijken :)
Nu ben ik moed aan het verzamelen om te beginnen... (net zelfs als ontwijkend gedrag de douche nog gepoetst...)

Op naar Jilian! ~~}>

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:23

@Tammy: ik heb ook héél weinig ruimte en geen sportschoenen hier maar het lukt goed :) Gewoon even proberen

@ Lon: de yoga is ook heel zwaar hoor :+ maar doordat er geen cardio inzit heb je misschien niet zo snel resultaat als bij 30 DS; ripped in 30 zou nog zwaarder zijn dan 30 DS trouwens

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:31

:wave:

Zo te lezen gaat iedereen hartstikke goed hier! Ik ben net terug van mijn vijf dagen in Londen. Blíj met de Shred, je sjouwt heel wat af in zo'n stad. Is het niet bovengronds dan wel in de metrotunnels. En ál die trappen. Maar die vormden geen probleem voor mijn geshredde lijf. Enige jammere waren mijn voeten, maar die worden ook niet echt meegeshred :))
Vanaf morgen weer een paar dagen level 1 en dan knal ik in level 2 :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:34

Welkom terug Berdien! :D
Je legt inderdaad flink wat afstanden af daar. Ik heb daar inmiddels ook al tientallen kilometers gelopen.
Wel tof dat het shredden dan zijn vruchten afwerpt +:)+

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:36

Waauw lekkere collectie Neroo :D Nice! Jij kunt wel even vooruit haha!

Mijn vriendje kijkt stiekem ook wel eens mee als ik aan het Shredden ben, is alleen maar goed, ga ik harder m'n best van doen, vooral bij de push ups :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:47

Ik doe de Shred ook op blote voeten, gaat prima, ook het springen :)

Day 27, here I come *vliegt*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:53

Ik zou dat echt niet kunnen, op blote voeten.
Mijn knieën zijn ook grote zeurkousen hoor (wat een woordspeling!), dus die kunnen wel een stel schokdempers gebruiken. :(

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:55

Ik doe het ook gewoon op blote voeten, maar heb het gevoel dat het bij dat zogenaamde touwtjespringen fout gaat.. Daar begeven mijn kuiten het echt. Gewoon omdat ik te hard en teveel op de bal van mn voet kom en niet echt doorveer.
Volgensmij gaat dat met schoenen aan beter... Of kraam ik nu echt onzin uit?

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:56

Zooo jij gaat al lekker! *\o/*

Heb vanmorgen blijkbaar iets verrekt want ik heb toch last van mijn onderrug := kan bijna niet meer rechtop lopen en miste vanavond de tram dankzij Jillian, want een sprintje trekken op hakken was te pijnlijk.