Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:18

Er zijn ook zat mensen die mij kleiner schatten dan een D/E Ja

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 10:20

Prima-donna is onwijs duur en zit mij voor geen meter..

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:51

Hebben jullie er ook last van als je een iets oudere bh aanhebt dat de hele handel mee wiebelt bij elke pas. of stamp ik zo dat ik dat heb, wordt er gewoon zee ziek van. heb net mart een SA besteld bij de wehkamp

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:53

twister42 schreef:
Hebben jullie er ook last van als je een iets oudere bh aanhebt dat de hele handel mee wiebelt bij elke pas.

Ik ken het... Vreselijk! Hoor nog net geen 'blub, blub' op dat moment...

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:56

Ik heb dan het idee dat ik word nagestaart. en nee ik hoor gelukkig ook geen blub blub. hihi

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:11

Ik ben overlaatst terug bij de haflingerclub gegaan, en mijn vriendje kwam eens kijken toen ik alleen ging rijden.
Hij gaf me de opmerking: "Kan je niet best een sport-bh kopen voor het rijden? Het hele geval vliegt zo op en neer!"
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat ik misschien moet kijken voor een andere bh voor tijdens het rijden... Doordat alles zo op en neer beweegt, gaat er eentje soms uit mijn bh, daar voel ik me toch wel ongemakkelijk bij...(toch niet in de zomer, als ik gewoon een dun bloesje aanheb Vork )
Ik had het vorige jaren ook altijd met gym, maar gelukkig heb ik nu geen gym meer... Het enige probleem is nu nog het rijden.
In de winter is het niet zo een ramp, dan heb ik een dikke trui aan en dan ziet niemand het.(hoewel ik het gevoel wel heb Clown )

Is een sport-bh hiervoor de oplossing? (ik heb 75E)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:31

Een shock-absorber kopen die lost alles op Haha!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:00

Shock-absorber doet het idd erg goed, ik heb alleen achteraf een maatje te groot volgens mij. Voelt helemaal neit meer zo stevig aan heb ook het idee dat ik met mn andere meer ondersteuning heb. Toch maar eens naar de winkel voor een andere Haha!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:14

Ik heb een cup kleiner en de omvang valt gewoon klein dan zit hij super! Als is dat met het nieuwe model anders

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:41

Kan je dat in België ook verkrijgen?
Heb er namelijk nog nooit van gehoord Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:43

MyWishMax schreef:

mij ook Ja
ikzelf ook jaaaren.
propte me jarenlang in C, en toen was een mooie bh die ik wilde alleen nog in D.
en dacht nou probeer het gewoon!
Bloos! en die zat als gegoten gewoon! haha Haha!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:54

suze_ schreef:
MyWishMax schreef:

mij ook Ja
ikzelf ook jaaaren.
propte me jarenlang in C, en toen was een mooie bh die ik wilde alleen nog in D.

Het heeft ook geen zin om je in een te kleine maat te proppen. Jij moet je er zelf toch goed bij voelen, en dat kan (denk ik) alleen als je bh je fatsoenlijk past. Als je je schaamt over je maat(wat natuurlijk nergens voor nodig is..), kan je nog een maatje kleiner zeggen hé, niemand die het zal controleren Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:56

ik deed het niet bewust hoor
ik was er gewoon heilig van overtuigd dat ik een C had en het zat wel oke. totdat ik die D aantrok, toen merkte ik hoeveel fijner die zat en hoe naar die C eigenlijk zat in vergelijking met die D. Nagelbijten / Gniffelen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:56

Suze_ dat heb ik ook jaren gedaan.
Gewoon D blijven kopen en het paste ook wel enigszins, totdat je tóch maar eens een E past en zit die opeens wel heel wat lekkerder. Hoef je je ook niet meer druk te maken dat dat ding niet blijft zitten gedurende de dag Nagelbijten / Gniffelen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:37

sander_lotte: je kunt ze in ieder geval online kopen (bijv. bravissimo.com en bij de divoza)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:39

Hebben jullie trouwens ervaring met het innemen van de rugband? Hoe doe je dat netjes, zodat het niet gaat schuren en irriteren?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 01:14

Heb t wel gedaan maar het is echt een nood oplossing. Je veranderd de beugel niet mee en trekt die dus onder je oksels. Het kan wel maar ben er zelf geen voorstanderd van.

Mijn nieuwe is overigens nu al binnen! Haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:12

suze_ schreef:
MyWishMax schreef:

mij ook Ja
ikzelf ook jaaaren.

bij mij schatten ze het een C Bloos . ach ik vind het niet erg. ik ben vrij smal, ik ben nog nét in verhouding

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:19

Shyla25 schreef:
Ik heb ook zo'n lastige maat 75/F
Mijn probleem is vaak dat de beugels in mijn oksels prikken en ik dus echt blauwe plekken kreeg.

Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden.
Je sloopt de beugels uit je BH en koopt bij bv de Zeeman een hele goedkope in een kleine maat waar je dus ook de beugels uithaalt.
Die beugels doe je in de grote BH, zorg wel dat je ze via de okselkant eruit en erin doet zodat de beugel er niet uit kan via de voorkant als je de zijkanten hebt dichtgenaait.

Wie kent er nog een betaalbare sportBH in 75/F?

Ik heb een sportbh in 75F en die zit echt prima. Hij kostte €50,- dus dat vind ik wel meevallen. Ik weet zo het merk niet uit mijn hoofd. Volgens mij heb ik hem gewoon bij honkemuller gehaald.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:21

Ik MOET binnenkort echt weer shoppen voor een nieuwe bh Nagelbijten / Gniffelen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:36

Heb sinds gister de folder van Bravissimo binnen en de eerste bikini's van 2009 zijn binnen Haha! ook weer super gave kleding en uiteraard BH's

Mijn sportBH was 45,- dat vind ik ook wel een gangbare prijs. Al koop ik mijn BH's toch wel goedkoper in Engeland.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:56

RECENSIE Go jij! Go jij!
k heb in de Wehkamp maar liefst 5 (!) sportbh;s gespot in mijn maat, t.w. G80. Ze zijn er ook al vanaf onderwijdte 75 overigens.

Ik heb er 3 laten komen.

Swegmark, 45,95
Afbeelding
Aangepast en meteen teruggestuurd, geeft veel te weinig steun.

Glamorize, , 43,90
Afbeelding
Ondanks de G-cup is er niet veel ruimte. Hij heeft een voorsluiting met een indrukwekkende rij haakjes. Om ze vast te krijgen, moet ik echt de zaak flink naar elkaar toe drukken. Alles wordt dus met enig geweld plat tegen je lichaam gedrukt, wat wel stevig zit, beslist voldoende steun geeft, maar van enige vrouwelijkheid is geen sprake meer. Ondanks mijn G-cup! Omdat ze geen ruimte hebben, puilt het aan de bovenkant toch nog wat uit.
Ook teruggestuurd.

Shock Absorber, 44,95 (en nu weer in deze kleur voor 20 euro in de aanbieding, maar dat wisselt per dag! Dus shyla25, grijp je kans! Ook in ondermaat 75)
Afbeelding
Shock absorber: leuke kleurtjes, goede pasvorm, goede steun. Hij sluit alleen met 2 x 2 haakjes met wat ruimte tussen de onderste en de bovenste 2. De bovenste 2 zitten vrij hoog en krijg ik zelf niet vast, dus moet mijn man mij helpen. maar dat vindt hij beslist geen straf!
Sportrug, vind ik ook wel een keer lekker, had ik nog nooit gehad. Lekker brede schouderbandjes. Ik heb hem al een hele dag omgehouden en hij zit heerlijk, en het model zit fantastisch.
ik denk dat ik er nog maar eentje bijbestel en dan ga ik de overgebleven 2 modellen misschien ook nog wel even testen.
Laatst bijgewerkt door beantsje op 19-09-08 11:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:59

die shock absorber heb ik ook! En ineens vind ik alle sportbh's die ik ooit heb gehad bagger Haha! Wat een geweldige bh!! superstevig, mooie brede en zachte banden en een open rug. Ik neem nooit meer wat anders!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:59

Dat model is echt geweldig ja! Ik ga hem in het roze bestellen Tong uitsteken heb al een zwarte maar dat is een beetje simpel. Ik sluit eers de haakjes en draai die dan naar achter. (moet ook wel want ik ben alleen Knipoog)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:04

Fairytail schreef:
Heb t wel gedaan maar het is echt een nood oplossing. Je veranderd de beugel niet mee en trekt die dus onder je oksels. Het kan wel maar ben er zelf geen voorstanderd van.

Mijn nieuwe is overigens nu al binnen! Haha!

Ik ook niet, maar bij mij moet het wel. Dus blijft mijn vraag staan: hoe doe je dat zonder dat het gaat schuren of irriteren? Haha!