Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
twister42 schreef:Hebben jullie er ook last van als je een iets oudere bh aanhebt dat de hele handel mee wiebelt bij elke pas.
MyWishMax schreef:Er zijn ook zat mensen die mij kleiner schatten dan een D/E
suze_ schreef:MyWishMax schreef:Er zijn ook zat mensen die mij kleiner schatten dan een D/E
mij ook
ikzelf ook jaaaren.
propte me jarenlang in C, en toen was een mooie bh die ik wilde alleen nog in D.
en dacht nou probeer het gewoon!en die zat als gegoten gewoon! haha
suze_ schreef:MyWishMax schreef:Er zijn ook zat mensen die mij kleiner schatten dan een D/E
mij ook
ikzelf ook jaaaren.
propte me jarenlang in C, en toen was een mooie bh die ik wilde alleen nog in D.
en dacht nou probeer het gewoon!en die zat als gegoten gewoon! haha
Shyla25 schreef:Ik heb ook zo'n lastige maat 75/F
Mijn probleem is vaak dat de beugels in mijn oksels prikken en ik dus echt blauwe plekken kreeg.
Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden.
Je sloopt de beugels uit je BH en koopt bij bv de Zeeman een hele goedkope in een kleine maat waar je dus ook de beugels uithaalt.
Die beugels doe je in de grote BH, zorg wel dat je ze via de okselkant eruit en erin doet zodat de beugel er niet uit kan via de voorkant als je de zijkanten hebt dichtgenaait.
Wie kent er nog een betaalbare sportBH in 75/F?
Fairytail schreef:Heb t wel gedaan maar het is echt een nood oplossing. Je veranderd de beugel niet mee en trekt die dus onder je oksels. Het kan wel maar ben er zelf geen voorstanderd van.
Mijn nieuwe is overigens nu al binnen!