Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:GRRR... heb ik weer hoor...
normaal wil je niet ongesteld worden...
nu heb ik de pil 1 maand doorgeslikt en moest ik gisteren/vandaag ongesteld worden..
nu is er nog niks...
volgende week een weekendje weg met vriend... hopenlijk is het dan al geweest... anders durf ik niet eens te zwemmen...en wat allemaal nog meer gebeurd op een romantisch weekendje weg...
en woensdag moet ik dus alweer met een nieuwe strip beginnen.
dat maar gewoon doen dan?
en nee ik ben niet zwanger...
Utixo schreef:Wacht, even kijken op de site van het IZZ leert mij dat mijn basispakket al een volledige vergoeding geeft aan anticonceptie. Dus dat betekend denk ik wel dat mijn eigen risico aangebroken word (de pil word daar ook vanaf getrokken), maar dat ik geen torenhoge rekening gepresenteert krijg, right?
Utixo schreef:Ok, hoe bevalt het? Ben toch wel iets huiverig voor het plaatsen. Ik ben toevallig net weer met een nieuwe strip begonnen van de pil, dus volgende maand mag ik naar de HA.
JoT schreef:Hallo dames. Ongetwijfeld zijn hier zat vragen geweest over de pil Trygynon, maar bij het idee om 218 pagina's door te gaan bladeren zakt me de moed een beetje in de schoenen.
Ik ben na een jaar of twee weer begonnen met de pil slikken. Ben nu aan mijn eerste stripje trygynon bezig, een drie-fasenpil. Ik voel me aardig opgeblazen en ik heb het idee dat ik ook wat dikker ben geworden. Heel naar gevoel, m'n kleren zitten gewoon strakker. Is dit normaal voor deze pil, hebben anderen dit ook? Ik kan me dit helemaal niet herinneren van de vorige keer eigenlijk.