Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monica08

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:17

Oke hier ff mijn verslag van vandaag Tong uitsteken

Ik heb een stuk vilt gekregen, dat moet ik OM de wratten doen.. dan met het lopen duw ik in principe de wrat naar buiten ofzo.. En heb er een mesje bij gekregen, ik moet dan elke x de bovenkant er ZELF af snijden. Om 5 aug, krijg ik er weer speciaal spul op, en dan moet het beter gaan. Maar de wrat onder mijn voet zit wel zo'n 1.5 cm diep, daarom kan ie uhm er nog niet uitsnijden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:17

goh, een wrattentopic Haha!
handig!
ik heb er zelf geen last van, maar mijn dochter heeft er wel een aantal. Ik heb al Wartner en Formule W geprobeerd, maar dat helpt vooralsnog niet. Bij de huisarts ben ik een tijd geleden een keer weggestuurd met de boodschap dat ik er zelf maar met Wartner aan moest sleutelen... misschien dat ik het toch nog maar een keer bij de huisarts aankaart (heb inmiddels een andere).

Maar die bananen en appelstroop testen kan ik wel vast proberen, dat hebben we toevallig nu allemaal in huis, dus ik ga zo mn kind maar even opzoeken en kijken of het werkt.

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 10:30

monica08 schreef:

Ik heb een stuk vilt gekregen, dat moet ik OM de wratten doen.. dan met het lopen duw ik in principe de wrat naar buiten ofzo.. En heb er een mesje bij gekregen, ik moet dan elke x de bovenkant er ZELF af snijden. Om 5 aug, krijg ik er weer speciaal spul op, en dan moet het beter gaan. Maar de wrat onder mijn voet zit wel zo'n 1.5 cm diep, daarom kan ie uhm er nog niet uitsnijden.

ajajajajajaj
lijkt me echt pijnlijk zelf gaan snijden. dat je dat durft Bloos
Hopelijk gaat het dan wel weg

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:29

Ik heb nou 1.5 week die Formule W, en een paar dagen geleden kon ik zo een soort korst van de grootste eraf trekken, heerlijk om te doen. _0-
Ook die kleintjes zijn een stuk kleiner, dus ik blijf maar gewoon doorgaan met die Formule W. Tong uitsteken

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:00

_Evelien schreef:
Ik heb nou 1.5 week die Formule W, en een paar dagen geleden kon ik zo een soort korst van de grootste eraf trekken, heerlijk om te doen. _0-
Ook die kleintjes zijn een stuk kleiner, dus ik blijf maar gewoon doorgaan met die Formule W. Tong uitsteken

heerlijk is het om dan een stuk eraf te trekken he Haha!
doe ik ook hoor Bloos

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:02

MissyPalonie schreef:
_Evelien schreef:

heerlijk is het om dan een stuk eraf te trekken he Haha!
doe ik ook hoor Bloos

Ja inderdaad! Ik kan het gewoon niet laten. Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 17:14

MissyPalonie schreef:
monica08 schreef:

ajajajajajaj
lijkt me echt pijnlijk zelf gaan snijden. dat je dat durft Bloos
Hopelijk gaat het dan wel weg

dat bovenste laagje wat ze dr af moet snijden is volgens mij 't "dode laagje" van de wrat.
dat ie 1.5cm diep zit is idd niet niks nee.. maar wat mij lijkt is doordat je wat hebt gekregen zodat je 'm dr "uitloopt" lijkt mij beetje erg tegen strijdig.. lijkt me juist dat je 'm naar binnen loopt..
ik had de 1e keer of de 2e keer ook dat ie naar binnen zat, heb toen van de Kinderarts (moet je na gaan zij meende was 'n ingegroeide Eeltknobbel _o-) zo'n likdoornpleisters op doen, ik heb die dingen vervloekt toen Bloos

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:13

iek, heb mijn wrat (voet) nou 3x aan laten stippen
(1e keer is jaar geleden, toen jaar niks gedaan toen aangestipt en nou 2 weken later weer aangestipt, we zijn nou weer een week later)
hij is nog steeds niet weg Boos!
hij wordt wel steeds kleiner, maar ik moet waarschijnlijk gewoon nog een keer

ben wel echt benieuwd of die banaan écht helpt (dus als hij er langer zit dan 2 maanden)

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 21:54

ik had mijn wratje denk ik 2 weken...
en hij was mini mini.
maar na een week met banaan zag ik m al bijna niet meer...
en na anderhalve week was hij weg..
en heb m nog steeds niet terug!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 08:18

Ik kom ook even kijken. Had een tijdje geleden (ineens) 2 kleine wratjes op mijn handen. Had ik wrattenpleisters van de kruidvat van gehaald, later eraf gevallen, en nu, een paar weken later komen ze weer opzetten...
Nu heb ik formule w, voor de 2e dag erop zitten. Wel met een pleistertje, anders ga ik pielen Bloos Bloos ben benieuwd Lachen

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:00

Ben vanmorgen bij de HA geweest, eerst de bovenlaag eraf gesneden totdat het bloedde.. toen stikstof erop! de tranen sprongen me in de ogen, wat een hel was dat! ben nu alweer 20 min thuis maar het doet nog steeds vet veel pijn, hopelijk ben ik der nu vanaf want het doet ontzettend pijn.. Huilen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:33

Hier nog een wrattenslachtoffer Clown

ik had er 2 op mn rechtervoet onderaan, en 1 onderaan op mn linkervoet. Behandeling door de dermatoloog was enorm pijnlijk en hielp niet

ik moest zinktabletten slikken, en elke dag een zalfje smere die de wrat week maakte, dan moest ik om de zoveel dagen naar de dermatoloog die dan het weke deel wegsneed Sigaar en dan stikstof erop , dat deed telkens zooooooo een pijn Huilen heb het toen gewoon opgegeven.
Uiteindelijk zijn er 2 vanzelf weggegaan, 1tje zit er nog en daar doe ik momenteel niets aan Ga ervanuit dat die ook wel vanzelf weg zal gaan ( die zit er nu toch zeker al 6 jaar vrees ik Nagelbijten / Gniffelen )

uitsnijden lijkt me echt vreselijk Nagelbijten / Gniffelen als ik er nog iets door een arts aan laat doen dan is het OF homeopatisch OF laseren (iemand daar ervaring mee?)

heb nog wat Wartner staan (hielp niets) maar ga die nu gewoon opgebruiken... wie weet Vork

pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 21:20

Men neemt een aardappelschilmesje. Nee het wordt niet eng!! Je pakt een aardappel en snijdt er een stukje van af legt het op de wrat en pleister erop. Even 's morgens en 's avonds opnieuw. Na een aantal dagen kleurt de wrat zwart. Dan nog een aantal dagen herhalen, beetje afhankelijk hoe een joekel (dikke) het is. Een pijnloze oplossing!!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 21:34

Ik heb er alweer een Boos! die anderen die ik heb laten bevriezen zijn nog weg, maar op de vinger waar ik er ook al 3 had is er weer een gekomen.. hij is nog klein, wat kan ik het beste doen? Boos!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 07:29

Als die klein is zou ik gewoon met wartner ofzo gaan proberen? of een van de huis-tuin-en-keuken middeltjes die hier al opgenoemd zijn? Knipoog

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:07

Bij mij hielp wartner niet, ik vind het waardeloos.. Nagelbijten / Gniffelen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:58

wartner en Formule-W is gewoon rotzooi Bloos
haha idd misschien de eigen huis-tuin-en-keuken middetjes eens proberen baat het niet schaad het niet Knipoog

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:11

nou ik ben weer terug van vakantie en de wratten zijn bij mij ook nog steeds niet weg Boos! ik ga denk ik eens aardappel proberen Bloos

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:21

Formule W heeft bij mij heel erg goed geholpen hoor! Ja

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 10:00

wat was dat nou precies met de: aardappel, banaan en stroop? wat moet je daar nou mee doen? Clown

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:11

onder een plakkertje op je wrat leggen (niet alledrie tegelijk, denk ik Clown , wie gaat de uitdaging aan? Huilen van het lachen )

pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:47

Niet alledrie tegelijk. Maar misschien heb je wel 3 wratten en kan je
mooi testen? Of er moeten 3 testpersonen zijn?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:11

Ik heb formule w nu een week of wat goed gebruikt, heb 2 kleine. Nu laten ze wel wat los, maar denk dat ik het nog wel door moet gebruiken, want er zit nog steeds een kleine onder mn huid lijkt wel, die dus terug kan komen..

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:35

grr, heb ongeveer 5 weken geleden mijn wratje op mijn vinger aan laten stippen.
na 2 weken was ie weg, nu 3 weken later zit hij er weer Boos!
vreselijk, hij was echt hélemaal weg, ben nog langs de HA geweest, en die zei ook dat hij hélemaal weg was Huilen
ga denk ik maar eens aardappels proberen Clown stroop werkt volgens mij voor geen flikker
(heb het ook maar 2 dagen gedaan Clown )

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:27

monica08 schreef:
Ben vanmorgen bij de HA geweest, eerst de bovenlaag eraf gesneden totdat het bloedde.. toen stikstof erop! de tranen sprongen me in de ogen, wat een hel was dat! ben nu alweer 20 min thuis maar het doet nog steeds vet veel pijn, hopelijk ben ik der nu vanaf want het doet ontzettend pijn.. Huilen

Dit vind ik wel apart... Er mag geen stikstof op iets wat open is. Dus als je wrat open is (het bloed) en dan stikstof erop .. staat toch echt duidelijk op de bijsluiter van de stikstof die ik hier thuis heb dat dat niet mag .. Maargoed. Kan me heel goed voorstellen dat dat pijn deed Ach gut

Ik hoor hier goede verhalen over banaan... dus ik ga ook eens aan de slag Vork