staroo schreef:@Pinacolada: Geen wedstrijdstress? Nou meid ik word jaloers op jou, ik ben bij zoiets niet eens meer aanspreekbaar. Hartstikke goed van je dat je dan hebt door gezet, dat is hoe dan ook toch een winstpunt op jouw konto. Ik doe het je niet na! Ik wilde vandaag proberen te gaan stappen op 1 van de Haflingers maar ik krijg geen toestemming van thuis, omdat ik net begonnen ben met de revalidatie van mijn verbrijzelde pols, ik heb 10 tot 20% beweging erin en ik moet naar de 80%, wie weet kom ik al van een kouwe kermis thuis, als ik niet eens kan opstijgen. Maar ik ben gered door de gong oftewel de regen heeft roet in het eten gegooid, als ik het ga proberen dan wel met gunstige omstandigheden.
Lekker wandelen en het liefst in de regen, nou dat heb ik dus wel gedaan vandaag, er was bij ons een Jaarmarkt en wat eerst miezerregen was werd een vreselijke plensbui en ja dan voel je je wel lekker als je thuis bent gekomen, je lekker opfrissen kan, maar toch heb ik liever de zon op mijn bol i.p.v. een kop met lekkende haren.
Altijd wedstrijdstress of dankzij BO? Kun je rijden met die pols joh?
Lekkende haren?
..haha.