Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dorienkee schreef:omdat ze bij de london al jaren in de neus schieten, en ik kende mensen met goede evaringen met schieten. Ik zou t juist weer niet op een festival doen. En het bloedden komt doordat de achterkant van het knopje tegen de binnenkant van me neus aankomt.. en dus bloed de wond van de piercing zelf niet!
Myryana schreef:Red savage> misschien helpt het als je ook stopt met de betadine en de unicura en eens met zeezout schoonmaakt. Betadine lijkt me juist niet goed erop...
Red_Savage schreef:Ik vraag me af of ik wat verkeerd doe bij mijn Septumpiercing.
Hij is nog niet genezen, en ik heb hem nu 3 maanden. Elke avond maak ik hem schoon met Unicura Ultra, aan een wattestaafje. Soms doe ik er betadine op.
Heeft iemand een idee?
Evelyne schreef:Hier meld zich nog iemand met piercings! Ik zal gelijk even een lijstje maken met wat ik allemaal heb![]()
3 lip piercings
1 Medusa
1 Septum
1 Tragus
2 Industrials
1 gaatje opgerekt naar 14mm
1 gaatje opgerekt naar 4 mm (word net zo groot als de ander uiteindelijk)
4 gaatjes in het kraakbeen
3 "gewone gaatjes"
1 tongpiercing
Piercings die niet meer zijn
1 neusbrug
1 navelpiercing
talloze neuspiercings
Dat zijn er dus behoorlijk wat![]()
Begin volgend jaar ga ik mijn eigen piercing kit aanschaffen en ga ik zelf beginnen met het piercen bij andere mensen. Mocht er iemand nog vragen hebben over piercings en/of de verzorging ervan kun je me altijd PMmen of het uiteraard hier vragen
Red_Savage schreef:Ik ren zo snel mogelijk naar de winkel om zeezout te halen. Met unicura stop ik iig een tijdje.
Eens kijken wat het opbrengt.
Ik hoorde trouwens dat een Bridgepiercing verboden was, waarom eigenlijk?