Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, en zo nee, dan hebben we weer een extra reden om superhard door te blijven werken in de sportzaal
In huis liep ik met 1 kruk en dat mag dus absoluut niet van hem want dan ga ik "scheef lopen" en belast toch wel mijn knie.
Hmm... denk niet dat ik dat vol hou en gillend gek wordt. Het normale politiewerk zit er voorlopig ook niet in, dat snap ik wel maar ik had toch wel bedacht dat ik vanaf volgende week een paar uur "zit" werkzaamheden kan gaan doen. Dus aangiftes opnemen, verdachtes en getuiges verhoren enzo. Maandag eerst op controle bij de ortopheed en dan komt de fysio dus dan weet ik meer. 
Maar goed, het is vandaag bij precies een week geleden en (de operatie) vond ik achteraf meevallen!
Mischien moet je kijken of er een telefoonnummer bij te krijgen is de volgede controle 
Een heel leuk exemplaar en ook nog in het bezit van een groot gemengd bedrijf
(Alleen een beetje jammer dat er 130km tussen ons in zit)
Zag eruit als een junk met al die spuitplekken.

Ik ben ook onderhuids gehecht maar de de "grote snee" hebben ze te strak gehecht waardoor er hechtingen knaptte als ik door boog richting de 80. Heb je al "spierpijn" in je hamstring?
Dat flapte ik er ook uit tegen een (jonge) verpleger waarop die breeduit lachend zei: Ooh, maar ik ben nog niet klaar hoor, dat kusje krijg je als ik je in kom stoppen
Het kwam er zo droog uit dat we allebei in een deuk lagen en zijn collega kwam kijken wat er zo grappig was