Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niseyra schreef:Wie weet hier iets voor: mijn voorhoofd glimt wel een beetje maar voelt niet echt vet aan, gewoon zacht..
LindaLinda schreef:Ga dit ook even volgen.
Heb hetzelfde probleem met vethaar heb het voorgelecht bij mijn kapster (tevens een goede kennis)
Zij zei: Niet tevaak creme spoeling gebruiken en zeker niet waar het haar op je hoofdhuid ligt, hierdoor sluit je je porien af en dan wordt je haar dus vet.
Ik was me haar nu voortaan met kruidenshampoo van de kruidvat en dat elke dag en soms om de dag, gemiddelde doe ik 2x per week creme spoeling in me haar en me haar voelt goed aan en is niet meer zo vet!
JuulenJulia schreef:Je moet zoiezo je haar niet elke dag wassen met shampoo, is niet goed voor je haar
Diamante schreef:JuulenJulia schreef:Je moet zoiezo je haar niet elke dag wassen met shampoo, is niet goed voor je haar
Ik ben daar nu eenmaal aan begonnenstomstom...
Maar als ik ze dus niet was zijn ze na een tijdje vet (vooral met dit weer)
zit niks anders op dus!
efaa schreef:LindaLinda schreef:Ga dit ook even volgen.
Heb hetzelfde probleem met vethaar heb het voorgelecht bij mijn kapster (tevens een goede kennis)
Zij zei: Niet tevaak creme spoeling gebruiken en zeker niet waar het haar op je hoofdhuid ligt, hierdoor sluit je je porien af en dan wordt je haar dus vet.
Ik was me haar nu voortaan met kruidenshampoo van de kruidvat en dat elke dag en soms om de dag, gemiddelde doe ik 2x per week creme spoeling in me haar en me haar voelt goed aan en is niet meer zo vet!
mja ik heb het probleem dat als ik geen cremespoeling gebruik dat ik dan niet door mijn haar heen gekamt kom :S wat kan ik daar dan aan doen, alleen met antiklit spraylukt het nog niet
Chrissie_ schreef:Voor als je snel vet haar krijgt , Andrelon iedere dag gebruiken, dat kan je dus iedere dag gebruiken zonder dat het echt slecht is voor je haar
__Esther__ schreef:Maar weet je wat ik heb.... ik heb mijn haar sowieso vast als ik op stal ben. Maar die paardengeurkomt er toch in. Dus ik was het sowieso na 2 dagen. Ik kom elke dag op stal om mijn pard te rijden, en de stal te ontdoen van drollen/urine. Nouja jullie kenenn het wel. Dus het gaat gewoon stinken en klitten
Ik love horses
xNatas schreef:Leuke tips weer.
Heeft iemand een tip[ voor me?
Ik heb namelijk een soort van puist op mijn lip, en er toch ook net weer naast, op het randje dus. Heb het ongeveer geprobeerd uit te knijpen, maar het is nu dik rood en érg pijnlijk..
.