Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsy_Lover

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 16:46

Nee ik rook zelf niet. Was gister avond in een kroeg maar mijn haar ruik nu nog steeds..

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:40

Horsy_Lover eh wat bij mij vaak wel werkt is 2 keer met shampoo wassen uiteraard de creme spoelling erachter aan en dan los laten opdrogen
licht er ook een beetje aan welke shampoo je gebruikt, herbal essences werkt bij mij ook vaak wel met 1 keer wassen Haha!

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:47

Oke, bedankt ga het proberen!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:14

Doei! Ga dit ook even volgen.

Heb hetzelfde probleem met vethaar heb het voorgelecht bij mijn kapster (tevens een goede kennis)

Zij zei: Niet tevaak creme spoeling gebruiken en zeker niet waar het haar op je hoofdhuid ligt, hierdoor sluit je je porien af en dan wordt je haar dus vet.

Ik was me haar nu voortaan met kruidenshampoo van de kruidvat en dat elke dag en soms om de dag, gemiddelde doe ik 2x per week creme spoeling in me haar en me haar voelt goed aan en is niet meer zo vet!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:29

Wie weet hier iets voor: mijn voorhoofd glimt wel een beetje maar voelt niet echt vet aan, gewoon zacht..

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 00:10

Niseyra schreef:
Wie weet hier iets voor: mijn voorhoofd glimt wel een beetje maar voelt niet echt vet aan, gewoon zacht..

je hebt bij de kruidvat van die papiertjes met poeder die je over je hoofd kan halen tegen het glimmen van essence geloof ik Clown

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:32

LindaLinda schreef:

Heb hetzelfde probleem met vethaar heb het voorgelecht bij mijn kapster (tevens een goede kennis)

Zij zei: Niet tevaak creme spoeling gebruiken en zeker niet waar het haar op je hoofdhuid ligt, hierdoor sluit je je porien af en dan wordt je haar dus vet.

Ik was me haar nu voortaan met kruidenshampoo van de kruidvat en dat elke dag en soms om de dag, gemiddelde doe ik 2x per week creme spoeling in me haar en me haar voelt goed aan en is niet meer zo vet!

mja ik heb het probleem dat als ik geen cremespoeling gebruik dat ik dan niet door mijn haar heen gekamt kom :S wat kan ik daar dan aan doen, alleen met antiklit spraylukt het nog niet

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:15

Je moet zoiezo je haar niet elke dag wassen met shampoo, is niet goed voor je haar Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 21:54

JuulenJulia schreef:
Je moet zoiezo je haar niet elke dag wassen met shampoo, is niet goed voor je haar Knipoog

Ik ben daar nu eenmaal aan begonnen Clown stomstom...
Maar als ik ze dus niet was zijn ze na een tijdje vet (vooral met dit weer)
zit niks anders op dus! Knipoog

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:01

Diamante schreef:
JuulenJulia schreef:

Ik ben daar nu eenmaal aan begonnen Clown stomstom...
Maar als ik ze dus niet was zijn ze na een tijdje vet (vooral met dit weer)
zit niks anders op dus! Knipoog

Jup, ik heb het ook..
Was het dus ook dagelijks anders ziet het er echt niet uit Clown

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:10

Even naspoelen met koud water helpt ook, daar sluiten ( Clown ) de poriën van en wordt het minder snel vet, bij mij werkt het. Het is wel even kiezen op elkaar na een lekkere warme douche ijskoud water over je hoofd, maar het helpt wel Lachen
Laatst bijgewerkt door _Denise_ op 21-11-07 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:16

Ik gebruik altijd cremespoeling (andrelon cair en repair), maar m'n haar wordt nooit vet.

Door koud water sluiten de poriën (en de schubben van je haar)

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:23

efaa schreef:
LindaLinda schreef:

mja ik heb het probleem dat als ik geen cremespoeling gebruik dat ik dan niet door mijn haar heen gekamt kom :S wat kan ik daar dan aan doen, alleen met antiklit spraylukt het nog niet

Wat ik altijd doe is de avond van te voren me haar wassen, dan ga ik slapen met een start (me haar zijn dan nog wel een beetje nat) zodra het dan droog is kan ik het zo uitkamen!!

Of ik fohn het even.. Maar meestal als ik me haar gelijk moet kammen omdat ik weg moet gebruik ik wel een beetje creme spoeling...

Jaa met die shampoo dat heb ik ook ... Maja vet haar is ook niks!!

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:28

Hmm ik probeer nu 1 dag te wassen, dan een dag niet en dan weer wassen, dus telkens een dag tussen. Maar dan heb ik ook echt jeuk en word het heel vet dus dan moet ik het echt wassen. Dus ik probeer dat van het koude water ook maar Nagelbijten / Gniffelen

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:10

Ik ben vanaf vanochtend ook begonnen met het naspoelen van je haren met koud water!
Heeft iemand nog tips om dun haar voller te krijgen of haaruitval te verminderen? Zeker de laatste tijd zitten er echt veel haren op mijn kleren enzo, en ik heb al zo'n dun bosje Bloos
mag alles zijn, iets qua voeding of maskertje ofzo om je haar gezond te krijgen, maar bijvoorbeeld ook tips om mijn haar voller te laten lijken..

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:14

Ik weet niet of dit er al gestaan heeft maar:
Je haar wassen met scheerschuim!! Helpt heel goed Ja
Wordt er zacht en glanzend van Haha!
(daarna moet je het wel met schampo en conditioner weer wassen maar ik doe het nu ong 1× per week Tong uitsteken )

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:43

Voor als je snel vet haar krijgt , Andrelon iedere dag gebruiken, dat kan je dus iedere dag gebruiken zonder dat het echt slecht is voor je haar Lachen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:50

Chrissie_ schreef:
Voor als je snel vet haar krijgt , Andrelon iedere dag gebruiken, dat kan je dus iedere dag gebruiken zonder dat het echt slecht is voor je haar Lachen

Ja en door iedere dag te wassen wordt je haar veel sneller vet. Ik merk het ook als ik veel met mn haren doe (maskertje, cremespoeling, serum, etc) mijn haar heel snel vet wordt, en dan moet ik ze vaker wassen. Was ik ze maar 1 keer in de week worden ze gewoon bijna niet vet! Vork
Door wassen stimuleer je de kliertjes in je haarwortel die een olie- achtige emulsie afgeven. De lichaamseigen verzorging voor je haar, die ook worden gestimuleerd door bv. borstelen.
Als je je haar met rust laat, keert het balans beetje bij beetje weer terug en kan je na een tijdje veel langer zonder wassen. En daarbij, geloof me iedere dag wassen is slecht voor je haar, dat zul je ook merken als je bv doet was ik hierboven schreef.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:52

Maar weet je wat ik heb.... ik heb mijn haar sowieso vast als ik op stal ben. Maar die paardengeur komt er toch in. Dus ik was het sowieso na 2 dagen. Ik kom elke dag op stal om mijn paard te rijden, en de stal te ontdoen van drollen/urine. Nouja jullie kennen het wel. Dus het gaat gewoon stinken en klitten Lachen

I love horses Lovers

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 22:54

__Esther__ schreef:
Maar weet je wat ik heb.... ik heb mijn haar sowieso vast als ik op stal ben. Maar die paardengeurkomt er toch in. Dus ik was het sowieso na 2 dagen. Ik kom elke dag op stal om mijn pard te rijden, en de stal te ontdoen van drollen/urine. Nouja jullie kenenn het wel. Dus het gaat gewoon stinken en klitten Lachen

Ik love horses Lovers

Dat is idd wel zo, haar neemt heel snel een geur op. Ook sigarettenrook en uitlaatgassen. Misselijk Arm haar. Vork

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:03

Ik ben er zelf niet erg voor om eten als beautyproduct te gebruiken maar ik zet dit er toch maar op.

Voor in de zomer, doe wat citroensap in je haar over plukken verdeeld en ga de zon in, krijg je vanzelf highlights!

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 23:08

door met je handen door je haar te gaan, zorg je dat je haar vetter word.
zoveel mogenlijk uit je haar blijven dus Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 09:56

Weet iemand nog iets tegen pluizig haar?

Ik weet wel iets tegen klitten in je haar ROFL Hi Gloss van de paarden erin smeren *LOL* Wordt niet vet, en wel glad Vork

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:45

xNatas schreef:
Leuke tips weer *LOL*.

Heeft iemand een tip[ voor me?
Ik heb namelijk een soort van puist op mijn lip, en er toch ook net weer naast, op het randje dus Clown. Heb het ongeveer geprobeerd uit te knijpen, maar het is nu dik rood en érg pijnlijk.. Scheve mond.

niet doorprikken het kan een koortslip zijn

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 12:48

als je heel erge zakken onder je ogen hebt als wallen ; moet je er sperti ( jaja aambeienzalf ) op smeren.. Huilen van het lachen heeft myn moeder van myn trainer Huilen van het lachen