Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:xLariss schreef:Mijn ouders hebben het alle 2 hartstikke druk met hun werk (moeder heeft 2 banen, en m'n vader heeft het ook heel druk).
Maar die hebben echt geen zin om weer 5 uur in een ziekenhuis te zitten en dan met niks thuis te komen.
Sorry maar een beetje ouder maakt hier toch wel vrij voorTenminste die van mij wel. Al zouden ze een jaar vrij moeten nemen voor mij, dan zouden ze het nog doen. Je bent wel hun kind....
Liever 10 keer voor niets komen dan één keer te laat zegt mijn huisarts altijd.
Germatje schreef:Ik studeer fysiotherapie, als ik jou als patient zou krijgen zou ik echt een heleboel vraag tekens hebben, ten eerste dat je er niet verantwoord mee omgaat en dat je absoluut geen inzicht in je eigen lichaam hebt. Je hebt maar 1 lichaam en daar moet je het heel lang mee doen, die wedstrijd ben je over een jaar wel weer vergeten hoor! Die arm niet als het zo aanblijft..
wiifke schreef:Veel beginnen wel een beetje anvallende berichten te typen. of, nouja.. Zo lijkt het..
Als de Ts der ouders er geen tijd voor vrij maken, wat ik ook wel een beetje kan begrijpen als het weer wat beter gaat en al 2 keer 5 uren in het ziekenhuis met haar gewacht hebben, waar niks uit kwam..
mAnDyXX schreef:ik vindt zowieso eerst dat ze haar arm rust moet geven en bijv. in en een mitella gaan dragen. Dan kan je al lang zien of het helpt ja of nee. Maar als je dan ook nog is gaat paardrijden, computeren weet ik veel wat jah dan wordt het alleen maar erger hoor