ik heb ook nog nooit een camouflage stick geprobeerd :p
dus ben benieuwd of het wel echt dekt enzo.. zonder dat je er 12 lagen op moet smeren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan doe ik het met foundation. Moet je wel 1 tint lichter nemen dan je eigen huidskleur. Bij mij werkt het niet, maar ik heb extreme littekens, weet nief of dat bij jou ook zo is. Maar ik heb hele grote/dikke littekens. Maar je kan het wellicht proberen. 
gelukkig heb ik nog niet echt hele grote wonden
..

B_rOwny schreef:Ik zeg wel met mn grote mond, ik heb het al 3 dagen niet meer gedaan. maar ik heb net weer gedaan, ik kon mezelf niet tegenhouden. ik zat in mn hoofd. ja heb het niet meer gedaan dus hou het vol hou het vol, maar ik kon me zelf echt niet meer tegen houden
Ben trots op je robin

Nou Nou. Robin. Dat moet je nu niet zeggen want dan wordt ik verlegen. En jullie hebben het ook allemaal moeilijk en jullie praten mij ook moed in jullie houden mij ook sterk. Ik heb het echt niet moeilijker dan de rest hoor. Maar ik ben blij dat ik je moed in kan praten want ik ken jullie niet persoonlijk, maar dat hoeft niet om het volgende te kunnen zeggen, iedereen heeft recht op geluk en niemand is minder dan een ander!