Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimitri schreef:Robyn: wat een drama he..je hoort dat zoveel van mensen die een k.s hebben gehad dat ze er zo van balen dat ze de kind nog niet hebben gezien en noem maar op!...borstvoeding ben ik ook niet aan begonnen hoor..leek me allemaal veel te ingewikkeld met twee!...bij mij ging de k.s wel snel, om 12.00 werd het besloten dat het een spoed k.s werd en om 12.22 is de eerste geboren(tweede 12.24)...
En dan vinden ze het op het consultatiebureau verontrustend dat hij nog niet praat! Hoe kan hij nou leren praten als hij bijna niks hoort

)
.
) kwam ook voor de bevalling.
. Mijn moeder kon en wilde daar geen uitspraak over doen en zei voorzichtig dat een eerste wel 24 uur op zich kon laten wachten. Reactie van mijn man: "wat, zolang??? dan ga ik nog even slapen!!"
...
!
! Wat kon mij tenslotte gebeuren: mijn VK was erbij, mijn moeder die ook goede kennis van zaken had en mijn man
. Daarbij, als die vrouw het goed vond dat wij meekwamen, was ze vast heel aardig
!
.
: wat we dachten te doen
! Na uitleg van de VK zijn we door de politie met zwaailicht door de file gelootst
!
. 5 Min. later mocht ik gaan persen en had ik een half uur later mijn dochter Amber (zonder knip of scheur) om 14.52 uur op mijn buik
!
!
!!"
. Meteen de VK gebeld (natuurlijk dezelfde als bij Amber
) en die stond om 7 uur op de stoep.
).
.
...
.
!
.
.
; de ene is drie dagen bezig met bevallen (letterlijk al dagen weeen zonder dat het ook maar een cm opschiet) en een andere "verliest" het kind bijna als ze een plasje gaat doen
.
.
Achteraf hoorde ik dat je de eerste tijd na een ks niet mocht bukken...