Wat vervelend dat je een dag later pas mag komen Novice

Topoverkonte ( hoe kom je aan die naam
) Ik kan me wel voorstellen dat je gewend raakt aan de brace en dat het moeilijker wordt om em af te doen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Ik kan me wel voorstellen dat je gewend raakt aan de brace en dat het moeilijker wordt om em af te doen! Topoverkonte schreef:Ik wilde na acht weken brace hem niet meer uitdoenVond dat hij een lekker veilig gevoel gaf. Maar mijn spieren waren gelijk bijna herleid tot vodjes, dus moest hij echt wel af.
(ik mocht hem wel afdoen in de douche, dus al die miserie om hem te verversen ofzo had ik niet. Ik denk wel dat zo iets veel scheelt)
Vond het gewoon een leuk woord)
ik ben me wel heel bewust geworden van goed zitten. Rechtop benen naast elkaar i.p.v over elkaar. Maar het nadeel is dat ik nog best snel moe wordt en alles helemaal inzakt! ( kromme rug, hangende schouders)
Ik zat er nog eerder op
Ik rijd nu 3 keer in de week zo'n 15 minuten. Mijn nieuwe paard gooit nogal op, en das moeilijk zitten
mag schreef:jee wat goed allemaal weer rijden! Ikke nog steeds niet, en t is nu bij na 3 maanden geleden.....