Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
e_horse schreef:"Er over heen groeien" kan dus niet.. je blijft de aanleg (het foutje in je genen) houden. Het kan wel periodes weg zijn, maar over gaat het nooit, net als (allergische-) astma.
Zo ken ik iemand die ging roken en had een stuk minder last van z'n astma.. en hij kon een stuk beter zijn slijm ophoesten... hmmm.. hij praat het zelf goed, maar heeft zo een enorm grote kans op longemfyseem als hij ouder wordt.
Zo heb ik een ander beroep moeten kiezen; ik wilde vroeger altijd al dierenart of 'iets met dieren' worden. Helaas had ik altijd al eczeem.. Ik ben de Pabo gaan doen.
Citaat:gisteren pakte een oude man man handen en wreef er heel zacht overheen (hij heeft afasie - kan bijna niet praten, alleen enkele losse woorden). hij keek me vragend aan. tranen sprongen in mn ogen. elke keer als ik hem tegenkwam in de rolstoel in de gang riep hij me en gaf er een kus op, hij wilde helpen om het beter te maken. vond het zó lief, het deed me erg veel!
Laar schreef:Uffie, wat is je beebje?
vampiregirl schreef:ik zal ook een foto maken als t weer erger wordt, nu heb ik prednison gehad en verdwijnt het zeg maar als sneeuw voor 30 graden en zon. bij mij ziet t er echt heel anders uit, en k heb ook 2 varianten, de natte en de droge...