Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boev schreef:Ik heb nogal last van puistjesachtige uitslag op mijn bovenarmen en bovenbenen.....op mijn gezicht heb ik eigenlijk nooit puistjes.
Heeft iemand hier een tip voor, want om heel mijn armen en benen met creme in te smeren wordt wel erg duur.....
Caprice_ schreef:ik ben naar de huisarts geweest en ik heb nu echt HET middel tegen puistjes..![]()
ik heb twee gels mee gekregen, Differin Gel en Eryacne de een smeer je er s'morgens op en de ander s'avonds.
en ik heb pilltjes gekregen, Doxycycline die moet je bij het avondeten innemen.
deze middelen heb ik op recept gekregen via de huisarts, dus gewoon een keertje langsgaan en ernaar vragen.
ik heb het nu een week ik ik zie al heel duidelijk resultaat!!
Manon88 schreef:Benzoylperoxide werkt inderdaad erg goed. En voor de rest werken bij mij producten van Lush erg goed. Waar ik me nogal aan erger is dat er mensen in dit topic blijven zeggen dat bijvoorbeeld dat en dat van Garnier of van Nivea goed werkt. Zal best maar het gaat hier om hét middel en mensen die hier posten hebben waarschijnlijk die Garnier of Nivea allang geprobeerd.
Manon88 schreef:Waar ik me nogal aan erger is dat er mensen in dit topic blijven zeggen dat bijvoorbeeld dat en dat van Garnier of van Nivea goed werkt. Zal best maar het gaat hier om hét middel en mensen die hier posten hebben waarschijnlijk die Garnier of Nivea allang geprobeerd.
Debortje_ schreef:heeft er dan ook iemand een middel tegen meeëters?
Debortje_ schreef:heeft er dan ook iemand een middel tegen meeëters?