wie heeft HET middel tegen puistjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nielsie

Re: wie heeft HET middel tegen puistjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:21

Wat ik op het moment doe is alleen verzorgende creme op me gezicht smeren en als er witte puntjes zitten SOS stick erop smeren
Werkt goed hier

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:28

Ik heb nogal last van puistjesachtige uitslag op mijn bovenarmen en bovenbenen.....op mijn gezicht heb ik eigenlijk nooit puistjes.
Heeft iemand hier een tip voor, want om heel mijn armen en benen met creme in te smeren wordt wel erg duur.....

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:31

Boev schreef:
Ik heb nogal last van puistjesachtige uitslag op mijn bovenarmen en bovenbenen.....op mijn gezicht heb ik eigenlijk nooit puistjes.
Heeft iemand hier een tip voor, want om heel mijn armen en benen met creme in te smeren wordt wel erg duur.....

is dat niet een allergergische reactie ergens op?

pretty_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:50

kruidenthee, dat reinigt de huid en ze gaan dan weg helpt heel goed! Clown

Amina_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:29

Ik heb het middel tegen puistjes!
Niet aan wrijven, krabben of aankomen.
En als je dan toch zo een vette hebt staan, in een vroeg stadium uitdrogende crème op smeren (en anders steriel proberen uitduwen maar dat is zeker niet aan te raden want dan besmet je je hele gezicht).
Knipoog

OscaR13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 15:45

Ik gebruik Dermalogica, wel wat prijzig maar het helpt zeker!

Caprice_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 13:42

ik ben naar de huisarts geweest en ik heb nu echt HET middel tegen puistjes.. Haha!

ik heb twee gels mee gekregen, Differin Gel en Eryacne de een smeer je er s'morgens op en de ander s'avonds.
en ik heb pilltjes gekregen, Doxycycline die moet je bij het avondeten innemen.

deze middelen heb ik op recept gekregen via de huisarts, dus gewoon een keertje langsgaan en ernaar vragen.
ik heb het nu een week ik ik zie al heel duidelijk resultaat!! Knipoog

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:14

Caprice_ schreef:
ik ben naar de huisarts geweest en ik heb nu echt HET middel tegen puistjes.. Haha!

ik heb twee gels mee gekregen, Differin Gel en Eryacne de een smeer je er s'morgens op en de ander s'avonds.
en ik heb pilltjes gekregen, Doxycycline die moet je bij het avondeten innemen.

deze middelen heb ik op recept gekregen via de huisarts, dus gewoon een keertje langsgaan en ernaar vragen.
ik heb het nu een week ik ik zie al heel duidelijk resultaat!! Knipoog

Dat is mooi dat je resultaat ziet.
Alle troep die ik van de huisarts aangesmeerd heb gekregen heeft bij mij nooit geholpen.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:49

Ik heb er eigenlijk niet zoveel last meer van, ik heb er nu welgeteld 3 op mn kin en wat littekens. Ik was het nu 2 keer per dag met facewash, benzolylperoxide zooi erop en 1 keer per week scrubben. Lachen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:50

Heb ik eindelijk het middel dat werkt om puistjes te voorkomen, krijg ik ze niet meer. © Loesje

Ik vond hem erg goed, ik wou hem even met jullie lotgenoten delen. Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:16

Benzoylperoxide werkt inderdaad erg goed. En voor de rest werken bij mij producten van Lush erg goed. Waar ik me nogal aan erger is dat er mensen in dit topic blijven zeggen dat bijvoorbeeld dat en dat van Garnier of van Nivea goed werkt. Zal best maar het gaat hier om hét middel en mensen die hier posten hebben waarschijnlijk die Garnier of Nivea allang geprobeerd.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:31

Veel water drinken en stomen! Weet niet of het al genoemd is..
Maar ik ga vaak even boven heet water hangen om m'n porien even flink te reinigen. M'n huid wordt er echt mooi van. Verder goed je huid reinigen voordat je op bed gaat, etc.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:53

Manon88 schreef:
Benzoylperoxide werkt inderdaad erg goed. En voor de rest werken bij mij producten van Lush erg goed. Waar ik me nogal aan erger is dat er mensen in dit topic blijven zeggen dat bijvoorbeeld dat en dat van Garnier of van Nivea goed werkt. Zal best maar het gaat hier om hét middel en mensen die hier posten hebben waarschijnlijk die Garnier of Nivea allang geprobeerd.

ik wil niet veel zeggen maar jij doet nu precies het zelfde Knipoog
alleen heb jij het over lush ipv nivea of garnier

en HET middel zal voor iedereen weer anders wezen, het beste vind ik gewoon om langs de huidtherapeut of dermatoloog te gaan als je er erg last van hebt.
ik heb het 3 jaar geleden ook gedaan toen ik er helemaal onder zat en het hielp echt.
op dit moment ga ik ook weer na de huidtherapeut heen, ben deze week voor de 2e keer behandeld en hoop dat het nu ook weer werkt Knipoog

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:38

JE KRIJGT GEEN PUISTJES VAN CHOCOLADE!!!!
juist in de evita gelezen:

van chocolade krijg je puisten = MYTHE
Gelukkig niet.Het ontstaan van puisten heeft te maken met je hormonen, NIET MET WAT JE EET.Wetenschappelijk onderzoek heeft bewezen dat chocolade GEEN ENKELE INVLOED heeft op je huis,NETZOMIN ALS FASTFOOD

Ik heb ook echt enorm last van puisten(ben nu 14) maar het ligt denk ik wat aan mijn leeftijd.Maar bij mij helpt echt niks.Heb van de huisarts pilletjes gekregen=geen resultaat
Een reiniging en daarna zalf=vermindert een heeeel klein beetje, maar nog steeds erg

Ik ga morgen naar de carrefour(warenhuis) en zal eens zien ofdat ze misschien daar iets hebben voor mij.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:17

Ik gebruik het spul van nivea Young, dit werkt goed bij mij. Als ik het 3 dagen niet gebruik ofzo, dan begint de lelijke huid alweer. Scheve mond Afentoe neem ik een porienreinigend maskertje, dat werkt ook wel bij mij.
Verder heb ik er als ik ongesteld ben sowieso meer last van.

Mar77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:55

Het goedkoopste middel en het werkt echt, is gewoon zinkzalf, of sudocreme, s'avonds smeren en s'morgens weg.

mmmm van chocola krijg ik ze toch echt.........

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 16:16

Manon88 schreef:
Waar ik me nogal aan erger is dat er mensen in dit topic blijven zeggen dat bijvoorbeeld dat en dat van Garnier of van Nivea goed werkt. Zal best maar het gaat hier om hét middel en mensen die hier posten hebben waarschijnlijk die Garnier of Nivea allang geprobeerd.

Moet het wondermiddel dan nog onbekend zijn? Rare opmerking.

Ik stoom nu ook 1 keer per week, heb wel het idee dat mijn huid er zachter van wordt. Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:29

Veel water drinken Clown

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:19

heeft er dan ook iemand een middel tegen meeëters? Clown

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 14:44

Debortje_ schreef:

je gezicht vaak scrubben zodat je porien verkleinen.

__Kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 16:36

Debortje_ schreef:

Vitamine A creme, of onderbehandeling bij schoonheidsspecialst. Die kan ze op de juiste manier verwijderen voor je.
Van mijn dermatoloog heb ik A-cid A vid gekregen is een creme werkt super!!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:39

Ik heb eryacne gehad en ben nu aan de pil en heb daarbij ook een lotion vd dokter met een heel moeilijke naam:P

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 12:00

Ik werk altijd met etherische olien. Dat werkt het beste en is 100% natuurlijk.

Beste tegen puistjes:
100% pure tea tree olie een klein beetje deppen en op een watje doen. Daar je puistje mee insmeren of de plekjes waar je snel puistjes krijgt. En dan heb je als het goed is nergens last van.

Helpt ook altijd goed tegen acne.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 13:22

Ik gebruik en verkoop nioxin. Dit is oorspronkelijk een haar en huid verzorgings middel. Sinds een klein maandje gebruik ik geen foundation meer terwijl ik dat vanaf mijn 12e zon beetje elke dag op had. Ben nu 21 dus echt wel een record. Mijn huid is zo verschrikkelijk opgeknapt van dit product.

Ik gebruik het voor mijn haar mijn gezicht en de rest van mijn lichaam! eigenlijk overal voor dus

Het is er in verschillende soorten (speciaal voor natuurlijk haar en speciaal voor gekleurd etc haar) Ik heb gekleurd haar.

Hier gebruik ik de shampoo van deze shampoo werkt vanuit de hoofdhuid dus ook tot in je haar wortels het verzorgt niet alleen je haar maar ook je hoofdhuid. Onder het wassen van mn haar was ik met hetzelfde mn gezicht en de rest van mijn lichaam. Alles wat op de huid zit wat er niet hoort verwijdert dit product (ik had de eerste week zelfs een soort roos terwijl ik dat nog nooit gehad heb, dat was dus wat er niet hoort te zitten) Vervolgens spoel ik het uit en doe ik een scalp terapie in mn haar, deze verkoeld en verzacht de hoofdhuid (ook ideaal voor mensen met exeem etc)
en dit doe ik ook op mijn gezicht. De scalp is ook ideaal om mee te scheren vooral bij vrouwen bij de bikinilijn omdat deze snel geiriteerd is en de scalp de huid verzacht, verkoeld en verzorgt. Ook mannen vinden het fijn om mij te scheren deze hebben snel een geiriteerde huid in de nek. De scap ontsmet wondjes (en dus ook puistjes) en kan ook gebruikt worden bij brandwonden!

zo was ik mijn gezicht onder de douche maar eens per dag doe ik ook een booster op mijn gezicht

ik was mijn gezicht met de cleanser (de shampoo) doe vervolgens een paar druppeltjes van de olie van de booster op mijn gezicht (de plekken waar ik puistjes heb) laat dit in trekken en doe daarna de scalp op mijn gezicht wat mijn gezicht verkoeld en een opkikketje geeft.

Sinds ik dit gebruikt is mijn gezicht haast pukkel vrij en mn huid een heel stuk opgeknapt. En heb ik dus geen foundation meer op Haha!

Het is dus heel goed voor huid en haar 2 vliegen in 1 klap.

In gewone shampoo's zit veel water, plastic zeep alcohol. Dat heeft dit product niet. Het is ook te gebruiken met extensions en mn haar is er zoveel beter van geworden!!

en vergeleken met de prijs van andere producten totaal niet duur!!

clerasiel (weet niet hoe je het schrijft) en dat soort producten is zo slecht voor je huid! dat is echt niet aan te raden!

Het is nogal wat informatie voor alleen puistjes maar denk is wel handig om gelijk te weten dat het ideaal is ook voor je haar en hoofdhuid.

ALs jullie meer willen weten kunnen jullie pmen

ik ben er in elk geval helemaal wegvan! geweldig mooi haar! en een onwijs goede huid! en het belangrijkste zo goed als pukkelvrij Clown

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 20:51

Ik bleek een allergie voor zuivel te hebben, nu ik geen zuivel meer gebruik ben ik pukkel-bult-vlek vrij. Drink ik een glas melk of eet ik een ijsje zit ik weer helemaal onder de volgende dag.

Mee-eters kun je voorkomen door heeeeeeel voorzichtig met een speciaal borsteltje je gezicht te borstelen. Shiseido verkoopt een heel fijn borsteltje. Niet gaan boenen, het is geen rosborstel Haha!.