Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:00

Dees schreef:
meisje1 schreef:
Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..

Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben Knipoog..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..

Je hebt echt, écht helemaal niets meer te bepraten met zo'n smerige pedofiel.
Jullie hebben samen helemaal niets, écht niets dat de moeite en het verdriet waard is.

Je bent misbruikt, praktisch verkracht. Er is helemaal niets om 'goed af te sluiten'. Je hoort ontzettend boos op hem te zijn, omdat hij je dit verdriet heeft aangedaan.. er is niets om nog over te praten, écht niets....
Je bent dom en naief als je nog een keer dat huis ingaat zonder volwassen begeleiding.

Vertel het je ouders, vanavond nog.
Echt waar - nog een keer bij die vent langs gaan zonder dat zij het weten, is jezelf in levensgevaar brengen....

Ik zie hemzelf nog steeds niet als een pedofiel. Ik weet ook niet hoe het komt.. Ik ben wel boos op 'm, maar eigenlijk is het ook mijn eigen schuld. Ik heb telkens meegedaan, telkens naar hem toe geweest. Heb nooit gezegd dat ik niet wilde. Ik weet dat hij fout is, en dat als hij slim was geweest nooit met mij naar bed was gegaan. Maar aan de ene kant vind ik het nu dus best zielig voor hem, omdat ik hem nooit een waarschuwing heb gegeven, ik heb hem zo ineens beschuldigd.
Dus eigenlijk vind ik dat de grootste fout bij mij ligt.. Ik weet dat jullie het hier niet mee eens zullen zijn, maar zo voel ik me toch..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:00

blensink schreef:
Het is heel normaal dat je het niet durft, maar je zult je veel beter voelen daarna.
Je vriendin weet dus ook niet alles, dus zij kan je ook niet echt helpen.
Je bent bijna op weg, totzoverre vind ik het al knap.
Je ouders zullen je ook beter begrijpen en je wilt niet weten wat een vertrouwen ze in je hebben daarna.
Ze kunnen hooguit een beetje teleurgestelt zijn maar ze weten ook dat de tijd niet terug gedraaid kan worden.
Ik ben zelf moeder, en ik wil dat mijn zoon mij alles verteld, goed of slecht.
Er moet heel wat gebeuren dat ik boos word op hem terwijl hij geen schuld heeft.
Een meisje van 15 gaat niet op zoek naar een man van 29 daar begint het al dat hij fout is.
Laat haar gewoon het topic lezen dan raakt ze er langzaam aan aan gewent.
Het helpt niets als je vriendin meegaat denk ik, vooral omdat zij het hele verhaal niet kent.
Kom op meis je bent al zo ver, en als je mijn dochter was dan was ik trots dat je een weg zoekt om eruit te komen.
En ik zou heel blij zijn als je mij zou vertrouwen daarna om jhet mij te vertellen.
Veel sterkte en zet door, je bent al zover.

Veel plezier met rijden laat je hoofd los van deze problemen en kom straks fris terug om het te vertellen.
Inderdaad laat ons trots op je zijn

Heel mooi gezegd Ja
Bij ons thuis was ook altijd alles bespreekbaar.
Motto van mams: 'altijd alles bespreekbaar houden!'.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 19:00

Ik ga nu echt rijden, anders komt er niks meer van.
Ik zal straks alle reacties lezen.
Tot straks!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:01

meisje1 schreef:
Ik zie hemzelf nog steeds niet als een pedofiel. Ik weet ook niet hoe het komt.. Ik ben wel boos op 'm, maar eigenlijk is het ook mijn eigen schuld. Ik heb telkens meegedaan, telkens naar hem toe geweest. Heb nooit gezegd dat ik niet wilde. Ik weet dat hij fout is, en dat als hij slim was geweest nooit met mij naar bed was gegaan. Maar aan de ene kant vind ik het nu dus best zielig voor hem, omdat ik hem nooit een waarschuwing heb gegeven, ik heb hem zo ineens beschuldigd.
Dus eigenlijk vind ik dat de grootste fout bij mij ligt.. Ik weet dat jullie het hier niet mee eens zullen zijn, maar zo voel ik me toch..

Is niet gek dat jij het anders ziet hoor, je hebt een zwak voor hem Lachen

Ga nou maar lekker paardrijden en vanavond met mams praten. Kom desnoods eerst hier in het topic langs voor een peptalk, alles komt goed!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:03

meisje1 schreef:
Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..

Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben Knipoog..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..

Ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.

Ze weten misschien niet dat jij sex hebt met die jongen. Maar dat je een vriendje hebt, dat weten ze echt al lang. En dat jij niet lekker in je vel zit, dat weten ze ook al lang. Echt waar, geloof mij maar. Vertel het ze nou maar, of laat je moeder dit topic lezen. Alsjeblieft meis... Ach gut

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:04

Leandra15: iets zegt em dat dat de bedoeling is. Tong uitsteken
Meid, het zou me niet verbazen als ze het wel al wisten, ouders hebben daar een 6de zintuig voor, geloof me!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:06

eigenlijk is het heel simpel, de titel van het topic zegt het al...

Hij is 29 - dus hij hoort beter te weten
en jij bent 15 - en dus had jij niet beter hoeven te weten.

Er heeft er hier maar 1 schuld, en dat is hij. Puur omdat hij de 'Volwassene' is van jullie tweeen.

Jijzelf hebt geen enkel deeltje schuld aan deze situatie. Hij had met zijn tengels van je af moeten blijven...
En omdat hij toch aan je heeft gezeten is hij een pedofiel.
Zo zie ik het, zo zien andere Bokkers het, zo zullen je ouders het zien en zo ziet de politie en de rechter het absoluut ook.

NIEMAND kan jou dit kwalijk nemen, jij bent het slachtoffer.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:09

Het is toch schandalig dat zo´n vent zo´n meisje ook nog eens met schulgevoelens laat rondlopen.
Want het grootste probleem ten opzichte van hem zijn haar schuldgevoelens.
Deze schuldgevoelens zijn gevaarlijk, want wat doe je om het goed te maken...........
Ik hoop dat ze morgen niet gaat en het haar moeder gaat vertellen.
Iderdaad Dees zij is het slachtoffer niet hij.

Nou ik ga ook maar naar mijn paard dan.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:14

meisje1 schreef:

Dit komt me heel bekend voor. Maar er is jou echt niets te verwijten. Echt, echt, echt niet. De fout ligt bij hem. Echt waar.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:20

Luister, ik begrijp echt super goed hoe je je voelt, ookal heb ik dit niet meegemaakt.
De eerste keer is zowieso al meestal met iemand die je ECHT vertrouwd. Daarna is je 'band' nog veel en veel sterker als voorheen. Tuurlijk hou je van hem, je hebt je helemaal aan hem blootgegeven, hij accepteerde je zoals je was en zoals je eruit ziet, hij gaf om je (zei hij en misschien is dat ook wel waar) maar dat is geen excuus meid! Wees sterk, huil maar, laat je troosten door je moeder, val maar huilend in slaap, mis hem maar, en geloof me, na dat alles, voel je je beter dan ooit! Richt je lekker op de paarden voorlopig, je zag je vriendinnen niet vaak meer? Doe er wat aan! Ga lekker shoppen, tutten, feesten, uit! En je komt vanzelf een jongen tegen, die echt om je geeft! Die beter bij je past, que verwachtingen, maar ook met de leeftijd!
Ga niet zoeken naar een jongen, die op hem lijkt, of de zelfde dingen zei of deed, die vind je niet! En ga ook zeker niet op zoek naar een nieuwe vlam. Die komt juist, wanneer je het niet verwacht. Pak eerst je leven maar weer op, zonder hem, zorg dat je het druk hebt en besteed veel tijd aan je paarden en je vriendinnen. Ook je familie is belangrijk. Misschien inderdaad wel slim om je moeder dit topic te laten weten, dan weet ze alles, maar dan ziet ze ook hoe verschrikkelijk moeilijk jij het hebt gehad. Ze zal er begrip voor hebben, en ontzettend trots op je zijn dat je hem hebt losgelaten. Dat je behoefte aan seks hebt, is op deze leeftijd normaal, maar je hebt je hele leven nog voor je!! Moet je nagaan hoevaak je het nog kan doen !! Haha! Je familie, vrienden en vriendinnen, paarden zijn nu even het belangrijkst! Alles komt goed, zolang jij het maar wil! Geef niet meer toe aan hem en ben gelukkig!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:23

Ik heb dit hele topic doorgelezen, en jeejte wat is die vent een viezerik zeg!! Scheve mond

Ik vind het super van je, dat je hem hebt gebeld, maar snap echt niet waarom je naar hem toe gaat morgen!
Wat moet je bespreken met hem? Scheve mond
Hoe de sex was? Lips are sealed

Ajb meis, wees zo sterk en bel af. En ligt je moeder in, want dit kan echt niet langer zo!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:28

Ga AUB niet heen meis Verdrietig je maakt het zooooo moeilijk voor jezelf en je bereikt er niets goeds mee, echt niet.

Mocht je willen praten met lotgenoten trouwens (maakt niet uit wat er precies is gebeurd, we hebben een heel topic met mensen die dit soort dingen hebben meegemaakt en iedereen snapt elkaar. viewtopic.php?f=2&t=524294&hilit=&start=0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:31

Als je mijn dochter was en je zou het me vertellen zou ik wel schrikken. Maar ik zou niet boos op mijn dochter zijn, wel op hem. Ik zou wel een gesprek hebben met mijn dochter dat ze me altijd kan vertrouwen en dat ze veel eerder had moeten komen. Meis, je maakt je zorgen om niks, je moeder houdt van je!

Vertel het haar vanavond, echt! Er zal een last van je schouders vallen!

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:38

Ik heb het hele topic gelezen.
Wil je de ultieme reden om morgen niet naar hem toe te gaan?
Misschien dat het verhaal van m'n zusje je op andere gedachten brengt?

Mijn zus was 19 en had net als jij een 'sexrelatie' met een oudere man (Van 50 jaar ofzo). Ze was misschien wat ouder dan jij, maar nog vrij naïef als het op relaties aankwam.
Het was het typische verhaal, op zoek naar een vaderfiguur, iemand bij wie ze zich veilig voelde.
Ik ben hier van in het begin op de hoogte geweest, en ik herken veel vanuit jou verhaal. Als ik je berichten lees, klink je net als zij.
Hoe ze eerst maar bleef ontkennen dat er iets ging gebeuren/gebeurd was, Hoe ze het uiteindelijk wel toegaf, hoe lief hij wel was, hoe lekker de sex wel niet was en hoe ze uiteindelijk net dezelfde twijfels als jij kreeg, Hoe zij zich schuldig voelde ten opzichte van hem,...
De hele tijd hebben we op haar proberen in te praten, haar duidelijk proberen te maken dat dit nooit een evenwaardige relatie kon worden.
Uiteindelijk kwam ze ook tot inzicht en was ze van plan er een eind aan te maken. Ze ging nog één keer naar hem toe, maar ze liet zich weer overhalen en weer hadden ze sex. En zo is het nog een tijdje doorgegaan, telkens gaf zij aan er echt genoeg van te hebben en maakte ze dit ook duidelijk aan hem. Maar telkens opnieuw als ze hem zag, liep ze er met open ogen in.
Uiteindelijk is het voor haar helemaal niet zo goed afgelopen, tijdens één van de keren dat ze naar hem ging om het echt wel uit te maken en ze toch weer in bed belandden is ze zwanger geworden. (ondanks veilig vrijen)
Met als gevolg dat ze nu 3 jaar later, nog steeds niet los is van deze man. Ze heeft een zoontje van twee jaar en zit vast in een ongelijke, liefdeloze relatie met deze man. (Met wie ze is blijven omgaan omwille van het kind) Op elk vlak in deze relatie is zij de ondergeschikte persoon, zowel sexueel, emotioneel,... alles draait om hem. Zij is zijn kuisvrouw, kinderoppas en sexslavin.
Al jaren probeert ze hier uit weg te geraken, maar door het kind is alles veel ingewikkelder geworden. Hij gebruikt haar zoontje als een machtsmiddel. Als zij hem verlaat is ze haar zoontje kwijt. En juridisch heeft hij alle macht aan zijn kant. Geen enkele rechter zal hem in het ongelijk stellen. (Hij is steenrijk en erg invloedrijk in deze regio, en zij heeft een psychiatrisch verleden. (=eetstoornis))

Denk jij dat zij geen spijt heeft nu, dat ze toen alles netjes wou afhandelen en hem persoonlijk wou spreken? Het gaat nu immers niet meer over een verbroken relatie, maar over haar hele leven. Ze heeft nu 100 keer meer te verliezen dan als ze er toen mee gekapt was, op de moment dat ze spijt kreeg. En dat ze zich niet meer had laten overhalen.

Dus ik heb maar 1 raad voor jou, Morgen niet gaan.
Misschien ben je sterker dan mijn zusje, en laat je je niet overhalen. Maar is het het waard het risico te nemen en hier in vast te blijven zitten?
Volgens mij niet.
Blijf gewoon lekker thuis morgen, voor mijn zus is het te laat. Voor jou nog niet.
Laatst bijgewerkt door Luckystory op 28-08-06 22:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:51

Goh en die man deed ook vast heel lief tegen haar in het begin.....
MAar lief doen en lief zijn, dat zijn 2 dingen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:52

en maar zeggen dat ze "van je houden"
van de sex en de kick die ze ervan krijgen ja

Tot vandaag aan toe heb ik er nog steeds last van wanneer ik intiem met mijn vriend ben, gewoon omdat zo'n figuur dingen deed voor zijn eigen gerief.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:56

Jeetje wat een verhaal. Ik hoop voor je zusje dat het ooit nog wel goed komt. Ik hoop ook dat je met dit verhaal meisje overheb gehaald om niet te gaan.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:59

Meid, luister ajb naar alle goedbedoelde adviezen in dit topic en ga morgen NIET naar hem toe.
Je bent hem he-le-maal géén uitleg schuldig, echt niet! Waarom zou je nou in godsnaam nog met hem moeten bespreken wat jullie in bed hebben uitgespookt (je gaf dat als reden aan waarom je niet wilde dat je vriendin mee naar binnen ging)?!?! Wat zou je uberhaupt nog met hem te bespreken hebben, begrijp dat deze "relatie" puur sexueel was, wat valt er dan nog uit te leggen? Hij zal alleen maar zielig gaan doen waardoor jij weer overstag gaat en uiteindelijk bij hem tussen de lakens belandt...

Als je echt vindt dat je hem nog iets hebt uit te leggen, doe dat dan bijvoorbeeld in een brief, zodat je je i.i.g. niet meer door hem kan laten inpalmen. En vertel het ook zo snel mogelijk aan je ouders. Zij zullen je vast wel begrijpen. Waarom zouden ze boos op je worden als je het zelf al op een goede manier hebt opgelost??

De remedies voor luduvudu zijn ook al gegeven: spreek weer eens af met je vriendinnen (die je sinds hem een beetje hebt verwaarloost), ga lekker shoppen, naar je paardje, etc.......

Ik hoop echt dat je luistert naar iedereen in dit topic en wens je veel sterkte!!

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Hahaatje op 28-08-06 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:05

Wat een vreselijk verhaal van Luckystory...

Ik hoop toch zo dat Meisje1 dit bespaard blijft....

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:07

Meisje1, ik vind niet dat jij schuldig bent in dit verhaal. Jij wilde hem gewoon gelukkig maken, omdat je om hem geeft, en hij maakt daar op een schandalige manier manier misbruik van. Ik hoop dat je hier wat van geleerd hebt, en je niet weer met zo'n type in laat.

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:09

sweetheart schreef:
Jeetje wat een verhaal. Ik hoop voor je zusje dat het ooit nog wel goed komt. Ik hoop ook dat je met dit verhaal meisje overheb gehaald om niet te gaan.

Ik hoop het ook. Knipoog
Dit hele verhaal is zo herkenbaar, net alsof mijn zus en meisje één en dezelfde persoon zijn. Dezelfde argumenten en gedachten.
Ik wordt zo kwaad als ik dit lees.

Ik heb trouwens wel goede hoop dat m'n zus er in de toekomst wel uitgeraakt, die man was goed voor 1 ding. Hij heeft haar geleerd het spel smerig te spelen. En daar wordt ze dus ook hoe langer hoe beter in. Knipoog

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:18

Meisje1,

Ik heb net een bosrit van een uur achter de rug, je bent geen moment uit mijn gedachten geweest.
En ik weet dat jij weet dat je het vanavond tegen je moeder en/of vader zegt.

Ik heb het al eerder gezegd: jij hebt lef!!
En zonder dat je het zelf in de gaten hebt, je bent zoveel sterker dan je ooit van jezelf hebt verwacht.

Dikke knuffel voor jou en ook voor je ouders, ik heb zo'n gevoel dat zij dat zo dadelijk ook dik verdienen.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:44

al zei jij geen NEE of al zei je t maar half en al DACHT hij dat je t echt wilde dan nog is hij de volwassene en dus verantwoordelijker dan jij..kijk nou s diep in je eigen wil in je hart wilde je het echt?? want hoe meer ik je lees hoe meer ik daar aan twijfel het komt op mij over of je hem tevreden wilde stellen bang was m teleur te stellen sorry maar zo komt t n beetje over

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 20:51

Goh dat is inderdaad lastig voor je. Je bent inderdaad er jong en hebt in tegenstelling tot je vriend veel minder levenservaring. En aan de andere kant houden jullie blijkbaar gewoon van elkaar. Toch zou ik doen wat jij zelf echt vind. Je kunt het beste naar jezelf luisteren inplaats naar de mening van anderen. Niet nagatief bedoeld ofzo. Maar dat je geen spijt krijgt later van beslissingen. Sucses ermee! Knipoog

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:04

SONY schreef:
Goh dat is inderdaad lastig voor je. Je bent inderdaad er jong en hebt in tegenstelling tot je vriend veel minder levenservaring. En aan de andere kant houden jullie blijkbaar gewoon van elkaar. Toch zou ik doen wat jij zelf echt vind. Je kunt het beste naar jezelf luisteren inplaats naar de mening van anderen. Niet nagatief bedoeld ofzo. Maar dat je geen spijt krijgt later van beslissingen. Sucses ermee! Knipoog

Er wordt wel gesproken over "houden van" door de TS maar als je verder leest, blijkt dat zij en deze (jonge)man een relatie hebben die puur sexueel is/was. Dan komt het bij mij toch meer over als "houden van sex" en dan is het leeftijdsverschil toch echt een beetje te groot. Ook denk ik dat Meisje1 nog een beetje te jong is om zelf dit soort volwassen besluiten te nemen. Daarom ben ik ook zo blij dat ze dit topic heeft geopend en hoop ik dat ze in ieder geval een paar dingen hieruit ter harte neemt...