Dees schreef:meisje1 schreef:Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..
Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..
Je hebt echt, écht helemaal niets meer te bepraten met zo'n smerige pedofiel.
Jullie hebben samen helemaal niets, écht niets dat de moeite en het verdriet waard is.
Je bent misbruikt, praktisch verkracht. Er is helemaal niets om 'goed af te sluiten'. Je hoort ontzettend boos op hem te zijn, omdat hij je dit verdriet heeft aangedaan.. er is niets om nog over te praten, écht niets....
Je bent dom en naief als je nog een keer dat huis ingaat zonder volwassen begeleiding.
Vertel het je ouders, vanavond nog.
Echt waar - nog een keer bij die vent langs gaan zonder dat zij het weten, is jezelf in levensgevaar brengen....
Ik zie hemzelf nog steeds niet als een pedofiel. Ik weet ook niet hoe het komt.. Ik ben wel boos op 'm, maar eigenlijk is het ook mijn eigen schuld. Ik heb telkens meegedaan, telkens naar hem toe geweest. Heb nooit gezegd dat ik niet wilde. Ik weet dat hij fout is, en dat als hij slim was geweest nooit met mij naar bed was gegaan. Maar aan de ene kant vind ik het nu dus best zielig voor hem, omdat ik hem nooit een waarschuwing heb gegeven, ik heb hem zo ineens beschuldigd.
Dus eigenlijk vind ik dat de grootste fout bij mij ligt.. Ik weet dat jullie het hier niet mee eens zullen zijn, maar zo voel ik me toch..