Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Maargoed, in het geval van Urielle zit er nog wat in dat ze hem doorspoelt..
Maar aangezien lang niet iedereen zoveel last heeft van ongesteld zijn, snap ik niet dat al die andere mensen ook zo makkelijk denken over hun tampons doorspoelen..
Apollo schreef:waarschijnlijk ben jij begonnen met tampons in de prullenbak te gooien omdat je dacht dat iedereen dat deed en niet omdat anders de wc verstopt zal raken..
Apollo schreef:
@ Ingeborg: tampons worden naar mijn ideeveelal niet doorgespoeld ómdat het andere té veel moeite is. Nee simpelweg uit gewoonte en het 'niet anders gewend zijn'.
Apollo schreef:ja dat zal vast gelukt zijn, denk in ieder geval dat vele tampon-in-wc-deponeerders en ook tampon-in-prullenbak-deponeerders vanaf nu bij het weggooien van hun tampon aan dit topic zullen denken.
Bealy schreef:Ja, dat is zeker gelukt. Een naam als 'Spetterlover' kan ik al niet meer normaal lezen.
StOoRzEnDeR schreef:@ tinkert_tje waarom hang je dan niet ook zo'n blaadje op.....
Sunshine1 schreef:Meid.. jij hebt echt talent!!
Jij schrijft zoo leuk!! ontzettend ranzig, maar dat terzijde![]()
doe er es wat mee
Citaat:dies wel ruig:D haha nee bij ons is het zo van kijk maar wat je ermee doet...ben wel eens op een ot geweest waar iemand zijn bebloede vingers langs de muur had afgeveegd....dat vind ik dus echt niet kunnen....
Urielle schreef:Sunshine1 schreef:Meid.. jij hebt echt talent!!
Jij schrijft zoo leuk!! ontzettend ranzig, maar dat terzijde![]()
doe er es wat mee
Bedankt
Nav dit topic en het topic met Ranzige Verhalen hebben vriend en ik een gesprek gehad en ik ga proberen het Grote Ranzige Verhalenboek te schrijven dus... veel posten in het Ranzige Verhalentopic, dan krijg ik inspiratie
Apollo schreef:ja dat zal vast gelukt zijn, denk in ieder geval dat vele tampon-in-wc-deponeerders en ook tampon-in-prullenbak-deponeerders vanaf nu bij het weggooien van hun tampon aan dit topic zullen denken.