Tampons doortrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Tampons doortrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:59

Maargoed, in het geval van Urielle zit er nog wat in dat ze hem doorspoelt..
Maar aangezien lang niet iedereen zoveel last heeft van ongesteld zijn, snap ik niet dat al die andere mensen ook zo makkelijk denken over hun tampons doorspoelen..

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:26

Ik dacht altijd dat die bleven drijven:O

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:47

Ik niet. Haha!
Maandverband enz. ook niet. Lachen

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:08

Met die heftige regenval kwam het rioolwater via de putjes omhoog op mijn werk in Noordwijk. Echt smerig, veel bruinig pleepapier maar ook tampons op straat Misselijk Misselijk

Echt het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen die dingen door te sproelen. Ik begrijp best dat sommige milieudingentje teveel moeite zijn maar om je tampons in een bakje te deponeren toch niet?

Ik zag laatst iets op tv over verstoppingen; dat ging over het het enorme effect op de waterzuivering van het doorspoelen van die gele keukendoekjes (veel extra werk en kosten die wij belastingbetalers bovendien vergoeden). Tampons hebben volgens mij net zo'n effect, maar goed zolang we zelf niet in de viezigheid hoeven te wroeten Slapen

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:11

Tampons blijven zeker niet drijven; zitten ze nog niet vol, dan raken ze wel vol met water en zinken.

Spetterlover schreef:
Maargoed, in het geval van Urielle zit er nog wat in dat ze hem doorspoelt..
Maar aangezien lang niet iedereen zoveel last heeft van ongesteld zijn, snap ik niet dat al die andere mensen ook zo makkelijk denken over hun tampons doorspoelen..

makkelijk denken over hun tampons doorspoelen? Dát vind ik ook makkelijk gedacht..waarschijnlijk ben jij begonnen met tampons in de prullenbak te gooien omdat je dacht dat iedereen dat deed en niet omdat anders de wc verstopt zal raken. Althans ik heb er echt nooit aan gedacht. Mam heeft me dat zo geleerd en dan ga je er niet vanuit dat er verstoppingen kunnen ontstaan, zeker niet bij ons in huis; gebeurt hoogstwaarschijnlijk ook nooit. Daarnaast weet ik zéker dat 99,99% van de tampondoorspoelen hun tampons echt wel in het prullenbakje deponeren als er een blaadje is waar dit op vermeld staat.

@ Ingeborg: tampons worden naar mijn ideeveelal niet doorgespoeld ómdat het andere té veel moeite is. Nee simpelweg uit gewoonte en het 'niet anders gewend zijn'.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:28

Apollo schreef:
waarschijnlijk ben jij begonnen met tampons in de prullenbak te gooien omdat je dacht dat iedereen dat deed en niet omdat anders de wc verstopt zal raken..

Juist wel, als het verder niet uit zou maken en er 100% zeker geen verstoppingen zouden komen, zou ik echt geen moeite doen om dat ding in de prullenbak te gooien hoor Haha!

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:54

Apollo schreef:

@ Ingeborg: tampons worden naar mijn ideeveelal niet doorgespoeld ómdat het andere té veel moeite is. Nee simpelweg uit gewoonte en het 'niet anders gewend zijn'.

Nou, die gevallen hoop ik dan dat deze discussie bijdraagt aan het bewustzijn Lachen

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:16

ja dat zal vast gelukt zijn, denk in ieder geval dat vele tampon-in-wc-deponeerders en ook tampon-in-prullenbak-deponeerders vanaf nu bij het weggooien van hun tampon aan dit topic zullen denken.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:20

Ja, dat is zeker gelukt. Een naam als 'Spetterlover' kan ik al niet meer normaal lezen. Haha!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:14

hahahaha vanaf nu ík ook niet meer *LOL*

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:49

Apollo schreef:
ja dat zal vast gelukt zijn, denk in ieder geval dat vele tampon-in-wc-deponeerders en ook tampon-in-prullenbak-deponeerders vanaf nu bij het weggooien van hun tampon aan dit topic zullen denken.

Klopt al pas ik mijn wc-deponeer-gedrag niet aan Haha!

Bealy schreef:
Ja, dat is zeker gelukt. Een naam als 'Spetterlover' kan ik al niet meer normaal lezen. Haha!

Nee daar het ik tegenwoordig ook heel andere associaties mee Vork

We hebben inmiddels toch 18! pagina's over het weggooien van balen-küt-katoen gepraat Haha! Humor!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 22:55

ja het hoeft maar ergens over te gaan hé zo zie je maar weer als je een onderwerp hebt dan komt het gesprek van zelf

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:13

whaha ik dacht kom nog eens kijken en ja hoor er zijn al heel wat pagina's bijgekomen
Clown ik ben allang gestopt met me er druk over te maken
aangezien er genoeg eigenwijze mensen rondlopen die hun GEVAL door de plee spoelen
ik schrok er echt van hoeveel mensen dat doen
ik hoop de mensen die bij ons thuis komen dat die het netjes in de prullenbak gooien Boos!
omdat we nu wel vaak genoeg zo'n ding uit de rioleringspijp hebben moeten bevrijden
Misselijk

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:24

Beledig mijn naam eens niet ja Vork

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:34

@ tinkert_tje waarom hang je dan niet ook zo'n blaadje op.....

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:36

StOoRzEnDeR schreef:
@ tinkert_tje waarom hang je dan niet ook zo'n blaadje op.....

dat heb ik allang gedaan
Clown

DropShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:36

ikspoel hem nooit door mag niet van me moeer maar als ik ergens ander ben doe ik het well

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:38

als er een blaadje ophangt dat zou ik me daar gewoon netjes aanhouden maar anders.....huppakee door de plee ermee Haha!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:45

ik heb een briefje hangen met daarop

kanonnen en surfplanken prullenbakje
met een pijl naar beneden waar de prullenbak staat Clown

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:47

dies wel ruig:D haha nee bij ons is het zo van kijk maar wat je ermee doet...ben wel eens op een ot geweest waar iemand zijn bebloede vingers langs de muur had afgeveegd....dat vind ik dus echt niet kunnen....

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:54

Sunshine1 schreef:
Meid.. jij hebt echt talent!!
Jij schrijft zoo leuk!! ontzettend ranzig, maar dat terzijde Sigaar
doe er es wat mee Haha!

Bedankt Haha!
Nav dit topic en het topic met Ranzige Verhalen hebben vriend en ik een gesprek gehad en ik ga proberen het Grote Ranzige Verhalenboek te schrijven dus... veel posten in het Ranzige Verhalentopic, dan krijg ik inspiratie Knipoog

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 23:55

Citaat:
dies wel ruig:D haha nee bij ons is het zo van kijk maar wat je ermee doet...ben wel eens op een ot geweest waar iemand zijn bebloede vingers langs de muur had afgeveegd....dat vind ik dus echt niet kunnen....

whaha nou dat word dan een handdoekje neerhangen met een briefje gelieve hier je handen mee aftevegen Clown whaha nou nee dat is wel heel goor
dan spoor je toch niet als je je hangen langs de muur smeert Misselijk
maar nee ik heb dat briefje opgehangen nadat wij hier een paar keer de boel open hadden liggen
en we er weer eens een tampon uit hengelde Boos! en nadat ik dit topic had gevonden Vork
en las dat er heel veel mensen hun ding door de plee spoelen waar ik echt van schrok
van schrik heb ik meteen een keurig briefje gemaakt en opgehangen Haha!
in de hoop dat ze nu keurig hun geval in de prullenbak doen Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 00:02

Urielle schreef:
Sunshine1 schreef:
Meid.. jij hebt echt talent!!
Jij schrijft zoo leuk!! ontzettend ranzig, maar dat terzijde Sigaar
doe er es wat mee Haha!

Bedankt Haha!
Nav dit topic en het topic met Ranzige Verhalen hebben vriend en ik een gesprek gehad en ik ga proberen het Grote Ranzige Verhalenboek te schrijven dus... veel posten in het Ranzige Verhalentopic, dan krijg ik inspiratie Knipoog

uhm,dan wordt ik toch wel eervol vermeld,aangezien 90% van de ranzige verhalen in het ranzige topic van mij af komen... Haha!

maar er gaan nog meer komen,af en toe ff pauze daar,anders dan reageerd daar niemand meer Tong uitsteken

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 01:28

Apollo schreef:

Zeker, maar dan wel met n grote grijns op mn gezicht Haha! Haha!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 07:50

Ik spoel ze altijd door Nagelbijten / Gniffelen Nooit geen problemen mee gehad. Maandverband gebruik ik niet, maar als ik dat zou gebruiken ging dat wel netjes de prullebak in Lachen