maar ik ben te perfectionistisch en nooit tevreden over mijn werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Nou met die sieraden ben ik gestopt, dan zit ik te lang stil en het is ontieglijk priegel werk, buiten dat is het niet stevig genoeg voor lang gebruik en dat is toch wel waar een klant het voor koopt...
nickyu schreef:je weet niet eens waar ik het over heb![]()
nou ik heb het er niet meer over jij wilde idee ik heb idee
jij wilt niet , houd t op
Wilawander schreef:heb de laatste tijd ook vaak last van misselijkheid en lichte maag/darm problemen. Kan dat ook met fibro te maken hebben? Ook krijg ik soms mijn vingers niet meer recht als ik ze lang in een zelfde houding heb gehad.
Wilawander schreef:Vindt het best moeilijk aangezien ik nog maar 25 ben. Mensen kijken al raar als ik zeg wat ik heb, dan is het commentaar vaak maar je bent nog zo jong. Als of dat er wat mee te maken heeft.
BlueStar schreef:@ wielawander
FM wordt getest bij een reumatoloog. Wel moet je er 1 zien te vinden die er ook in gelooft. Helaas zijn er nog genoeg artsen die het "tussen de oren" vinden zitten. In Nijmegen de sint Maartens kliniek daar ben ik getest en hun erkennen de ziekte ook. Ik weet niet waar in Duitsland, maar een telefoontje naar die kliniek, met de vraag waar in Duitsland is natuurlijk een optie.
Zuivel wordt jou maag dus ook minder van. Als het je lukt stop met alle extra zuivel. Hiermee bedoel ik wel gebruik in producten, maar echte melkproducten mijden (boter, kaas, melk ed let ook op met die vruchten/melk drankjes en goede drankjes voor maag en darm)
Alpro is een goede alternatief als je niet zonder kan, daar is zelfs margarine van te krijgen.
Wanneer je maag weer op orde is, 1 soort een beetje terug brengen bijvoorbeeld boter. Op die manier leer je wat je kan verdragen en hoeveel.
Chololade kan ik ook eten maar chocolademelk weer niet behalve als het die poedervorm is waar je water bij toevoegt.
Zoeken, zoeken en uitzoeken. Let goed op wat je eet, en hoe je maag reageert (ook na een uur) Je leert vanzelf wat wel en wat niet
En zelfs ik na een paar jaar kan nog watertanden van melkproducten.
Heel af en toe ga ik mezelf te buiten, een lekker bakje yoghurt of kwarkzonder schuldgevoel.
Mijn man volgende dag mij uitlachen, aangezien ik dus hondsziek was de hele nacht op de maag.
Maar ja dat heb ik er dan wel voor over
Wilawander schreef:je vrienden leer je zo wel kennen
Chans schreef:Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat je niets hoeft te vertellen bij je sollicitatie over fibro, daar heb ik mijn neus ook al zo vaak aan gestoten en de laatste keer deed ik dat dus niet meer (tenzij ze er naar vroegen natuurlijk!)
Cyntje schreef:Dat van de ST.Maartenskliniek is dus niet helemaal waar, ik loop daar nu een jaar en mijn reumatoloog wijst het in zekere zin af...
Ik ga er over 2 weken weer heen en hoop ik dat ie er nogmaals naar kijkt omdat bijna alle symptomen van mij op FM wijzen...
BlueStar schreef:Als druk punten testen niets zegt.
Waarmee doen ze volgens jou dan testen?
En ja idd als je 1 drukpunt teweinig heb kan je FM niet hebben. Maar dit is ook een per dag verschillend, welke punten je wel en niet reageer. Als ze een maand later komt dan ze wel veel meer punten hebben. Helaas gaat het idd met punten systeem, net als je examen. Te weinig punten, helaas niet geslaagt voor de test.