Ook dat is stabieler als ik eenmaal een keer of twee zo'n week achter de rug heb. Ik heb overigens helemaal niks te klagen voor de eerste week.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook dat is stabieler als ik eenmaal een keer of twee zo'n week achter de rug heb. 
EmptyWords schreef:Vandaag is een goede dag. Ik zou nog wat meer mogen drinken, maar verder goed gegeten.
Net een rondje met de honden gelopen en zo nog trainen met 1. Dus ik haal mijn stappendoel voor vandaag ook.
KimD schreef:EmptyWords schreef:Vandaag is een goede dag. Ik zou nog wat meer mogen drinken, maar verder goed gegeten.
Net een rondje met de honden gelopen en zo nog trainen met 1. Dus ik haal mijn stappendoel voor vandaag ook.
Fijn! Op maandag haal ik dat nooit en blijf ik steken op +/- 3000 tot 5000 stappen, dat is mijn kantoordag en ik ben al blij als ik die überhaupt door kom.

Suzanne F. schreef:Dat is wel heel veel hoor Marlinde om te verbranden. Weet je zeker dat je zoveel verbrandt?

EmptyWords schreef:Klinkt als een goed plan marlinde.
Zonder honden zou ik ook niet buiten komen hoor...
Dat is inderdaad genoeg beweging Daghera.
Wat ik wel extra lastig vind is het dieet van mijn vriend. Geen ui, knoflook, pasta's (tenzij de glutenvrij variant) en veel andere dingen ook niet. Hij moet low-FODMAP eten. En ik weiger om verschillende maaltijden te gaan lopen koken. Dus alle recepten die ik vind moet ik vaak aanpassen
EmptyWords schreef:We hebben er 1 inderdaad. Die eet deels met ons mee en deels nog uit potjes, ze is een beetje een apart geval qua eten.
Op zondag doe ik boodschappen voor een paar dagen, dus we plannen wel vooruit. Maar dan ben ik dus eerst eeuwen bezig met dingen verzinnen die we kunnen eten.
EmptyWords schreef:We hebben er 1 inderdaad. Die eet deels met ons mee en deels nog uit potjes, ze is een beetje een apart geval qua eten.
Op zondag doe ik boodschappen voor een paar dagen, dus we plannen wel vooruit. Maar dan ben ik dus eerst eeuwen bezig met dingen verzinnen die we kunnen eten.
cissy schreef:EmptyWords schreef:We hebben er 1 inderdaad. Die eet deels met ons mee en deels nog uit potjes, ze is een beetje een apart geval qua eten.
En hij denkt daar niet in mee? Hij mankeert niks aan zijn handjes dus kan ook eens koken?
Klinkt nu alsof alle input bij jou vandaan moet komen maar het is zijn dieet dus hij zou prima mee kunnen denken/helpen.
Celebi schreef:Ik heb de stap gezet om de gratis versie van Foodvisor te installeren en in te stellen om calorieën te gaan tellen. Lijkt me wel verstandig.
Gebruikt iemand ook deze app? En misschien de betaalde variant? Geen idee of het de moeite waard is.
Celebi schreef:Daar ga ik ook even naar kijken, dankjewel! Ik denk dat bij mij de liefde voor brood ook niet helpt. Maar ook de medicatie die ik nu een paar maanden slik niet. Zag dat gewichtstoename een bijwerking was. Dat verklaart wel waarom die weegschaal zo rap is gaan stijgen de laatste tijd..
Hopelijk dat die nieuwe medicatie het effect weer wat opheft gezien die als bijwerking gewichtsverlies heeft.