Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar als je je hoop hierop gericht had, is het toch weer een tegenvaller. En juist door niet op je strepen te gaan staan, maar wél je emotie te laten blijken, heeft ze nu waarschijnlijk de moeite genomen je er volgende week nog tussen te krijgen. Op je strepen staan klinkt leuk, en soms is het ook nodig, maar over het algemeen werken mensen niet in de zorg omdat ze het zo leuk vinden mensen te pesten
. Lalidan schreef:Door verlies aan spierkracht wordt de spier ook langer, dus dat de thompson minder reactie geeft, is inderdaad best logisch..... Zolang er in elk geval maar reactie komt, denk ik in dit stadium.
En ik snap best dat je baalt. Maar mij valt de uitslag eerlijk gezegd niet tegen. Ik was ergens wel een beetje bang dat de hele boel weer open zou moeten met een beetje pech, dus wat dat betreft. Maar als je je hoop hierop gericht had, is het toch weer een tegenvaller. En juist door niet op je strepen te gaan staan, maar wél je emotie te laten blijken, heeft ze nu waarschijnlijk de moeite genomen je er volgende week nog tussen te krijgen. Op je strepen staan klinkt leuk, en soms is het ook nodig, maar over het algemeen werken mensen niet in de zorg omdat ze het zo leuk vinden mensen te pesten
.
Maar fingers crossed dus voor volgende week!!!

lizard schreef:Zo weinig energie.
Eet je wel weer goed?
), zijn ze voor een achillotrain gegaan met hakverhoging. 
Na alle tegenvallende keren eindelijk een keertje eigenlijk positiever nieuws dan je verwacht had! Het is je zó ontzettend gegund.

Mijn knie zwabbert alle kanten op. Rand van mijn hak (overgang naar voetzool) doet wel goed pijn. Had ik natuurlijk al last van met passief bewegen, dus had ik naar gevraagd. Orthopeed vermoedde dat daar mogelijk een zenuw oid klem zit. Andere optie is een van de aanhechtingen van de bandjes die loopt te kloten, maar was niet duidelijk te verklaren nu.
leintje_ schreef:Jaaaaaaaaaaa Dide! Wat een ontzettend goed nieuws! Toch een mooi sinterklaascadeau van de Sint gekregen
Dat van die knie herken ik zo erg. Dat trek wel weer bij als je gaat trainen, maar het is zó raar op het begin
DideH schreef:leintje_ schreef:Jaaaaaaaaaaa Dide! Wat een ontzettend goed nieuws! Toch een mooi sinterklaascadeau van de Sint gekregen
Dat van die knie herken ik zo erg. Dat trek wel weer bij als je gaat trainen, maar het is zó raar op het begin
Jaaa zal vanavond voor het raam danku sinterklaasje zingen!
Ja man, die knie zingt: van vóór naar achter van links naar réchts!![]()
Zou ik dan vannacht toch eindelijk lekker op mijn zij kunnen slapen?![]()
Bedacht me net dat ik ben vergeten te vragen wanneer ik weer mag badderen. Een van mijn hobbies in de winter
" leintje_ schreef:Toen ik 2 jaar geleden na 8 maanden onbelast lopen weer met 50% belasting mocht lopen, toen kwam automatisch het moment dat ik met staan gewoon het gewicht over beide benen mocht verdelen. De eerste keer dat ik dat deed, begon mijn knie meteen te zwabberen en trillen. Keek naar mijn been en daarna naar mijn fysio en zei: "Mijn knie heeft hier een mening over"