Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

Hier ook niet zo’n ster in bijleespost maken. :=

Lage placenta’s komen in de meeste gevallen weer omhoog idd!

Jakkes van de cholestase, hopelijk valt het mee!

Hier alweer 19 weken. Gaat best goed. Alleen heel moe, heb nu zomervakantie en mijn dochter van 4 ook. M’n man werkt wel, 9 uur per dag. Dus zijn wel lange dagen zo. Vind het heel gezellig, maar ook zwaar van 06.00-18.00 er alleen voor staan.

Afbeelding

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:06

Hier lukt het meepraten ook niet helemaal, maar ik lees wel alles !

Wij hebben ook weer een chaotische week achter de rug, nadat ik 3 weken geleden te horen kreeg dat ik zwangerschapsdiabetes heb, hoorde we afgelopen dinsdag bij de groeiecho dat onze kleine man een hartritmestoornis heeft momenteel.

Gelijk weer door de molen in het Lumc, alles is gelukkig verder goed dus we hopen dat hij eroverheen gaat groeien.
Tot die tijd elke week een controle en als het tot aan de bevalling niet over is na de bevalling een check bij de kinderarts.

Wat kan je je dan zorgen maken zeg :(

Delaja

Re: Zwanger! Uitgerekend najaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:38

Jeetje Danielle, dat is ook wel echt heel stressvol ineens.
Mijn moeder maakte ooit de opmerking dat je vanaf het moment dat je zwanger bent, nooit meer helemaal zorgenvrij bent en ik merk nu pas hoe waar dat is. Zeker als er dan zulke dingen over je heen komen...
Hopelijk groeit de kleine man er inderdaad overheen!

Flying_Angel: dat lijkt me ook wel zwaar, zeker in die eerste periode waarin de moeheid zo aanwezig is. Heb je af en toe hulp van (schoon) ouders?