Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super schattig dat filmpje
Gefeliciteerd met jullie wondertje. Geniet van elkaar en de mensen om jullie heen.
Mijn bekken gaan wel opeens super goed, dus dat is super fijn
De beste weken uit mijn zwangerschap. Wel sinds een week af en toe last van opgezette pijnlijke voeten, maar een bak koud water doet soms wonderen. Verder geen extra last van de warmte.
Citaat:Phylos (Marije) - 1 juni - 1e kindje
Yvje86 - 15 juni - 1e kindje
Carika - 28 juni - 2e kindje
_Liv - 4 juli - 1e kindje
Daenerys - 16 juli - 3e kindje
Mandyy - 17 juli - 1e kindje
Floortje88 - 19 juli - 2e kindje
xClaudiaaL - 22 juli - 1e kindje - meisje
Kiimm_ - 22 juli - 2e kindje
Annefleur200- 24 juli - 2e kindje
Isabel - 24 juli - 2e kindje - geslacht verrassing
SplashIsLief - 27 juli - 2e kindje
Lieffiefi - 28 juli - 2e & 3e kindje
Kylan - 31 juli - 1e kindje - meisje
Merileth - 8 augustus (licht onder voorbehoud want nog geen termijnecho gehad, maar gezien cyclus vrij logisch)- 1e kindje
Delaja - 7 oktober - 1e kindje
, dus te moe om te koken. Vandaag doe ik het maar even rustiger aan, en straks met die warme dagen al helemaal. Maar oh wat ben ik blij dat ik die dagen niet hoef te werken.
ze heet Hailey. Het ging allemaal erg snel van gebroken vliezen tot baby in de armen in minder dan 7 uur. Helaas was de placenta er minder klaar voor om afscheid te nemen van mijn buik dus ik moest snel naar de OK en heb ook daarna nog veel bloedverlies gehad. Het was even een rollercoaster maar we zijn super begeleid en liggen nu heerlijk op een gezinskamer in het ziekenhuis. Ik ben al behoorlijk hersteld en vrijwel pijnvrij, Hailey doet het tot nu toe super goed voor haar 35wk termijn. En mijn man is een held die mij super goed heeft geholpen tijdens de bevalling maar ook nu in deze ziekenhuisdagen alle regelzaken oppakt en zo veel mogelijk bij ons is. Met een beetje geluk kunnen we al in de loop van komende week naar huis
Snelle bevalling, zeg. Wat fijn dat het goed gaat met jullie en dat je zo vlot herstelt. Nu ben ik wel nieuwsgierig... Is ze voor deze termijn ook flink of valt dat mee?
Phylos schreef:Hoi allemaal, het lukte me niet om deze groep goed bij te houden, maar ik zat bij te lezen en zag mijn naam voorbij komen.
Op 28 mei zijn we na een mooie thuisbevalling trotse ouders geworden van Matheo. Ik moest uiteindelijk wel gehecht worden in het ziekenhuis maar dat verliep prima en ik heb heel weinig klachten gehad en herstel snel en goed.
Inmiddels is hij al een maand oud en wat vliegt de tijd!
We genieten enorm en na de welfare leren we elkaar steeds beter kennen. Hij groeit goed en de clichés zijn waar...dat kleine newborn is er zo af!

), inmiddels incl uitgewerkt / uitgeprint bevalplan, alles gewassen, proefdruk van het geboortekaartje vandaag binnengekomen en hij is mooi geworden, naam sinds een week wel echt uit (behalve vernoeming naar de familie van mijn vriend maar dat staat ook op zijn to do).