Gecondoleerd aan alle nabestaande en heel veel sterkte gewenst !
Figo88
Geplaatst: 11-07-25 17:20
Wat afschuwelijk zeg.. Ik heb er geen woorden voor.. Heel erg veel sterkte en kracht voor iedereen die haar kende Rust zacht en gelukkig heb je nu geen pijn meer
Benita
Geplaatst: 11-07-25 21:10
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo oneerlijk, zo onrechtvaardig, zo verdrietig. Heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Ik heb de krop in de keel. Hoe onrechtvaardig kan het leven zijn. Joran, indien ik je zo mag aanspreken, ik wens je veel kracht om dit verlies te verwerken. Familie en vrienden, gecondoleerd
Met een schok lees ik de laatste post. Heel, heel erg verdrietig, onrechtvaardig, zo machteloos. Heel veel sterkte gewenst, al doet dat zo intens tekort aan het verdriet en de leegte.
Wat erg... Ik zit niet heel vaak op bokt, maar toevallig vorig jaar rond vakantietijd zat ik wat te neuzen en kwam ik dit topic tegen. Kreeg toen echt al kippenvel bij het lezen van de openingspost en heb er nog regelmatig aan teruggedacht. Wat is dit snel gegaan om nu, een jaartje later nu ik wéér in vakantietijd zit, deze vreselijke update te lezen. Heel veel sterkte aan iedereen die haar lief had