Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat slecht van die organisatie zeg

Supervixen schreef:Nee ik krijg een soort vlek in beeld, meestal halve maan vormig, waardoor wat ik zie trilt of rimpelingen heeft. Hij begint klein, maar wordt dan binnen een paar minuten groter. Een soort aura, maar zonder kleur.

Leuk, alhoewel mijn apple watch dus wel een heel andere score aangeeft. Maar ik heb er te weinig verstand van om te weten wat accuraat is.

Ik vind alleen het inschrijfgeld behoorlijk hoog met 22.50. En dan sla ik natuurlijk die 17.7km wederom over, want 2 dagen achter elkaar >10km lukt mij echt niet. Ook zeurt die pees sinds maandag weer enorm, dat is echt totaal niet te voorspellen. Soms doe ik heel veel en nergens last van en soms doe ik weinig tot niets en dan is het ineens weer geheel mis. Maandag amper ergens last van, ook niet na na de training op de bank zitten om wat te drinken, dinsdag geen spierpijn, maar kon niet meer normaal lopen wegens die pees. Gisteren was het wat beter, wandelen deed echt pijn, hardlopen ging wel, maar durfde niet echt te gaan. Dus heb echt alleen een korte warming up en die 6 keer een heuvel op lopen gedaan (en dan niet explosief genoeg), tijd was ook maar 5.8km per uur wegens vele wandelen. Nu is het niet erger dan gisteren. Straks nog rekken op de trap.
Piekosjj schreef:Ja Germie van 11,5 naar bijna 18 is geen goed plan nee, als je nog niet eerder dat soort afstanden hebt gelopen. Je zou evt die 14 kunnen lopen en de long run daarna 17, dat moet opzich wel kunnen.
Al doe ik af en toe wel een poging tot eerder opstaan, vooral als het warm gaat worden

Als je tijdens elke training zo zwaar/moe word, is het de moeite waard om naar je loopstyle te kijken. Waarschijnlijk zet je onbewust grote stappen en dat vergt onnodig veel energie van je lijf. Als een klant naar mij toe zou komen met een paard dat elke keer zo stijf en moe was, zou ik zeggen, bel de DA en laat je paard onderzoeken want dat is niet normaal. Maar als ik de berichten terug lees heeft dat niet zo veel nut
Heb even terug gekeken in m'n strava, ik liep al een paar maanden voordat ik met strava begon maar daar heb ik mijn 1e loopje in nov 2014 geupload. Jee, ik loop al 10 jaar hard! En pas in oktober 2015 liep ik mijn eerste 10 km, en die liep ik echt met heel veel gemak, gewoon een loopje thuis bij ons in het bos. Ik heb echt maanden zo rond de 5-6 km gesukkeld, en daarna pas meer op gaan bouwen en heb dat nooit als lastig of zwaar ondervonden. En ik heb echt geen natuurtalent voor hardlopen oid
Als ik gewoon relaxed loop blijft het wel een beetje hetzelfde, maar wel gaat heel langzaam het basistempo wat omhoog.