Ik heb een heel raar einde van de week gehad en geprobeerd daarbij toch zo gezond mogelijk te eten.
Het begon eigenlijk een week eerder, toen ik hoorde dat mijn oude paard, die ik had weggegeven naar een plek waar ze puur voor de fokkerij gebruikt zou worden, daar niet kon blijven.
Via mijn netwerk had ik snel een nieuwe plek gevonden en woensdag was de kogel door de kerk, ze is weer van mij en samen met mijn kennis heb ik haar donderdag opgehaald.
Wel eerst nog wezen sporten en de rest van de dag in de auto gezeten. Netjes voorbereid met mijn normale maaltijden op pad gegaan. Alleen bij thuiskomst niet meer gekookt maar een poke boel met dubbel proteïne en veel verse groente besteld. Niet de slechtste keuze voor take away.
Paard bezorgt mij nog wel wat kopzorgen en slecht slapen, maar ze staat nu een stuk dichter bij dus ik kan haar ook wat makkelijker bezoeken en TLC geven.
Vrijdag en zaterdag stond gepland om de zolder leeg te halen, 15 jaar “leg maar op zolder” troep opgeruimd. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd.
Meteen beweging genoeg gehad, al had ik zoon en schoonzoon voor het zware werk

Gezond eten was wat lastiger, als lunch een broodje tonijn, bij de koffie een oranje soes en in de avond naar het steakhouse incl. dessert dus heb het ervan genomen.
Gisteren was ik helemaal stuk, wel gezond gegeten behalve het avondeten, een happy meal. Wel beter dan een normaal menu

Vandaag nog stuk, herstel kost extra tijd met NAH, maar ik pak de draad wel weer op en ga zo lekker een uurtje sporten en eet weer netjes 1400/1500 kcal.