Net een rondje van 86 km gedaan, wat een wind. Was ook alleen dus had niemand om achter te schuilen
Zebra ben je nog van plan om de veldslag te gaan fietsen ? Ik twijfel en vriend heeft er nog niet zoveel zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laran schreef:Wat fijn!
Net een rondje van 86 km gedaan, wat een wind. Was ook alleen dus had niemand om achter te schuilen![]()
Zebra ben je nog van plan om de veldslag te gaan fietsen ? Ik twijfel en vriend heeft er nog niet zoveel zin in
bevalt mij altijd erg goed. ik ben vorig jaar alleen geweest, maar heb mij totaal niet alleen gevoeld. Ik had ook wel leuke gesprekken onderweg ( vooral mannen die zichzelf totaal hadden opgeblazen na 35 km en wat mentale steun nodig waren
) al hou ik de meeste mannen en vrouwen niet bij in het begin, op het einde kom ik er vaak wel voorbij omdat ik dan nog meer energie over heb.

Net niet helemaal plat op de grond. Ik was er eigenlijk een beetje verbaasd over dit zag ik niet aankomen. Geen verwondingen, maar ik voelde al wel direct dat mijn rug een verkeerde beweging had gemaakt.
route wel afgemaakt en toen nog een stuk terug naar huis. Maar voor het zelfvertrouwen was het even niet zo lekker. Het is lang geleden dat ik een soort van gevallen ben. Mijn rug heeft nu een soort van spierpijn. De wond op mijn hand viel reuze mee na het schoonmaken.