Wat een snertnieuws zeg.. echt waar je absoluut niet op hoopt. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt vanuit de scans en de nieuwe chemo je helpt.
Ik zal nog even een berichtje plaatsen. Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Meerdere uitzaaiingen in de hersenen. Heel veel pijn. En we gaan niet meer behandelen. Ik wil dat niet, dat is geen kwaliteit van leven. Nu pijnbestrijding.
Jeetje hier ben ik even stil van. Wat een tegenvaller zeg, al klinkt dat ook niet goed. Heel veel sterkte, ik hoop dat ze de pijn onder controle krijgen
Jeetje Kitty, ik schrik er enorm van! Hoe kan dat nou, de behandeling leek eerst zo goed te gaan en ineens slaat het zo om wat is het een rot ziekte, ik heb er geen woorden voor. Heel erg veel sterkte! Ik denk aan je
Wat verschrikkelijk, zo krachtig de afgelopen weken. Ik hoop dat je met pijnbestrijding nog wat leuke dingen kan gaan doen. Heel veel sterkte kitty
carrie79
Geplaatst: 06-07-24 20:59
Wat een vreselijk bericht :-( Geen woord komt in de buurt van wat ik zou willen zeggen. Heel veel sterkte ik denk aan je( jullie).
BusyMissy
Geplaatst: 06-07-24 21:00
In gedachten bij jullie
kimmie261
Geplaatst: 06-07-24 21:05
Oh Kitty, wat een verschrikkelijke uitslag , ik hoop dat ze je pijn goed onderdrukt weten te krijgen... klote ziekte..
Suzanne F.
Geplaatst: 06-07-24 21:11
Wat een verschrikkelijk nieuws. Dat het ineens zo snel gaat. Hoe kan dat nou zo ineens, het ging zo goed. Ik hoop dat je goede pijnbestrijding krijgt en nog tijd door kan brengen met je gezin. Knuf.
BritHittepit
BatmanBrit
Neeeeeee
Ik weet niet wat ik moet zeggen… je bent een moedige vrouw Kitty, krachtige keuze… ik hoop dat ze je pijn onder controle kunnen krijgen/houden…
Veel sterkte, ook voor je naasten
Mellow
Jeetje Kitty, hopelijk kunnen ze je pijn verzachten die je nu voelt. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je omringd word door heel veel liefde.
assie
Geplaatst: 06-07-24 21:16
Lieve Kitty. Ik stuur je heel veel knuffels. Ik vind je zo dapper.
Lieve Kitty, Wat een vreselijk bericht. Een hele dikke knuffel
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-07-24 21:20
nee wat afschuwelijk zeg. En zo oneerlijk. Je krijgt niet eens een kans
Ik kan alleen maar heel heel heel erg veel sterkte kracht en heel erg veel liefde naar jullie toesturen.
Verder ben ik er stil van.
pantarhei
Geplaatst: 06-07-24 21:22
Lieve Kitty wat ben je dapper en wat zal het ongelofelijk moeilijk zijn. Veel sterkte Ik wens je nog veel fijne momenten met je dierbaren toe. Denk veel aan jullie. Vanuit hier ook veel knuffels
mika11
Geplaatst: 06-07-24 21:24
Wat verschillende nieuws. Ik hoop dat ze wat kunnen doen tegen de pijn. Heel veel sterkte voor jou en iedereen om je heen.
Kitty Ook hier ben je veel in mijn gedachte. Ik wens je veel kracht en rust toe.
Saintelette
Geplaatst: 06-07-24 21:33
Ach Kitty dikke dikke dikke knuffel voor jou
BeFunny
Geplaatst: 06-07-24 21:35
Kitty ik schrik er heel erg van. En dat je dan zoveel pijn hebt, dat is wat ik in de eerste plaats hoop dat ze dat snel onder controle krijgen. Je keuze begrijp ik heel goed al had ik echt heel erg gehoopt dat het anders zou worden voor jou. Ik weet ook echt niet wat ik zou kunnen zeggen dan dat ik jou en de mensen om je heen onwijs veel sterkte toe wensen. Je gezin in de eerste plaats. Wat voelt dit oneerlijk zeg
Ach Kitty, een hele dikke knuffel voor jou en voor al je naasten. Ik hoop dat ze de pijn snel onder controle krijgen. Heel veel sterkte, we denken hier aan je