Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Jij gaat ervoor. Je vorige pogingen doen er niet toe, het is deze die telt. Super dat je het blijft proberen.
Het goede aan het boek van Carr vond ik, dat hij uitlegt dat roken juist ons stressniveau verhoogt, terwijl we denken (= onszelf wijsmaken) dat het ons kalmeert. Mij helpen dat soort inzichten. Al heb ik er dus alsnog tig pogingen over gedaan, hoor.
Mando schreef:Wow je bent dus in de valkuil getrapt, want 1 kan niet hè volgens allen carr.
Ik hoop zo voor je dat je er toch vanaf kan blijven helemaal in deze dure tijd.
Ik vind het heel knap dat je het op deze manier kan doen.
Snak je dan niet naar een sigaret op het moment dat het weekend weer dichtbij komt?
Ik had mijn sigaretten onder de overkapping gelegd zodat mijn man ze ergens kon verstoppen.
(Mijn man rookt af en toe buiten mijn zicht...)
Ik zag ze liggen, was net een magneet.. voor ik het wist stond ik met het pakje in mijn handen.
Ik heb het niet gedaan maar ik snap wel wat je bedoel... als je het heb dan is de stap klein om te pakken.
Ben ook benieuwd hoor naar de mindfulness mijn hoofd is ook nooit stil, dat is ook wel een issue.
Ik heb wel al een week de druppels van bach. Stoppen met.... vul maar in..
Themba schreef:Mando het zijn hier ook die momenten. Opstaan na het eten voordat je de deur uitgaat.
Maar vind het heerlijk dat ik niet meer na hoef te denken of ik ergens kan roken en of ik nog peuken heb of dat ik naar rook ruik.
Gaat tot op heden goed. 3 weken ondertussen... still going strong
Themba schreef:Mando het zijn hier ook die momenten. Opstaan na het eten voordat je de deur uitgaat.
Maar vind het heerlijk dat ik niet meer na hoef te denken of ik ergens kan roken en of ik nog peuken heb of dat ik naar rook ruik.
Gaat tot op heden goed. 3 weken ondertussen... still going strong
Mando schreef:Voel je je dan niet armoedig?
Denk je dan niet, sta ik dan en ik was zo mooi gestopt.
Dan zou ik nu lekker warm binnen zitten.