Mijn dochtertje van 1,5 jaar draagt aan bovenkleding nu nog steeds 68
. Broekjes zit ze qua lengte dan weer op 80, smal kindje met belachelijk lange beentjes. Wij hebben de eerste 3 maanden maat 50 aan kunnen trekken.Ik heb nu nog niets gekocht qua kleding, wacht sowieso even het geslacht (en de sale
) af. Ik heb wel een redelijk specifieke smaak en favoriete merkjes. Vind kleertjes voor meisjes wel veel makkelijker hahaha. Ben heel benieuwd a.s. dinsdag, maar eerst nog eventjes een weekendje weg met Pasen
.Mijn paard reageert niet heel anders op mij overigens. Ze is even lomp als altijd
. Heb een tinkermerrie staan, maar die fungeert vooral als grasmaaier. De bedoeling was om haar weer te laten dekken (ze heeft vorig jaar een veulen gekregen) maar ik heb de afgelopen weken niet de energie gehad om me er in te verdiepen.Dit is d'r

. Voorlopig komt er ook geen opvolger.
Die ongerustheid herken ik zo. Succes morgen.
dit is mijn eerste zwangerschap dus moet (ofja mag
) alles nog kopen. Ik neem lekker een keer moeders en schoonmoeders mee
Hoe denken de mama’s daar hier over? Ik zelf dacht gewoon aan laagjes, warmere opties behouden voor indien nodig? Zo deed ik het als gastouder ook met de oppas kindjes, maar die waren 3+ maand als ik bij ze kwam natuurlijk.. blijft lastig haha, zoveel vragen.