Ik heb nu nog niets gekocht qua kleding, wacht sowieso even het geslacht (en de sale

Mijn paard reageert niet heel anders op mij overigens. Ze is even lomp als altijd

Dit is d'r

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Ik ben net even een potje aan het janken geweest. Had helder bloed verlies en best veel ook. Daarvoor ook wat krampen. Maar verder geen klodders of proppen gelukkig.
Had ook even een verloskundige gebeld voor advies. Die gaf aan dat als het actief bloed zij nu niks zou kunnen zien omdat het vruchtje en het bloed dezelfde kleur is. Dus bel morgen fertiliteit even voor advies.
Lisitano schreef:Ja, die bamboe rib rompers vond ik echt fantastisch.
Wat sneu van de arm van je dochter, Rebecca. Ik ken weer vooral baby’s die alles over het hoofd stom vonden, mijne ook.
Maar idd, het verschilt natuurlijk gewoon. En het is ook leuk om als je baby er eenmaal is, ook te kunnen kopen. Dan weet je al wat staat en wat jij en baby fijn vinden.
LinsxDot schreef:Lisitano schreef:Ja, die bamboe rib rompers vond ik echt fantastisch.
Wat sneu van de arm van je dochter, Rebecca. Ik ken weer vooral baby’s die alles over het hoofd stom vonden, mijne ook.
Maar idd, het verschilt natuurlijk gewoon. En het is ook leuk om als je baby er eenmaal is, ook te kunnen kopen. Dan weet je al wat staat en wat jij en baby fijn vinden.
Wij hebben wel zelfde smaak kwa merken! Ben wel heel benieuwd hoe je een meisje aan kleed haha