Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Mriek1990 - 31 maart 2023 - geslacht nog onbekend
Gnome - 19 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Marlis - 7 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Flowery - 14 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Flowery schreef:Na een paar weken meelezen, mag ik mij eindelijk meldenEr leest namelijk een familielid mee op Bokt die het nog niet wist haha!
Ik ben op het moment 6+3 en uitgerekend op 14 juni! Ik dacht nu 7 weken te zijn maar ben een paar dagen teruggezet met mijn eerste echo.
Op het moment nog redelijk milde klachten: moe, lekker hormonaal, gevoelige voorgevel en laatste 2 dagen maagzuur/misselijk. Overgeven doe ik nog niet en ik hoop dat dat zo blijft
Flowery schreef:Na een paar weken meelezen, mag ik mij eindelijk meldenEr leest namelijk een familielid mee op Bokt die het nog niet wist haha!
Ik ben op het moment 6+3 en uitgerekend op 14 juni! Ik dacht nu 7 weken te zijn maar ben een paar dagen teruggezet met mijn eerste echo.
Op het moment nog redelijk milde klachten: moe, lekker hormonaal, gevoelige voorgevel en laatste 2 dagen maagzuur/misselijk. Overgeven doe ik nog niet en ik hoop dat dat zo blijft
Marlis schreef:Ik heb opeens wat bloed met afvegen na het plassen. Niet helder rood bloed maar gemengd met slijm...
Gister inwendige echo gehad, vorige x niet gebloed erna en vandaag veel gedaan wek maar moet ook makkelijk kunnen nog natuurlijk
Hopelijk blijft het hierbij
mriek1990 schreef:Marlis schreef:Ik heb opeens wat bloed met afvegen na het plassen. Niet helder rood bloed maar gemengd met slijm...
Gister inwendige echo gehad, vorige x niet gebloed erna en vandaag veel gedaan wek maar moet ook makkelijk kunnen nog natuurlijk
Oh jeetje... snap wel dat je daar van schrikt.
Hoop ook voor je dat het hierbij blijft. En anders gewoon de verloskundige bellen als je het niet vertrouwt.
Marlis schreef:Ik heb opeens wat bloed met afvegen na het plassen. Niet helder rood bloed maar gemengd met slijm...
Marlis schreef:Ben aan de andere kant van het land en morgen naar de Apenheul en in de avond weer thuis. Dus wacht even af. Inwendige echo kan het misschien ook wel van maar je maakt je ondanks dat wel gelijk zorgen.