Haha Marlinde dat zou een leuke bijkomstigheid zijn van al het lopen.
Ik ga vanavond aan de pizza, daarbij uiteraard een glas wijn, morgen oliebollen. Daar gaan mijn goede 2 dagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faringo schreef:Dat klinkt inderdaad al weinig eten Theadora99. Ik denk dat ik om zou vallen als ik deze hele dag niet eet. Ik denk dat het je zeker gaat helpen om regelmatig te eten om snaaidrang te voorkomen. Toen ik nog op kantoor werkte zette ik in de avond al m'n lunch klaar. Dan hoefde ik het alleen nog maar mee te nemen.
Haha Marlinde dat zou een leuke bijkomstigheid zijn van al het lopen.
Ik ga vanavond aan de pizza, daarbij uiteraard een glas wijn, morgen oliebollen. Daar gaan mijn goede 2 dagen. Daarna gewoon weer verder dan komt het wel goed.
DideH schreef:7 maar? Dat is niet veel. Wat eet je dan zoal? Misschien kunnen we dan met je meedenken en ga je daardoor wat gevarieerder eten?
Hier net bewuste keuze van de dag gemaakt: ik ben met rugzak lopend op pad gegaan om wat boodschappen en een pakketje op te gaan halen in het dorp. Volgens mij net op tijd, want de hele lucht betrekt hier nu
Renee1991 schreef:Jeetje wat gaan jullie hard![]()
DideH, ja ik. Ik was een beetje geschrokken van de uitslag na kerstDe eerste kilo (vocht) is er gelukkig weer af. Gister 10 km gewandeld met wederhelft en hond, vanmorgen een uur buiten staan krachttrainen, ik probeer nu wel al goed op te letten en heb de app fat secret er ook weer bij gepakt.
Ik zie wel een beetje op tegen vanavond, om met de lekkere hapjes en speciaalbieren een beetje maat te houden. Weet nog niet zo goed hoe ik dat ga doen. Of helemaal vanaf blijven, of een beetje, of all the way. Optie twee lijkt me het beste, maar ik ken mezelf
tita schreef:Ik ben vanmorgen wel gaan hardlopen ben aan opbouwen dus stelt niks voor maar alle beetjes helpen…toch?
Heb nu 7 oliebollen op voor mij echt wel netjes