Ik duim voor een geslaagde operatie en weinig pijn.
leintje_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-22 17:31
Ik leef nog. Het duurde wat langer dan gepland, ben 3L bloed verloren tijdens de operatie en heb 3 packed cells gehad. Ik denk dat ik op dit moment legit meer morfine in m'n lijf heb zitten dan bloed, dus ik ben mega suf (en vergeet daarrdoor steeds dat ik een morfinepomo heb. Vertel morgen even wat uitgebreider als ik de arts weer heb gesproken. Heb hem op de verkoever wel gesproken, maar ik ben ales al vergeten
Zo zeg, dat is niet weinig…laat de morfine maar even haar (of zijn…whatever) werk doen, de rest komt later wel. Sterkte!!
leintje_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-22 22:15
Heb net even 2 uur geslapen en het extreme suffe is, gelukkig, wel eem beetje voorbij. Ben wel nog wel heel moe, maar ik heb de vorige nachten ook wel slecht geslapen, dus dat helpt niet mee
Je typt in elk geval verbazingwekkend goed voor dat je onder invloed bent van morfine maar het is ook geen kleine operatie geweest, dus al met al, lijkt moe zijn me niet heel vreemd
toch. Er staan berichten van mij op bokt waarbij het voor iedereen acuut duidelijk is dat ik niet weet wat voor en achter is
Gaat het wel een beetje qua pijn?
leintje_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-22 22:59
Lalidan schreef:
toch. Er staan berichten van mij op bokt waarbij het voor iedereen acuut duidelijk is dat ik niet weet wat voor en achter is
Gaat het wel een beetje qua pijn?
Ik heb dat ook wel gehad hoor, op whatsapp dan, als ik dronken was. Het is dat ik hier geen voice memo's kan laten hore, maar de manier van praten verraadde het wel
Het is nu wel te doen zolang ik stil blijf liggen. Toen ik het wakker werd deed het wel echt flink veel zeer. Heb daar ook een aantal keer extra pijnstilling gekregen en nu is de spiegel hoog genoeg om bij te houden met mijn PCA pomp. Zolang ik stil blijf liggen is het te doen, ik voel dan vooral m'n bekken. Als ik beweeg doet het wel flink veel zeer Maar ik ga lekker slapen. Als de arts is geweest dan zal ik een uitgebreide updat geven. Kan iig al wel vertellen dat de transplantatie al is gedaan.
Fijn dat je weer wat helderder bent TS en hoop dat de pijn een beetje te managen blijft. Fijn ook dat de transplantatie ook al gedaan is!
leintje_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-22 07:17
De arts-assistent kwam gisteren op de verkoever langs om te vertellen hoe het was gegaan. Pakte hij op een gegeven moment een zakje van mijn voeteneinde en zei; "Ah ja, hier zitten de pen en schroeven in. Dacht dat je dat wel wilde hebben." En ik vind het zo grappig dat hij me nu al goed genoeg kent om te weten dat ik inderdaad het materiaal wilde hebben. Was het alleen zelf vergeten te vragen.