Blussem schreef:En mocht er alsnog een 4de golf komen dan kan ik mij altijd alsnog laten vaccineren met met als voordeel dat we alweer half jaar veder zijn en om die manier ook al meer informatie bekend is over langer termijn effecten.
De lange termijn effecten zijn vooral de voordelen van het beëindigen van de pandemie.
Dat een vaccin direct effect heeft : 'yes please'.
Vaccinatie is verwant aan homeopathie (zie de geschiedenis van de geneeskunde) - soms ben je niet blij met de beginverergering.
Allemaal oude koek, dus.
Citaat:
Want allemaal realistische gezien, als corona echt zo ramp was dan had ik het ondertussen al allang gehad moeten hebben.
Dat is niet realistisch, maar solliciteren naar associaties met kleuters.
Ik ben ook stomverbaasd dat ik het niet gehad heb (of met minimale symptomen).
Maar je bent wel een heel erge egoïst om 'dus' te concluderen 'dat het zo'n ramp niet is'
Citaat:
Als VIRM kijkt dank was 1de golf ergste,
?
Citaat:
1de golf ergst, 2de golf en 3de golf kleiner
In Nederland is de epidemie anders verlopen.
Citaat:
en 4de golf waarschijnlijk nog veel kleiner
De vraag is met welke variant we te maken krijgen.
Zo te lezen ben jij niet ingeënt en dus niet beschermd tegen de uiterst besmettelijke variant Delta, maar wellicht kun je meeliften op het feit dat velen wel zijn beschermd tegen Delta.
Maar op gegeven moment komt er een variant waar de vaccins weinig tegen doen - en van die golf neem ik het niet voor mijn rekening 'dat hij waarschijnlijk veel kleiner wordt'.