Gevaccineerden op bokt ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 13:30

Yvankaxx schreef:
Ik ben nu wel een beetje bang :+ Vanavond de tweede en heb morgen een lange avonddienst op een afdeling waar ik al inval vanwege ziekte in het team. Zou me behoorlijk banketstaaf voelen als ik mij ziek zou moeten melden..
Eerste vaccinatie alleen wat een zere arm gehad nadien, dat viel mee.

Hoe is het gegaan?

Briiet

Re: Gevaccineerden op bokt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 14:10

Maandag krijg ik mijn eerste AZ vaccinatie.
Begin er nu wel wat huiverig voor te worden. De collega’s die deze ook hadden gekregen zijn flink ziek geworden. Collega’s die de andere hadden gekregen hebben wat lichte bijwerkingen gehad.

Hoorde van een stalgenoot de zelfde verhalen.

Wat maakt die AZ vaccinatie dan zo anders?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 14:32

Vanmorgen de 2e vaccinatie gehad. En tot nu toe nergens last van, wel even afkloppen. Hoop heel erg dat het zo blijft

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 14:47

Arabesk schreef:
Yvankaxx schreef:
Ik ben nu wel een beetje bang :+ Vanavond de tweede en heb morgen een lange avonddienst op een afdeling waar ik al inval vanwege ziekte in het team. Zou me behoorlijk banketstaaf voelen als ik mij ziek zou moeten melden..
Eerste vaccinatie alleen wat een zere arm gehad nadien, dat viel mee.

Hoe is het gegaan?

Voelde de prik zelf flink meer dan de eerste, volgens mij heeft ze ook hoger geprikt.
Verder vannacht wel goed geslapen, arm doet nu wat zeer weer. Voel me verder mwa, heb geen koorts, maar wel zere spieren overal, moe van elke inspanning en begint nu ook wat hoofdpijn op te komen. Straks werken tot half 12 en bijna overal in pbm dus dat wordt fijn :x
Ga iig vragen of collega voor mij tot half 12 wil, dan kan ik om half 11 weg.
Anders had ik het niet perse erg gevonden, dan heb je even een baaldagje en is het daarna weer klaar, maar het idee om nog de hele avond op een (vreemde) afdeling te moeten werken is niet heel fijn.

LeukertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 21:54

Ik heb gister eind van de dag mijn tweede prik gekregen. Vannacht werd ik wakker omdat ik mij zo beroerd voelde. Koorts en overal spierpijn maar ook een onrustig gevoel in heel mijn lijf, lag er alleen maar van te woelen. Vandaag flinke hoofdpijn en koorts. Heb me de dag doorgesleept met max. dosis paracetamol.

Viel toch flink tegen. Had het niet verwacht na mijn eerste prik waar ik bijna geen last van gehad heb.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 23:18

Ik heb voor het werk 2 paracetamol gehad en moet zeggen dat ik me nu wel weer aardig voel. Mijn hoofd blijft wel wat gloeien, maar het is op de appartementen ook vet warm + pbm dus ja :+
Denk dat de afleiding ook wel helpt. Voelde me thuis vooral heel zielig :’)

Leukertje Ooh dat is niet fijn! Welke heb je gehad, Pfizer?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 23:25

Waar ik vanmiddag nog zei “oh heb eigenlijk nergens last van” lig ik nu in bed met 39.1 ben aan het rillen, mega spierpijn en hoofdpijn. Voelt echt net als of ik weer Corona heb.. gelukkig duurt dit maar een dag of 2

LeukertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 00:02

Yvankaxx schreef:
Ik heb voor het werk 2 paracetamol gehad en moet zeggen dat ik me nu wel weer aardig voel. Mijn hoofd blijft wel wat gloeien, maar het is op de appartementen ook vet warm + pbm dus ja :+
Denk dat de afleiding ook wel helpt. Voelde me thuis vooral heel zielig :’)

Leukertje Ooh dat is niet fijn! Welke heb je gehad, Pfizer?

Klopt ja :) Hoor net van collega’ s dat ze ook soortgelijke klachten hebben.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:26

Heb gisteren m'n 2e vaccinatie gehad. Prik deed iets meer zeer tav de vorige keer (toen voelde ik niks). Heb bij de 1e wel wat spierpijn op de prikplek gekregen, maar verder niks.
Maar nu, ik voel me zo beroerd, alles doet zeer, verhoging door de paracetamol heen.
Spierpijn, gewrichtspijn, koude rillingen, pff...
Voel me echt super beroerd...

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 15:23

Letizia schreef:
Heb gisteren m'n 2e vaccinatie gehad. Prik deed iets meer zeer tav de vorige keer (toen voelde ik niks). Heb bij de 1e wel wat spierpijn op de prikplek gekregen, maar verder niks.
Maar nu, ik voel me zo beroerd, alles doet zeer, verhoging door de paracetamol heen.

Balen! Heb je AZ gehad of Pfizer? Hopelijk ben je weer snel fit!

Fenneeee schreef:
Waar ik vanmiddag nog zei “oh heb eigenlijk nergens last van” lig ik nu in bed met 39.1 ben aan het rillen, mega spierpijn en hoofdpijn. Voelt echt net als of ik weer Corona heb.. gelukkig duurt dit maar een dag of 2

Jij ook beterschap! Welke heb jij gehad?

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:51

Vayo schreef:
Letizia schreef:

Fenneeee schreef:

Jij ook beterschap! Welke heb jij gehad?

Sowieso geen az. Daar hebben mensen alleen nog maar de eerste peuk van gehad. Hij is pas net goedgekeurd en er zit idealiter 3 maanden tussen de eerste en tweede prik.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:56

Dag 3 na AZ: alleen nog hoofdpijn :) Spierpijn, rillingen, koorts, alles is weer weg. Gelukkig. Hoop dat hoofdpijn ook snel weg is. Ik ben echt blij met de enting, lijf is duidelijk aan het werk en ik ben zo blij dat ik gevoelsmatiger met een gerust(er) gevoel mijn cliënten kan zien (uiteraard nog op afstand, met mondkapje etc, maar qua gevoel is dit wel heel fijn) :))

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:20

Vayo schreef:
Letizia schreef:

Ik heb Pfizer gehad.
Inmiddels na een combinatie van pc en brufen, voel ik me wat beter, hopelijk blijft het zo...
Nog wel verhoging, zag ik net.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:12

Hier vanmiddag AZ gehad, tot nog toe alleen beurse arm en soms wat lichte hoofdpijn. Gebruik ook dubbele medicatie die mijn weerstand beïnvloed dus ben benieuwd.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:18

Ik heb na m’n tweede pfizer ook last gehad.
Grieperig gevoel, verhoging en gewoon echt niet lekker. Was na 1,5 dag over.
Dit heb ik niet gehad na de eerste.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 20:25

Collega van mij moest een corona test laten doen na de 1e prik AZ, terwijl ze al corona gehad heeft.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 20:37

Mijn werkgever vraagt ons ook bij klachten na de vaccinatie direct laten testen. Ik had alleen last van hoofdpijn en ik was misselijk en moe. Ik heb het toch een paar dagen aangekeken, omdat het overduidelijk bijwerkingen van het vaccin waren.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:03

Oh jank.... Na al die verhalen hier. Morgen mag ik de tweede.

Bijkomend probleem is dat ik sinds gisteren de volledige zorg voor onze paarden heb, omdat m'n man een spoedoperatie aan z'n oog had. En nu
zeer slechtziend is en niks kan.

Heb wel wat hulp achter de hand als ik ook uitgeschakeld raak. Maar handig is anders. Het voelt toch een beetje als 'ik kan een ander al dat werk niet aan doen'

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-21 21:46

Misschien valt het reuze mee! Ik heb de dag na de vaccinatie gewoon gewerkt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 21:48

Ik had ook alleen maar een zere arm en al mijn collega’s ook. Heb hier niemand gehoord over extra heftige bijwerkingen na de tweede prik.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 00:22

Vayo ik heb Pfizer gehad. Maar voel mij nu eigenlijk al weer prima, nog wat hoofdpijn en wat moe. De koorts is eigenlijk maar 1 nacht aanwezig geweest.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 07:38

Ik moet vandaag om 12:45 voor de tweede prik. Krijg een beetje angst na alle verhalen.. hopelijk valt het mee!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:56

Ik voel me al weer een stuk beter :)
Nog niet optimaal, maar een groot verschil met gisteren!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:52

Gelukkig weer wat hoopvolle verhalen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:17

Ik voelde me gister ook weer prima! Was gister wel wat moe, maar hou er op het moment zo’n raar ritme op na dat die vermoeidheid niet van de vaccinatie hoeft te komen :+