Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:39

Sterker nog: die mobieltjes leveren dik geld op een vaccinatie word amper op verdiend.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:41

lizy29 schreef:
Sterker nog: die mobieltjes leveren dik geld op een vaccinatie word amper op verdiend.

Wat zeg je nou? Als er amper op verdiend wordt gaat de hele conspiracy eraan -O-

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:42

Conspiracy's zijn vrij robuust hoor. Die laten zich echt niet weerhouden door een klein gebrek in de logica of bewijsvoering.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 20:51

verootjoo schreef:
lizy29 schreef:

Wat zeg je nou? Als er amper op verdiend wordt gaat de hele conspiracy eraan -O-

Het zou natuurlijk kunnen dat die trackers heel veel informatie verzamelen die weer voor heel veel geld verkocht kunnen worden aan Rusland en China zodat het verdienmodel dus niet zit in de vaccinatie maar in de informatie :)*

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:02

Maar als je denkt dat je daar een tracker voor nodig hebt, dan ben je natuurlijk behoorlijk TikTok :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:14

Afbeelding
:')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:27

Karl66 schreef:
Maar als je denkt dat je daar een tracker voor nodig hebt, dan ben je natuurlijk behoorlijk TikTok :D

_O- _O- _O- _O-

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:38

Karl66 schreef:

Hopelijk heeft hij dat nieuws wel geinstragramd, getweet en gefacebookt. O:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 08:54

Afbeelding

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:08

Is dit een vrij brief om niet meer aan de Corona maatregelen te hoeven te houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:34

Van mij mag het. Ruimt zo lekker op. }:)
Maar wel even zichtbaar maken dat je een niet aan de regels houder bent.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-20 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:36

Blacky94 schreef:
[ [url=m/tFlUcW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is dus wat ook steeds door m'n hoofd gaat.....

Overigens geloof ik niet in een microchip met het vaccin. Maar mensen die er wel bang zijn twittered dat blij met hun mobiel waarmee ze met elke stap tracebaar zijn zo'n beetje....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:39

Tancreda4 schreef:
Blacky94 schreef:
[ [url=m/tFlUcW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is dus wat ook steeds door m'n hoofd gaat.....

Overigens geloof ik niet in een microchip met het vaccin. Maar mensen die er wel bang zijn twittered dat blij met hun mobiel waarmee ze met elke stap tracebaar zijn zo'n beetje....

Even een hele niet zo hele vreemde gedachtegang
Op SF gebied is dit al een tijdje in omloop.
https://en.wikipedia.org/wiki/Babylon_5:_A_Call_to_Arms
En in Star Trek TNG komt dit onderwerp ook ter sprake.
En bedenk even in welke tijd dit geschreven is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-20 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:42

Blussem schreef:
Is dit een vrij brief om niet meer aan de Corona maatregelen te hoeven te houden?

Nee

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 09:59

purny schreef:
[ [url=m/WQJm3o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Want mensen die het vergelijken met de griep willen bij de griep ook geen medische zorg indien nodig? Slaat natuurlijk weer eens helemaal nergens op. Dat je het vergelijkt met een ander virus wil niet zeggen dat je tegen medische zorg bent toch of snap ik het niet helemaal.

Bij mij was corona niet hetzelfde als de griep. Maar ik heb dan ook nog nooit de echte heftige griep gehad zoals veel meer mensen die elk jaar roepen dat ze 'grieperig' zijn wanneer ze een beetje hoofdpijn hebben. Van de griep kun je ook doodziek worden. Niet dat ik wil zeggen dat de griep en corona hetzelfde zijn want dat is zeker niet waar. Wel denk ik dat veel mensen de griep onderschatten want bij een heftige griep leggen ook heel veel mensen het loodje alleen wordt dat niet alle dagen elk uur in de media gemeld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 10:05

Jildau schreef:
purny schreef:

Want mensen die het vergelijken met de griep willen bij de griep ook geen medische zorg indien nodig? Slaat natuurlijk weer eens helemaal nergens op. Dat je het vergelijkt met een ander virus wil niet zeggen dat je tegen medische zorg bent toch of snap ik het niet helemaal.

Bij mij was corona niet hetzelfde als de griep. Maar ik heb dan ook nog nooit de echte heftige griep gehad zoals veel meer mensen die elk jaar roepen dat ze 'grieperig' zijn wanneer ze een beetje hoofdpijn hebben. Van de griep kun je ook doodziek worden. Niet dat ik wil zeggen dat de griep en corona hetzelfde zijn want dat is zeker niet waar. Wel denk ik dat veel mensen de griep onderschatten want bij een heftige griep leggen ook heel veel mensen het loodje alleen wordt dat niet alle dagen elk uur in de media gemeld.

Hoeveel mensen hebben er niet hetzelfde gereageerd toen de eerste demonstratie op de dam was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 10:36

Morganlefay schreef:
Van mij mag het. Ruimt zo lekker op. }:)
Maar wel even zichtbaar maken dat je een niet aan de regels houder bent.

Geel hesje aan? :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:11

purny schreef:
Jildau schreef:

Hoeveel mensen hebben er niet hetzelfde gereageerd toen de eerste demonstratie op de dam was?

Wat hebben mensen toen hetzelfde gereageerd?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:21

purny schreef:

Hetzelfde geldt voor de door mij geinfecteerde familieleden die zo overduidelijk gefaald hebben bij mijn opvoeding daar waar het verantwoordelijkheidsgevoel betreft.

Ik verwacht wel een begrafenis op staatskosten want met het verdwijnen van mij en/of mijn familieleden wordt de nationale genenpoel wel behoorlijk opgeschoond.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:23

Citaat:
Wat maakt je echt gezond?
1. Verbeter je levensstijl
2. Let op wat je eet en drinkt
3. Vermijd toxische invloeden
4. Blijf positief

Ik bedoel, het zijn geen slechte adviezen verder :') maar doen alsof het het enige is is... Onjuist.

Die Sanne is echt de klassieke conspiracy theorist hoor, mijn god.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:42

Het probleem aan dat soort beweringen als die van die Sanne is dat ze van ziek worden je eigen schuld maken. Want als jij nou maar netjes gezond had geleefd volgens haar regeltjes, dan zou je namelijk nooit ziek zijn geworden. Het is te vergelijken met mensen die zeggen dat het hebben van een ziekte een strijd is, daarmee implicerend dat als je sterft of invalide wordt, dat het je eigen schuld is, want je hebt niet hard genoeg gestreden. Dat soort zaken is gewoon een hele foute vorm van victim blaming.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 11:53

Magrathea schreef:
Citaat:
Wat maakt je echt gezond?
1. Verbeter je levensstijl
2. Let op wat je eet en drinkt
3. Vermijd toxische invloeden
4. Blijf positief

Ik bedoel, het zijn geen slechte adviezen verder :') maar doen alsof het het enige is is... Onjuist.

Die Sanne is echt de klassieke conspiracy theorist hoor, mijn god.

Ja bizar hè wat ze schrijft... in dat hele stuk blijkt nog minder biologische kennis dan wat je leert in de eerste klas van de mavo -O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:00

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:27

Karl66 schreef:
Het probleem aan dat soort beweringen als die van die Sanne is dat ze van ziek worden je eigen schuld maken. Want als jij nou maar netjes gezond had geleefd volgens haar regeltjes, dan zou je namelijk nooit ziek zijn geworden. Het is te vergelijken met mensen die zeggen dat het hebben van een ziekte een strijd is, daarmee implicerend dat als je sterft of invalide wordt, dat het je eigen schuld is, want je hebt niet hard genoeg gestreden. Dat soort zaken is gewoon een hele foute vorm van victim blaming.

Ja, dat is lastig inderdaad.
Waar dit soort mensen wel de fout in gaan is dat de overheid er nou niet bepaald een geheim van maakt dat gezond eten goed voor je is :') overheidscampagnes voor 2 ons groenten per dag, gemeentelijke subsidie voor gezond schoolontbijt, daaruit blijkt toch dat de overheid dat gewoon inziet en probeert te stimuleren.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 12:42

bigone schreef:
Anna (42) verloor in een week haar broer, moeder en oom door corona: ‘Heb heel donkere periodes gehad’

https://www.ad.nl/binnenland/anna-42-ve ... ~a5b4d046/

Misschien moeten er veel meer verhalen zoals deze komen, krijgt Corona een gezicht!

In hoeverre zou dit helpen als het overgrote deel toch volhoud dat het een griepje is?