Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:lizy29 schreef:Sterker nog: die mobieltjes leveren dik geld op een vaccinatie word amper op verdiend.
Wat zeg je nou? Als er amper op verdiend wordt gaat de hele conspiracy eraan
Tancreda4 schreef:Blacky94 schreef:[ [url=m/tFlUcW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is dus wat ook steeds door m'n hoofd gaat.....
Overigens geloof ik niet in een microchip met het vaccin. Maar mensen die er wel bang zijn twittered dat blij met hun mobiel waarmee ze met elke stap tracebaar zijn zo'n beetje....
purny schreef:[ [url=m/WQJm3o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jildau schreef:purny schreef:[ [url=m/WQJm3o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Want mensen die het vergelijken met de griep willen bij de griep ook geen medische zorg indien nodig? Slaat natuurlijk weer eens helemaal nergens op. Dat je het vergelijkt met een ander virus wil niet zeggen dat je tegen medische zorg bent toch of snap ik het niet helemaal.
Bij mij was corona niet hetzelfde als de griep. Maar ik heb dan ook nog nooit de echte heftige griep gehad zoals veel meer mensen die elk jaar roepen dat ze 'grieperig' zijn wanneer ze een beetje hoofdpijn hebben. Van de griep kun je ook doodziek worden. Niet dat ik wil zeggen dat de griep en corona hetzelfde zijn want dat is zeker niet waar. Wel denk ik dat veel mensen de griep onderschatten want bij een heftige griep leggen ook heel veel mensen het loodje alleen wordt dat niet alle dagen elk uur in de media gemeld.
purny schreef:Jildau schreef:Want mensen die het vergelijken met de griep willen bij de griep ook geen medische zorg indien nodig? Slaat natuurlijk weer eens helemaal nergens op. Dat je het vergelijkt met een ander virus wil niet zeggen dat je tegen medische zorg bent toch of snap ik het niet helemaal.
Bij mij was corona niet hetzelfde als de griep. Maar ik heb dan ook nog nooit de echte heftige griep gehad zoals veel meer mensen die elk jaar roepen dat ze 'grieperig' zijn wanneer ze een beetje hoofdpijn hebben. Van de griep kun je ook doodziek worden. Niet dat ik wil zeggen dat de griep en corona hetzelfde zijn want dat is zeker niet waar. Wel denk ik dat veel mensen de griep onderschatten want bij een heftige griep leggen ook heel veel mensen het loodje alleen wordt dat niet alle dagen elk uur in de media gemeld.
Hoeveel mensen hebben er niet hetzelfde gereageerd toen de eerste demonstratie op de dam was?
purny schreef:[ [url=m/WQJm3o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Magrathea schreef:Citaat:Wat maakt je echt gezond?
1. Verbeter je levensstijl
2. Let op wat je eet en drinkt
3. Vermijd toxische invloeden
4. Blijf positief
Ik bedoel, het zijn geen slechte adviezen verdermaar doen alsof het het enige is is... Onjuist.
Die Sanne is echt de klassieke conspiracy theorist hoor, mijn god.
Karl66 schreef:Het probleem aan dat soort beweringen als die van die Sanne is dat ze van ziek worden je eigen schuld maken. Want als jij nou maar netjes gezond had geleefd volgens haar regeltjes, dan zou je namelijk nooit ziek zijn geworden. Het is te vergelijken met mensen die zeggen dat het hebben van een ziekte een strijd is, daarmee implicerend dat als je sterft of invalide wordt, dat het je eigen schuld is, want je hebt niet hard genoeg gestreden. Dat soort zaken is gewoon een hele foute vorm van victim blaming.
bigone schreef:Anna (42) verloor in een week haar broer, moeder en oom door corona: ‘Heb heel donkere periodes gehad’
https://www.ad.nl/binnenland/anna-42-ve ... ~a5b4d046/
Misschien moeten er veel meer verhalen zoals deze komen, krijgt Corona een gezicht!