Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Gisteren een operatie aan mijn vinger gehad. Druk verband eraf gehaald net. Klein detail: tijdens de operatie heb ik kunnen meekijken en me bot en pezen enzo gezien, nergens last van en tijdens het verband eraf halen werd ik best naar ervan haha.Spoiler:
[ [url=m/GFZS3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
justdiesel schreef:xxxmh schreef:Gisteren een operatie aan mijn vinger gehad. Druk verband eraf gehaald net. Klein detail: tijdens de operatie heb ik kunnen meekijken en me bot en pezen enzo gezien, nergens last van en tijdens het verband eraf halen werd ik best naar ervan haha.Spoiler:
Heb ik ook gehad, precies dezelfde plaats alleen andere hand.
xxxmh schreef:justdiesel schreef:[quote="xxxmh"
Gisteren een operatie aan mijn vinger gehad. Druk verband eraf gehaald net. Klein detail: tijdens de operatie heb ik kunnen meekijken en me bot en pezen enzo gezien, nergens last van en tijdens het verband eraf halen werd ik best naar ervan haha.Spoiler:
Heb ik ook gehad, precies dezelfde plaats alleen andere hand.[/quote
Toevallig! Geneesde het een beetje snel? Ben zelf een beetje bang dat ik wel last ga houden van het litteken aangezien het precies zit waar je ook buigt.
_Dracarys schreef:Slangenbeet tijgerpythonSpoiler:
[ [url=m/d6fGsD.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/52fTe2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na een week nat verband
[ [url=m/Blzhmu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GVw3kR.jpg]Afbeelding[/url] ]
chanicha schreef:Dat is een aardige bult zeg Daphara!
Zorg dat je veiligheidsspelden in huis hebt, paar oude slipjes doorknippen en met een speld vastzetten.
Zo heb ik weken in het ziekenhuis gelegen