Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
itsmi schreef:Met name dat het met het blote oog voor veel mensen niet zichtbaar is. Dat ongrijpbare en het nog niet kunnen genezen maakt het zo lastig he ... Daarom zijn nog zoveel mensen buiten met dit mooie weer. Het is onzichtbaar en “ver weg”
pien_2010 schreef:itsmi schreef:Met name dat het met het blote oog voor veel mensen niet zichtbaar is. Dat ongrijpbare en het nog niet kunnen genezen maakt het zo lastig he ... Daarom zijn nog zoveel mensen buiten met dit mooie weer. Het is onzichtbaar en “ver weg”
Jullie zijn kanjers en krijgen veel voor jullie kiezen.
Het is onbegrijpelijk dat mensen er nog steeds zo gemakkelijk mee omgaan. Een goede vriend van ons vecht op dit moment op de IC aan de beademing voor zijn leven. Het is maar de vraag of hij het zal halen. Zo verdrietig. Gelukkig zijn jullie er want niemand anders mag er meer bijDat maakt deze ziekte vind ik ook zo heftig.
pien_2010 schreef:Jullie zijn kanjers en krijgen veel voor jullie kiezen.
Het is onbegrijpelijk dat mensen er nog steeds zo gemakkelijk mee omgaan. Een goede vriend van ons vecht op dit moment op de IC aan de beademing voor zijn leven. Het is maar de vraag of hij het zal halen. Zo verdrietig. Gelukkig zijn jullie er want niemand anders mag er meer bijDat maakt deze ziekte vind ik ook zo heftig.
itsmi schreef:Met name dat het met het blote oog voor veel mensen niet zichtbaar is. Dat ongrijpbare en het nog niet kunnen genezen maakt het zo lastig he ... Daarom zijn nog zoveel mensen buiten met dit mooie weer. Het is onzichtbaar en “ver weg”
MonteKarlo schreef:Vooral mijn kin is echt ellende en ik snap niet hoe t komt. Je zou eerder de neus verwachten inderdaad. Ik had afgelopen week even een breakdown momentje. De meeste patiënten onderzoek je gewoon en dan ineens komt er een patiënt voorbij die je mega aan het hart gaat. Ineens een besef momentje wat een idiote situatie we inzitten en hoe ongrijpbaar het is dat iets wat voor het blote oog niet zichtbaar is zo’n ravage aan kan richten. En dan bij de grenscontroles word je er ook nog eens uitgepikt en krijg je een super norse agent aan je auto. Afstuderen loopt ook voor geen meter momenteel. Mij kon je echt effe oprapen
pien_2010 schreef:itsmi schreef:Met name dat het met het blote oog voor veel mensen niet zichtbaar is. Dat ongrijpbare en het nog niet kunnen genezen maakt het zo lastig he ... Daarom zijn nog zoveel mensen buiten met dit mooie weer. Het is onzichtbaar en “ver weg”
Jullie zijn kanjers en krijgen veel voor jullie kiezen.
Astorga schreef:Misschien mijn volgende COVID-dienst toch maar iets van dit proberen:
https://www.nursing.nl/hoe-bescherm-je- ... n3IJtXKmS4
Lisette1987 schreef:ik werk in de thuiszorg,
ik kreeg gisteren een belletje van mijn werk, een van mijn cliënten is opgenomen in het zh met Corona (positieve test) een paar dagen eerder is de huisarts geweest, en die vond het geen verdachte Corona patiënt, daarom mochten we niet besmet verplegen (ivm tekort/verspillen).
Nu ben ik en een aantal andere collega's dus onbeschermd bij haar geweest..
ik voel me nog prima gelukkig, maar er is wel een test aangevraagd bij de GGD om me te laten testen. tot die tijd moet ik nu mijn hele dienst werken met mondkapje en handschoenen, 2x daags tempen en thuis in quarantaine..
sanne98 schreef:Lees al een tijdje mee. Werk zelf in de ouderenzorg. Helaas ook bewoners die positief getest zijn en overleden. Begin me nu wel een beetje zorgen te maken over mijn eigen gezondheid en die van me gezin. Wij hebben namelijk maar weinig beschermings middelen. Ben namelijk nu ook in aanraking geweest met bewoners die een dag later positief zijn getest. Ik val zelf ook in een risico groep. Hoe gaan jullie hier mee om.