Mooi uur om wakker te zijn

Hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen.
Wat hier gezegd wordt over autorijden ed herken ik dan weer totaal niet, gelukkig maar, want dat lijkt me heel erg moeilijk.. Ik heb wel problemen met ergens naartoe gaan, maar dat is dan omwille van die activiteit, niet omwille van het autorijden op zich.
Ik voel me weer wat beter. Ben op controle geweest bij de reumatoloog en tegen alle verwachtingen in vond hij het tijd om actie te ondernemen (vorige keren werd ik weggestuurd met 'foto's zijn ok en kijk het nog maar even aan met de pijn'). Hij zei omdat het nu toch wel te lang duurde, ik klachten bleef hebben en het er echt niet beter op leek te gaan (neen, het gaat inderdaad alleen maar slechter). Denk persoonlijk ook wel omdat mijn moeder erbij zat (ook een patiënt van hem). Maar het bewijs is er ook wel gewoon, mijn CRP (ontstekingswaarde) is bij de laatste bloednames hoger dan ervoor, dus het gaat niet de goede kant uit. Bij de foto's nog wel even zo'n typisch 'doktersmomentje' waarbij hij zei dat mijn foto's er prima uitzagen, en toen mij moeder doorvroeg over het bekken (zij heeft altijd op de radiologie gewerkt dus was nieuwsgierig) kwam de aap uit de mouw en was er toch wel wat meer te zien aan de rechterkant in vergelijking met de foto van vorig jaar. Het is ook de rechterkant waar ik het meeste last van heb dus dat zal heus wel niet uit de lucht komen vallen...
Maar in ieder geval wordt er nu actie ondernomen, wel even een heel gedoe met papierwerk en goedkeuringen en testen die je op voorhand moeten laten doen om te zien of je wel gezond genoeg bent voor die medicatie. En de medicatie zelf is natuurlijk ook niet om te lachen, maar ik hoop zo erg dat het werkt en dat het mijn pijn verminderd (of zelfs wegneemt) zodat ik weer kan leven en dingen kan doen. En dan kan ik wel gaan wandelen en fietsen en opbouwen en trainen en alles wat ik in theorie zou moeten doen ... en hopelijk gaat het op het werk dan ook allemaal een stuk makkelijker waardoor ik meer kan handelen en mij niet meer zo ***** ga voelen als de laatste maanden voor ik uitviel. Ik hoop het echt...