Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackBeautyZ schreef:wow merken jullie echt al direct verschil Kinke en MiniMaxi? hoe lang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag?
ik ben een beetje bang van de weegschaal. ik ben al weken aan het opletten, ik heb het zwemmen en flinke wandelingen weer opgepakt, maar toch eergisteren 0,5 aangekomen. beetje teleurstellend. mijn diëtiste gaf aan dat het grote kans is dat ik zwaarder geworden ben doordat ik spieren gekweekt heb. (voorheen deed ik nooit iets aan beweging hahaha). ik moet ook zeggen dat ik me slanker voel, als ik in de spiegel kijk dan heb ik het idee dat ik slanker ben, maar de weegschaal toonde wat anders.
Hier gaat het vasten goed. alleen vannacht na het stappen toch nog wat chips gehad. ik heb me wel voorgenomen om dan gewoon weer te eten hoe mijn schema doordeweeks is, dus rond 12:00 u.
zonnebloem18 schreef:Je kan ook altijd nog meten in plaats van wegen. Gewoon kijken naar de centimeters.
1 keer in de week wegen is ook echt meer dan voldoende. Ik heb me ooit een tijdje voor de lol 2 keer per dag gewogen maar daar zitten flinke schommelingen is. Heb je net geplast of niet, als je ongesteld bent hou je vocht vast en ben je vaak ook iets zwaarder. Allerlei redenen waardoor je toch ineens iets zwaarder kan zijn.
Majabeestje schreef:Ja joh, gewoon eerder eten en eerder stoppen als je al om 19u op bed gaat. Kan je prima tot 16.30u ofzo eten toch?
Ilsiie schreef:Majabeestje schreef:Ja joh, gewoon eerder eten en eerder stoppen als je al om 19u op bed gaat. Kan je prima tot 16.30u ofzo eten toch?
Heb je gelijk in. Het klinkt zo vroeg - maar dat is psychisch haha![]()
Ben in elk geval blij dat het hier in Oostenrijk heel normaal is om 's middags warm te eten. Dat helpt voor mij zeker!
plutolover schreef:gister is het met niet gelukt maar vandaag ga ik er weer voor!!
net wat honger gevoel dat ik dacht hoe ga ik dat vol houden tot 12.00. Maar nu is die aardig weg gezakt. Zo maar een kop thee nemen. Weet iemand of engelse thee zonder calorieen zijn? anders wordt het zwarte koffie..
Ilsiie schreef:Goed bezig dames!
Heb zaterdag een iets groter eetraam gehad, was thuis samen met m'n vriend.
Ik heb gister weer een flinke hoofdpijn aanval gehad, mede door te lang honger (altijd al gehad). Schijnt vaker voor te komen?
In elk geval twijfel ik wat wijsheid is. Als ik vroege dienst heb, betekent dat 4.45 op en 5.45 beginnen met om 10.30 eerste pauze. Ik ga dan wel om 19.00u al naar bed. Had eigenlijk mijn eetraam van 10.30-18.30 die dagen, maar merk dat het in de ochtend echt te lang duurt.. ik drink genoeg. Heb die dagen evt mogelijkheid om 8.30/9.00u al iets te eten. Misschien dat ik dat maar doe en het eetraam iets vergroot voor die laatste twee weken (stop dan met deze baan)..