Jeetje ts, ik wil je een hele dikke knuffel geven Ik wou hier denk ik gisteren of eergisteren nog op reageren : dat het soms heel snel achteruit kan gaan... maar zo snel had ik nu ook weer niet verwacht.
Ts wat vind ik jou een ongelofelijke krachtige dappere vrouw en wat fijn dat je dit samen met he vriend kam doen. Hoop voor je moeder dat het lijden snel afgelopen is en dat ze op een rustige manier heen kan gaan
Nog een virtuele knuffel !!
RoosTaffy
Geplaatst: 26-09-19 23:27
Ik volg je topic ook al een tijdje. Wat gaat je moeder ineens hard achteruit. Zo moeilijk, voor iedereen.
Ik lees al ff mee, en wil je nu toch wel heel erg veel kracht en sterkte wensen! Ook ik weet helaas hoe moeilijk dit is. Als je wilt praten mag je altijd een PB sturen!
Lieve TS , ik brand voor jullie een kaarsje, ik hoop dat je moeder rustig mag overgaan , knuffel haar nog maar en vertel alles wat je wilt vertellen aan haar..
heel veel sterkte
Paellapan
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-19 13:54
Mijn allerliefste dappere mamma, is vanmorgen heel rustig ingeslapen De hemel heeft er een prachtige ster bij.
Dat is snel gegaan meis, moeilijk te bevatten. Sterkte met het verlies van je lieve mama, maar ook met alles wat er nu aan regelzaken op je pad komt.
just_kiki
Geplaatst: 27-09-19 14:09
Heel erg veel sterkte.
esje01
Geplaatst: 27-09-19 14:13
Ik wens je veel kracht toe. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen waar je terecht kan om je verhaal te doen, een knuffel, of andere vorm van steun en troost ervaart. Neem je tijd om na deze hectische dagen die er zijn geweest en ook komen weer tot jezelf te komen. Rouwen doet ieder op een eigen manier.