Zo dan, hoe is het weer mogelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:![]()
Zo dan, hoe is het weer mogelijk.
gomir schreef:En nu gaan ze toch een keer cortisol meten voor de zekerheid?
En een pet-ct als er nu geen infectie aangetoond wordt.
Fijn dat je collega's zo hebben doorgepakt!
mariekeoo schreef:zo ik ben weer thuis. Ze hebben me met oplopende CRP, wel dalende leukocyten, verhoging onder paracetamol (37,6) laten gaan. Ik mag mij opnieuw melden bij koorts, echter moet ik wel mijn gezonde verstand gebruiken volgens de arts. En bedankt haha.
gomir schreef:Als er geen medicatie gegeven wordt die buiten het ziekenhuis niet kan en er gaan toch geen onderzoeken plaatsvinden dan kun je ook maar beter in je eigen huis/bed zijn
Van alleen in een ziekenhuis opgenomen zijn is nog nooit iemand beter gewordenIntegendeel, je slaapt er slecht, je eet er vaak slechter, je krijgt minder beweging en dan heb je ook nog het risico dat je een bacterie oploopt of dat er ergens iets fout gaat
mariekeoo schreef:gomir schreef:Als er geen medicatie gegeven wordt die buiten het ziekenhuis niet kan en er gaan toch geen onderzoeken plaatsvinden dan kun je ook maar beter in je eigen huis/bed zijn
Van alleen in een ziekenhuis opgenomen zijn is nog nooit iemand beter gewordenIntegendeel, je slaapt er slecht, je eet er vaak slechter, je krijgt minder beweging en dan heb je ook nog het risico dat je een bacterie oploopt of dat er ergens iets fout gaat
Nouja daarom ging ik ook gewoon naar huis, want hiervan was ik mij wel van bewust. Ben al lang blij inderdaad dat ik een nacht door heb kunnen slapen en niet zoals in het ziekenhuis misschien 1 uurtje geslapen heb. Maar moet wel eerlijk zeggen dat hoe ik mij voel me zekerder en veiliger had gevoeld in het ziekenhuis.
tokedri schreef:mariekeoo schreef:[quote="go
Als er geen medicatie gegeven wordt die buiten het ziekenhuis niet kan en er gaan toch geen onderzoeken plaatsvinden dan kun je ook maar beter in je eigen huis/bed zijn
Nouja daarom ging ik ook gewoon naar huis, want hiervan was ik mij wel van bewust. Ben al lang blij inderdaad dat ik een nacht door heb kunnen slapen en niet zoals in het ziekenhuis misschien 1 uurtje geslapen heb. Maar moet wel eerlijk zeggen dat hoe ik mij voel me zekerder en veiliger had gevoeld in het ziekenhuis.
tokedri schreef:Balen maar kan gebeuren
Aderontsteking is meestal ook zo weer over
Ik zie het vaak in mn werk
bigone schreef:Begrijp ik nu goed dat je op je werk (academisch ziekenhuis) naar huis bent gegaan en toen naar een ander ziekenhuis waar je onder behandeling bent en ze steeds maar aanmodderen??