Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Ik heb nooit vermoeidheidsklachten van medicatie gehad. Vergeet niet dat allergieklachten ook veel vermoeidheid geven. Het kost je lichaam nu eenmaal erg veel energie als je immuunsysteem op overdive staat. Rijden met hooikoortsklachten vergelijken met rijden met alcohol op vind ik wel erg overdreven. Al is het natuurlijk als je behoorlijke klachten hebt altijd verstandig om te bedenken of je je goed genoeg voelt om risicovolle dingen te doen wanneer je je beroerd voelt.
SusanH schreef:Heb het filmpje gekeken. Gaat alleen over symptomatische klachten zonder medicijngebruik. En geen test met hoe hij rijdt dus als hij klachtenvrij is. Dat zou dan wel interessant zijn. Hoe rijdt hij als hij wel medicatie gebuikt? En rijdt hij net zo beroerd in de wintermaanden? Ik gebruik het hele seizoen medicatie die goed helpt, heb dus amper klachten. Ben ook goed gewend aan de medicatie en heb geen last van bijwerkingen. Ik geloof dus nooit dat ik ook rij als iemand die 3 glazen bier op heeft.
Talietjuh schreef:Yes regen! Nog wel een kriebelneus..