Wat een gaaf dier! Ik hoop dat je je snel goed genoeg voelt om aan de slag te gaan. En dan hopen we natuurlijk ook op mooie foto’s van Nikki; vooral om deze rot periode af te sluiten!
Door het virtuele bloemetje je topic tegengekomen. Wat straal jij een positiviteit uit in je reacties, ondanks dat de chemo zwaar valt. Ik hoop echt voor je dat je helemaal opknapt en een gezonde toekomst tegemoet gaat. En wat heb je een knap nieuw vriendinnetje erbij!
Even een update vanaf hier! Vorige week ben ik schoon verklaard en is dus echt het herstellen begonnen, mijn infuus is er eindelijk uitgehaald! Merk wel dat het kaal zijn en mn wimpers en wenkbrauwen die ook weg zijn me echt beginnen op te breken... Gevoelsmatig wil je dat gelijk terug als je weer ‘beter’ bent.. helaas werkt dat niet zo en is geduld hebben het enige wat je kan doen Gelukkig had ik vandaag wel een prachtige fotoshoot en doen makeup nepwimpers en mn pruik een hoop!
wauw! gefeliciteerd, wat zal jij opgelucht zijn! Alhoewel het denk ik ook even zal duren eer je dit een plekje hebt kunnen geven. Is niet niks wat jij hebt mee gemaakt zeg! Blijf je vanaf nu onder strenge controle? Onwijs gafe foto!!
quera
Geplaatst: 11-07-19 20:12
Gave foto!!
Ik heb inmiddels Mn wenkbrauwen weer terug en al weer korte wimpers. Ging ineens heel snel. Hoop bij jou ook. Mijn haar gaat ook redelijk snel ineens maar dat is pluis.