Ik ben er nog steeds maar mijn verzoek tot euthanasie is wel goedgekeurd. Datum en tijd staan ook al. Donderdagmiddag half 3 zoals het er nu voor staat. De afgelopen weken, bijna een maand waren geen pretje. Maar eindelijk bijna klaar. Geen vechten meer. Als je echt niet slapen kan dan maar even op bokt bijpraten.
Eilish
Geplaatst: 23-08-23 02:24
Ik ben blij dat het is goedgekeurd en je niet lang meer hoeft te wachten
Jet
Geplaatst: 23-08-23 02:57
Heftig dat je er nog steeds bent en nog zo helder ook, jeetje! Fijn dat de euthanasie is goedgekeurd, sterkte tot die tijd hoor!
leestmee
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-23 04:11
Jet schreef:
Heftig dat je er nog steeds bent en nog zo helder ook, jeetje! Fijn dat de euthanasie is goedgekeurd, sterkte tot die tijd hoor!
Dat is dus ook precies wat zo'n stoppen met eten en drinken traject zo heftig maakt. Op jonge leeftijd duurt dat dus echt lang. En je blijft volledig bij de les dus alle klachten verneem je in volle hevigheid. Tuurlijk verzwak je en wordt je moe maar je geest blijft scherp
Nog even, lieverd. Wat lijkt me dat lastig inderdaad. Je geest maakt het vol mee maar je lichaam is er klaar mee. Heftig. Veel sterkte op Donderdag mocht je niet meer willen of kunnen updaten hier.
Mando
Geplaatst: 23-08-23 06:07
Fijn dat het is goed gekeurd. Het idee dat je straks rust heb en bij je lief kan zijn geeft denk ik nu wel rust.
Fijn om nog iets van je te lezen. Mocht je niet meer posten dan wens ik je morgen een goede reis en om half 3 zal ik een kaarsje branden voor je.
Laatst bijgewerkt door Mando op 23-08-23 06:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat fijn dat het goedgekeurd is. Dat je in alle rust mag gaan. Ik zal aan je denken en een kaarsje voor je branden.
prompter
Geplaatst: 23-08-23 06:23
Nog heel even dus, en dan eindelijk rust. Dankjewel dat je dit nog wilde doorgeven. Ik had je zo graag een traject zonder lijden gegund, maar het is nu dus bijna zo ver. Dapper en sterk ben je!
Wat fijn dat je verzoek eindelijk is goedgekeurd! En dan is de datum ook al snel. We denken hier aan je!
Jolliegirl
Geplaatst: 23-08-23 07:34
Nog een dag... Heel veel sterkte..dat je maar rustig mag gaan lieverd.
We denken allemaal aan je
pien_2010
Geplaatst: 23-08-23 07:39
Verdriet en vreugde op het zelfde moment. Fijn dat dit is goedgekeurd. Naar dat je leven zo zwaar is. Knuffel. Jij bent iemand met jouw verhaal die ik nooit zal vergeten.