Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Kan je geen medicatie krijgen tegen de misselijkheid die je in kan nemen als het nodig is? Misschien helpt het al kalmerend als je weet dat je het in de kast hebt liggen.
dalena schreef:Ik zal me kenbaar maken en een update geven.
Nog steeds elke dag last van misselijkheid maar over het algemeen goed onder controle. Ik slik nog 2 soorten medicatie, alprazolam en sertraline. De huisarts ziet op dit moment geen reden om te stoppen en heb het ook echt nog nodig. Wel heel blij dat ik van de sertraline af ben. Ik kwam heel erg aan van dit spul en hield veel vocht vast.
Op sommige momenten ben ik wel nog extreem misselijk, dan zit ik weer te kokhalzen en kan ik niet praten.
Na zoveel jaar weet ik nu wel dat dit helaas niet weg zal gaan. Ik ben wel blij dat het niet meer elke dag zo extreem is.
Inmiddels na het afronden van de psycholoog vanuit het ziekenhuis toch zelf nog een psycholoog opgezocht. En ik heb het idee dat dat me echt helpt. Psycholoog en homeopaat kennen elkaar goed en werken graag samen, dat helpt goed.
Inmiddels weer wat hypnoses en emdr sessies erop zitten.
Ik ben blij met hoe goed het nu gaat maar als je toen tegen me had gezegd dat ik nu nog steeds misselijk zou zijn dan was ik er niet meer geweest
Het is toch voor sommige mensen lastig te begrijpen wat misselijkheid met je doet.