Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLovesPower schreef:Pffff wat een drama die Pil ik heb microgynon 30 nodig en kan niet tegen het goedkopere alternatief. Krijg ik bij de apotheek te horen dat ik dan maar pech heb en zelf een apotheek moet zoeken waar ze de pil wel nog op voorraad hebben
xLovesPower schreef:Pffff wat een drama die Pil ik heb microgynon 30 nodig en kan niet tegen het goedkopere alternatief. Krijg ik bij de apotheek te horen dat ik dan maar pech heb en zelf een apotheek moet zoeken waar ze de pil wel nog op voorraad hebben
verootjoo schreef:xLovesPower schreef:Pffff wat een drama die Pil ik heb microgynon 30 nodig en kan niet tegen het goedkopere alternatief. Krijg ik bij de apotheek te horen dat ik dan maar pech heb en zelf een apotheek moet zoeken waar ze de pil wel nog op voorraad hebben
Wat moet de apotheek anders doen dan? Op magische wijze toch de microgynon 30 tevoorschijn toveren?
Yvank_ schreef:Ik heb het al eerder gezegd hierMaar pilonline.nl kan je ook kopen. Je maakt een foto van je huidige doosje waar het recept van de huisarts op staat en stuurt die in daarna kan je bestellen werkt heel makkelijk het is een online apotheek. Ze hebben de echte Microgyon en ook de andere varianten allemaal weer op voorraad.
Emmaa_ schreef:Je kan een hele hoop willen maar als je apotheek het niet heeft kan je niet echt een kant op he? Het is nou eenmaal even aanmodderen voor veel mensen. Vind het raar dat er gelijk voor meerdere maanden meegegeven wordt, hadden ze beter even kunnen doseren lijkt mij.