Nijmeegse 4 daagse 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb je al eens meegedaan ?

Nee ben je gek
39 (37%)
Nee maar wil het ooit wel doen
42 (40%)
Ja 1-5
20 (19%)
Ja 5-10
2 (1%)
Ja 10+
2 (1%)

Totaal aantal stemmen: 105

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:36

capopjekop schreef:
Ik heb hem 5x uitgelopen.

Bij ons stond een artikel in het regionale huis aan huis blad. En inmiddels is het traditie. Druten is overigens 25 minuten met de bus vanuit Nijmegen. Met de auto een kwartiertje, mocht je niks meer horen.

Zulke flappen bedoel ik idd!

Het is ook vooral mentaal heel zwaar. Vooral op de rustige stukken en de dijken vond ik. Op de stukken met muziek en publiek word je gedragen

Oh netjes! :) Wil/kun je nu niet meer lopen? Of misschien in de toekomst weer?

Zie dat Druten voor mij toch wel dik 30 min rijden is (woon net aan de verkeerde kant van Nijmegen :P ).

Ah mooi, dan ga ik die bestellen! Sjeetje het kost wel wat, al die wandelspullen. :')

Ja dat hoor ik ook veel terug inderdaad.

@Daniëlle: Ik zal het laten weten of dat bevalt!
Wat jammer dat de tocht zo tegen viel.. Voor je moeder dan verstandig om te stoppen, voordat de pijn echt te erg zou worden.

Mooie schoenen! Zelfde kleuren als mijn Meindls :D Dat moet toch nog wel lukken met inlopen voor de 4daagse, toch?

Kun je inschatten wat zo'n button ongeveer zou gaan kosten?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:41

marloe schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb hem 5x uitgelopen.

Bij ons stond een artikel in het regionale huis aan huis blad. En inmiddels is het traditie. Druten is overigens 25 minuten met de bus vanuit Nijmegen. Met de auto een kwartiertje, mocht je niks meer horen.

Zulke flappen bedoel ik idd!

Het is ook vooral mentaal heel zwaar. Vooral op de rustige stukken en de dijken vond ik. Op de stukken met muziek en publiek word je gedragen

Oh netjes! :) Wil/kun je nu niet meer lopen? Of misschien in de toekomst weer?

Zie dat Druten voor mij toch wel dik 30 min rijden is (woon net aan de verkeerde kant van Nijmegen :P ).

Ah mooi, dan ga ik die bestellen! Sjeetje het kost wel wat, al die wandelspullen. :')

Ja dat hoor ik ook veel terug inderdaad.

@Daniëlle: Ik zal het laten weten of dat bevalt!
Wat jammer dat de tocht zo tegen viel.. Voor je moeder dan verstandig om te stoppen, voordat de pijn echt te erg zou worden.

Mooie schoenen! Zelfde kleuren als mijn Meindls :D Dat moet toch nog wel lukken met inlopen voor de 4daagse, toch?

Kun je inschatten wat zo'n button ongeveer zou gaan kosten?

Als we de middelste maat hadden gebruikt wat ik wel denk is het zo’n 3,50 misschien €4,50 als er nog extra kosten aan het bestellen zitten. (Maar ik deel die extra kosten dan wel door het aantal bestellers maar zal niet duurder dan dat worden) inclusief verzenden naar je huis.

Vorige keer heb ik iedereen die mee wilde doen een pb gestuurd en daar hebben we gegevens uitgewisseld toen ik van iedereen geld had heb ik besteld en zodra ze ontvangen waren zijn ze via de post verstuurd. Ik zelf ben de mijne helaas kwijt geraakt onderweg.

capopjekop

Re: Nijmeegse 4 daagse 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:48

Ik heb de laatste keer geroepen nooit meer en ik ben eigenwijs :')

Als ik ooit nog loop dan wil ik trainen. Ik heb alleen de eerste 2x serieus getraind (160 en 100 km in de benen), de keren erna hooguit 30 km getraind. Ging altijd prima. Maar het laatste jaar kreeg ik opeens blaren. Sok was gaan irriteren. Toen mijn been anders gaan belasten en daardoor mijn rechterknie verkeerd gaan belasten (niet handig met oude blessure). Dus 3 dagen met een pijnlijke knie gelopen. En toen dus de regen op de laatste dag waardoor mijn voeten kapot waren. Uiteindelijk heb ik tot een half jaar na de vierdaagse nog last van die knie gehad. Dus vandaar trainen of niet meedoen. Helaas vind ik wandelen alleen met de vierdaagse leuk, dus voorlopig wordt het hem niet meer. Lekker meegenieten van jullie verhalen :)

Die schoenen zien er uit of ze fijn lopen. Leuk dat blauw ook in de details

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:54

Ik hoop dat ze ook net zo lekker lopen als ze er uit zien. Ik vind ze in ieder geval leuk! En hiervoor had ik ook meindls en liep top alleen vond ik die te zwaar en deze zijn lekker ligt :D

Snap dat je wandelen buiten de vierdaagse om niet leuk vind. Zo’n tocht als we vandaag hadden vinden wij ook geen reet aan. Maar bijvoorbeeld de bloesemtocht, 30 van zandvoort en oer ij expeditie vond ik erg leuk! Gezellige sfeer redelijk wat mensen op de been en veel plekjes onderweg met rustposten en wat lekkers. Dus als je ooit weer wilt capopjekop zou ik voor de wat grotere tochten gaan. Dat loopt ook gezellig en leuke routes.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:02

Het eerste jaar heb ik tochten gelopen. Novio Magnus oid in nijmegen via de duivelsberg, een tocht door herperduin en in beneden-leeuwen. Ik ben er na een uur gewoon klaar mee.

Ze zullen vast heerlijk lopen als je ze hebt ingelopen

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:09

capopjekop schreef:
Het eerste jaar heb ik tochten gelopen. Novio Magnus oid in nijmegen via de duivelsberg, een tocht door herperduin en in beneden-leeuwen. Ik ben er na een uur gewoon klaar mee.

Ze zullen vast heerlijk lopen als je ze hebt ingelopen

Ja dat kan ook dat je na een uurtje het gewoon zat bent. Ik moet zeggen dat ik dat voorgaande jaren ook wel had maar loop gek genoeg ondanks het vreselijk pechjaar van ons dit jaar juist lekker. Kan uren lopen met de rust in mn koppie. Denk ook dat ik nu prima alleen zou kunnen lopen. Maar is natuurlijk persoonsgebonden. En ach als je het echt nog graag wilt kun je vast wel een paar tochten vinden die je vol kan houden al loop je er maar 3 van 30 dat is al meer dan 1x 30 ;)

En ik ga ze inderdaad gewoon lekker inlopen en dan komen die schoenen wel goed.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:29

Als er genoeg aanmeldingen zijn, doe ik mee met de button! Als we toch geld aan het uitgeven zijn. :$

Citaat:
1. Maylotje - 1
2. marloe - 1

Tof capopjekop, 5x uitgelopen! Oei laatste jaar klinkt wel als hel. Ik snap het wel van het trainen. Er gaat zo veel tijd in zitten! Maar moet zeggen dat ik het wel leuk vind. Elk weekend is alleen wel wat veel.

Even gerekend wat ik nu getraind heb.. 430 km. Had ik niet gedacht. :=

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 09:44

Jullie zijn allemaal goed bezig zeg :D

Ik hoef geen button ik heb er nog 1 ik neem aan dat deze hetzelfde word ?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:47

AfricanLady schreef:
Jullie zijn allemaal goed bezig zeg :D

Ik hoef geen button ik heb er nog 1 ik neem aan dat deze hetzelfde word ?

Jup gewoon dezelfde. Zou je willen kijken hoe groot de jouwe ongeveer is? De middelste optie die ik nu wil doen 3,8cm in diameter ik denk dat die vorige dat ook was maar twijfel.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 11:32

Ik zal hem vandaag even opmeten

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 13:53

Fijn AF!

Het leed dat wandelschoenen heet...
de nieuwe schoenen al de hele middag aan maar ik moet eigenlijk toegeven dat ze net te krap zijn. Half maatje groter zou perfect zijn waarschijnlijk maar die is uitverkocht. Balen! Ik had ook helemaal niet verwacht nieuwe nodig te hebben dus budget is ook klein. Van de week maar even terug er mee naar Bever en hopen dat er iets anders te vinden is.
Ik heb helaas moeilijke brede voeten en dit was al de bredere comfort fit van meindl maar ze vallen gewoon wat klein helaas.

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:25

maylotje schreef:
de nieuwe schoenen al de hele middag aan maar ik moet eigenlijk toegeven dat ze net te krap zijn. Half maatje groter zou perfect zijn waarschijnlijk maar die is uitverkocht. Balen! Ik had ook helemaal niet verwacht nieuwe nodig te hebben dus budget is ook klein. Van de week maar even terug er mee naar Bever en hopen dat er iets anders te vinden is.
Ik heb helaas moeilijke brede voeten en dit was al de bredere comfort fit van meindl maar ze vallen gewoon wat klein helaas.

Ohw dat is balen, zeg ,hopelijk hebben ze nog een ander merk of in ieder geval een bredere schoen. :(:)

Vandaag idd een soort van hitte training gehad, gelukkig kon ik wel telkens behoorlijke stukken in de schaduw lopen, maar 1 weg was écht heeeeeeel lang en geen bomen, dus dat was even puffen geblazen maar gelukkig zweet ik snel en veel dus eigenlijk weinig last van de warmte , was om 07.00u vertrokken en om 12.30u was ik 31.5km verder en thuis bij vriendin. Gelijk lekker met mn voeten in een grote emmer met koud water gezeten en rond 13.30u heeft ze me weer naar huis gebracht met de auto( was part of the deal, ik loop naar haar, zij brengt mij weer thuis :D ) liep echt lekker, en had nog de laatste km's om tot de 40 te komen er echt nog wel bij kunnen hebben. Dus lig mooi op schema :j

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:27

Ik doe wel mee met de button, is altijd handig om er 1 reserve te hebben :D

Citaat:
1. Maylotje - 1
2. marloe - 1
3. Kobus17 -1

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:19

Kobus17 schreef:
Ik doe wel mee met de button, is altijd handig om er 1 reserve te hebben :D

Citaat:
1. Maylotje - 1
2. marloe - 1
3. Kobus17 -1

Leuk! Ik ga vrijdag denk ik de balans opmaken en iedereen pb’s doen voor gegevens en daarna bestellen.

Goed dat je warmte training zo goed ging! Laat die 4daagse maar komen.

Ik ga van de week eens rustig op stap voor andere bredere schoenen. Hopelijk zijn ze dan ook snel ingelopen voor de 4daagse.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:43

Ik heb ook nog van 2 jaar terug.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:18

flyfly schreef:
Ik heb ook nog van 2 jaar terug.

Leuk! Er komen zo steeds meer wandelende bokkers bij:D dan moeten we uiteindelijk elkaar wel kunnen spotten lijkt me;)
Iedereen die nog niet heeft of extra zou willen kan nog tot eind van de week er bij op de lijst daarna ga ik bestellen zodat we het allemaal nog optijd hebben. Als je nog hebt helemaal goed natuurlijk! Ook voor 3 mensen bestel ik gewoon dus komt goed!

Sorry Flyfly ik had dit eerst per ongelijk in pb gestuurd ipv in quote := iets met warme en dag en is laat zullen we dan maar zeggen :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-19 23:41

Sorrie vergeten op te meten vandaag.
Er moet een meetding uit het hok komen maar heb geen zin om erheen te lopen xD
Zal het morgen doen

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 08:36

Ik ben een paar dagen weg geweest en er is hier zo veel besproken dat ik het niet meer helemaal bij hou. Wel leuk om jullie enthousiasme van de berichten af te lezen.

maylotje schreef:
Fijn AF!

Is je hak het enige probleem bij je 'oude' schoenen? Je zou er bij een schoenmaker een nieuwe hak onder kunnen laten zetten als het bovenwettelijke van je schoenen verder goed is. Kost hier meestal een euro of 20 en bevalt goed.

Schoenen die te krap zijn is zonde, want daar ga je problemen mee krijgen. Een van mijn maatjes had veel moeite met passende schoenen vinden, maar is nu goed geslaagd bij Bever. Extra brede Meindls geloof ik. Als je het precies wil weten kan ik het navragen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:33

Astorga schreef:
Ik ben een paar dagen weg geweest en er is hier zo veel besproken dat ik het niet meer helemaal bij hou. Wel leuk om jullie enthousiasme van de berichten af te lezen.

maylotje schreef:
Fijn AF!

Is je hak het enige probleem bij je 'oude' schoenen? Je zou er bij een schoenmaker een nieuwe hak onder kunnen laten zetten als het bovenwettelijke van je schoenen verder goed is. Kost hier meestal een euro of 20 en bevalt goed.

Schoenen die te krap zijn is zonde, want daar ga je problemen mee krijgen. Een van mijn maatjes had veel moeite met passende schoenen vinden, maar is nu goed geslaagd bij Bever. Extra brede Meindls geloof ik. Als je het precies wil weten kan ik het navragen.

Bedankt voor je tips bij mijn oude schoenen is het helaas een gaatje in de hiel bij de stof dus dat word lastig voor een schoenmaker denk ik. En de nieuwe die net te krap zijn waren extra brede meindls maar ik denk gewoon een maatje te klein en de maat groter is uiteraard uitverkocht. |o

Ik ga vandaag of morgen even langs bever de schoenen terug brengen en andere passen.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:09

Agh dat heb ik weer |o kom ik in de bever er achter dat ze me maat 38,5 hadden toegestuurd ipv 39 heb ze gelukkig om kunnen ruilen voor een maat 39 die wel perfect passen dus kom maar op met die vierdaagse.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-19 14:23

Button is 3.5

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:17

AfricanLady schreef:
Button is 3.5

Dankjewel!
Dan klopt de prijs die ik eerder aangaf wel ongeveer.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-19 15:52

Ja

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:18

Vandaag een heerlijk rondje Nijmegen-Malden-Heumen-Grave-Ravenstein gemaakt van 35 km. In Ravenstein de trein weer teruggepakt naar Nijmegen. Het was al goed warm, maar we konden ook regelmatig in de schaduw lopen. Aan het einde wel wat zwaarder, maar geen blaren en ik voel me verder prima. Het komt echt wel dichterbij nu en ik krijg er ook steeds meer zin in!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-19 19:19

Super zeg !!