germie schreef:Ik heb nu een doos glaswerk staan wat weggaat. Maar twijfel nog over het servies (gekregen 14 jaar terug en echt nooit gebruikt).
14 jaar. Die ga je echt niet meer gebruiken dat servies en wie weet hoe blij iemand ermee is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Voel je je inmiddels wel weer helemaal beter?
Heel goed dat je het wegdoet, de schaaltjes staan gewoon symbool voor een rottijd.
denice schreef:Fijn! Goed dat je het makkelijker voor jezelf maakt. Soms denken we allemaal zo moeilijk en wordt alles ingewikkelder dan nodig.
Gaby schreef:Zonnebrand kun je maar tot 12 maanden na opening gebruiken volgens het Koningin Wilhelmina Fonds voor de Nederlandse Kankerbestrijding, daarna werkt het minder goed. Je moet er dus altijd een sticker opplakken met de datum waarop je hem heb geopend. En je gaat geen 6 flessen zonnebrand opmaken in een jaar tijd (voorgesteld dat je ze allemaal tegelijkertijd hebt opengemaakt en ze dus allemaal nog 12 maanden mee zouden kunnen), tenzij je met 4 mensen in de tropen woont.
Ga bij alles na: Hoe lang is het al open? Hoe lang kun je het na opening nog gebruiken? Heb je het geopende product in de laatste twee maanden gebruikt?
IrisDH schreef:Ik lees hier altijd graag mee en kwam vandaag wat tegen wat ik nog niet eerder had gezien/gehoord. De 'Silent to-do list'. Hij is vast bij meerdere mensen hier bekend of misschien al eens in dit topic voorbij gekomen, maar ik vond het wel heel treffend:
https://mybestself.nl/de-stille-to-do-l ... ns%20hoofd.
Eerder wel eens gehoord dat spullen 'aandacht' van je vragen, en ook wel eerder gehoord van Fumio Sasaki, maar dat spullen 'echt' tegen je praten had ik nog niet gelezen.
Het gaat mij denk ik wel helpen om nog meer spullen weg te kunnen in doen
tamary schreef:Meer spullen vraagt op een gegeven moment ook zoveel ruimte dat je een grotere woning nodig hebt incl. hogere kosten.