Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hiraeth schreef:Balen zeg, ik vond het al stil "aan de overkant".Ik zou nog één gesprek moeten hebben voor ik doorverwezen zou worden en die is dus nog niet geweest.
Ibbel schreef:Wat mij verbaast is dat één of andere arts in de VS (of één of andere politiek-hypercorrect figuur bij de NS, Hema of waar dan ook) denkt te weten wat voor de méérderheid van LHBT+ community een probleem is. Je ziet nou nooit eens een groep LHBT+-ers op de barricades springen om dit soort dingen te eisen. Mogelijk omdat ze andere dingen véél belangrijker vinden dan of fikkie een naampje heeft.
Ik vond één van de tweet-reacties wel mooi: "we mogen degene die dit bedacht heeft gelukkig wel nog steeds asshole noemen"
AbbyBlues schreef:Waarom wordt er niet meteen gestart met testosteron op het moment dat puberteits remmers gegeven worden? In plaats van de puberteit uit te stellen met alle gevolgen als botontkalking van dien, kun je dan de puberteit toch meteen ombuigen naar de andere kant?
Maar dat zal wel te simple gedacht zijn.
julius_juut schreef:Oh prachtig! Ik heb zelf geen behoefte aan een stuk plastic in m'n onderbroek, dat is voor mij geen piemel (ik houd hoop op transplantatie/kweek/wat dan ook), maar kan wel snappen dat dat anders is als je in bijvoorbeeld een strakke spijkerbroek of een speedotje loopt. Ik zou dat ding waarschijnlijk in de eerste de beste openbare w.c. laten vallen zodat ie onder een wandje door in het hok er naast tegen iemand's voeten aan rolt.
julius_juut schreef:Oh prachtig! Ik heb zelf geen behoefte aan een stuk plastic in m'n onderbroek, dat is voor mij geen piemel (ik houd hoop op transplantatie/kweek/wat dan ook), maar kan wel snappen dat dat anders is als je in bijvoorbeeld een strakke spijkerbroek of een speedotje loopt. Ik zou dat ding waarschijnlijk in de eerste de beste openbare w.c. laten vallen zodat ie onder een wandje door in het hok er naast tegen iemand's voeten aan rolt.