Zoveel mooie creaties!! En ik zit met de handen in het haar. Mn nagels splijten als een gek. Werkt daar die dadi olie ook voor ? En Mn nagelriemen zijn ook niet om over na huis te schrijven ..
Stille meelezer hier Ik olie eigenlijk nooit, maar wil hiermee gaan starten. Heb een pure amandelolie staan, is dat gewoon goed te gebruiken voor nagels en nagelriemen?
Ja hoor, alles is beter dan niks... natuurlijk heeft voorkeur maar daar hangt vaak ook een prijskaartje aan. Ik verkoop ook simpelere olie, niet iedereen kan of wil dadi oil kopen l.
Ik ben echt heel tevreden met dadi oil. Ik gebruik het nu een week en ik zie mijn nagels beter worden .
Heeft ook tijd nodig natuurlijk.
x__danii
Geplaatst: 31-01-18 16:33
Rood!
Ik zie dat mijn nagelriemen aan de droge kant zijn, dat komt denk ik omdat ik veel in de kou werk. Ik ga maar een tijdje extra lief voor ze zijn en aan de slag met olie.
Blijft een lak goed zitten als ik daarna met olie aan de slag ga? Of kan ik dat beter doen met kale nagels?
Shenavallie
Geplaatst: 31-01-18 17:53
Frummels schreef:
Mooie kleur danii !
Oryani: ik vind deze vorm mooier staan ja!
ik heb na weken ook maar weer eens gelakt. De glitter is in het echt meer zilver maar krijg hem niet goed op de foto helaas. [ [url=m/vfxJtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
CoRiNa1983
Geplaatst: 31-01-18 20:23
Frummels dat paarse is echt mega gaaf!
Ik heb nu zilver maar die gaat het vandaag of morgen weer af wordt lelijk na 1,5 week meestal doe ik iedere week wat anders met kleine tussenpauze met niks en doe dan alleen olie op mijn nagels.
Holografische lakjes blijven meestal niet zo goed zitten, is mijn ervaring.
Janinevv
Geplaatst: 31-01-18 21:12
Jammer!!
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 31-01-18 21:14
Ik heb m'n nagels ook weer eens gelakt. Mijn nagelriemen worden gelukkig steeds mooier. Vanavond voor t slapen gaan weer even insmeren met olie .
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 31-01-18 21:14
Frummels schreef:
Bedankt. Vind de kleur ook heel mooi, is van de Hema maar hij bleef niet zo lekker zitten dit keer..
Na een dagje werken (kantoor) en 1 pony longeren en 1 paard zadelen en rijden
[ [url=m/KKyMfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh joh, zonde . Het is wel een gave kleur! Paars .
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-18 21:18
Ik heb vanmorgen een moedervlek op m'n voorhoofd laten verwijderen, loop nu dus met een mega pleister op m'n hoofd... Al m'n klanten: meid! Wat heb jij gedaan?!
Ik hou ook van paars! Daarom is m'n salon ook paars
Leuk topic! Ik wil mij ook graag melden, doe zelf veel met gellak, heb eigenlijk alleen maar van CND maar lees net vluchtig iets over dat sommige dat niet zo fijn vinden. Is ook prijzig inderdaad, wat raden jullie voor alternatief aan?
Toevallig echt net mijn nagels gedaan, dit is het resultaat: